تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798636550




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستفروشی که 15 میلیون تومان درآمد دارد!


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: دستفروشی که 15 میلیون تومان درآمد دارد!
برنامه «۱۸۰ درجه» با موضوع دستفروشی؛ رزق حلال یا سد معبر روی آنتن رفت و ابوالقاسم چیذری مدیرعامل شرکت شهربان شهرداری تهران و سید امیر سیاح پژوهشگر و خبرنگاران اجتماعی مهمان برنامه بودند.
آفتاب‌‌نیوز : برنامه «۱۸۰ درجه» با موضوع دستفروشی؛ رزق حلال یا سد معبر روی آنتن رفت و ابوالقاسم چیذری مدیرعامل شرکت شهربان شهرداری تهران و سید امیر سیاح پژوهشگر و خبرنگاران اجتماعی مهمان برنامه بودند.

به گزارش آفتاب نیوز به نقل از مهر،امیر سیاح کارشناس اقتصادی در این برنامه در انتقاد به جمع آوری دستفروش ها توسط شهرداری بیان کرد: ماموران شهرداری به دلیل نگرانی از طرف سرقفلی داران که شکایت نکنند دستفروش ها را جمع آوری می کنند.

وی خطاب به چیذری بیان کرد: آیا شما به عنوان یک فرد متعهد می پذیرید که در جمهوری اسلامی ماموری به دلیل اینکه یک نفر دیگر پول زیادی دارد و می تواند سرقفلی بخرد و مکانی را اجاره کند با فرد دیگری برخورد کند و به این ترتیب فقط از منافع سرقفلی دار حمایت کند؟

سیاح با بیان اینکه شهرداری باید یک بازی شفاف و روشن با دستفروش ها داشته باشد، یادآور شد: اگر باندی هم در دست فروشی باشد به دلیل نبود شفاف سازی شهرداری های کشور است.

چیذری مدیرعامل شرکت شهربان شهرداری تهران نیز در این برنامه درباره حمایت و ساماندهی دستفروش ها بیان کرد: در بازار ۱۵ خرداد ما بازارچه ای تاسیس کردیم که ۱۳۰۰ دستفروش را به منظور ساماندهی شناسایی کردیم و از آنها خواستیم که در خیابان باب همایون به طور ساماندهی شده دست فروشی کنند که تنها ۲۷۰ نفر ثبت نام کردند. از این رو اکثریتشان قائل به ساماندهی نیستند.

چیذری با اشاره به اینکه در پشت پرده دستفروشی بسیاری از اتفاقات دیگر هم رخ می دهد، اظهار کرد: ما دستفروشی داشته ایم که ۷۵ نفر فروشنده و روزی ۱۵ میلیون تومان درآمد داشته است و به فروشنده هایش حقوق می دهد و این درآمد بالا را هم از راه قاچاق به دست می آورد.

وی همچنین در پاسخ به سیاح که ارتباط شهرداری و دستفروش ها را نوعی بازی «بگیر و ببند» دانست، اظهار کرد: از دی ماه تا ۱۰ فروردین هر سال عده بسیاری از شهرهای دیگر برای دستفروشی به تهران می آیند و در مسافرخانه ها و در گرمخانه های شهرداری می خوابند و حتی شهرداری ناخواسته برایشان این بستر را فراهم می کند.

در این برنامه سیامک صدیقی گزارش نویس خبرگزاری مهر، امید سلیمی نبی خبرنگار شهری خبرآنلاین، آرزو میرزاخانی دبیر بخش شهری سایت شهر فردا و سید هادی کسایی زاده سردبیر سایت خبری جامعه «۱۸۰ درجه» را همراهی می کردند.

در بخش پایانی این برنامه با عنوان «تاکسی» نیز امید مهدی نژاد در یک تاکسی با مردم گفتگو می کند.

سید مرتضی فاطمی در سری جدید همچون فصل گذشته علاوه بر اجرا، تهیه کنندگی و سردبیری این مجله تلویزیونی و فواد صفاریان پور نیز کارگردانی را بر عهده دارند. برنامه «۱۸۰ درجه» جمعه ها ساعت ۲۰:۳۰ روی آنتن شبکه افق می رود و تکرار آن نیز روز بعد ساعت ۹:۳۰ و ۱۴:۳۰ پخش می شود.



۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن