تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817707786




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سارقان دانشجوي بازيگري را سياه كردند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: سارقان دانشجوي بازيگري را سياه كردند
سه پسر زورگير كه دانشجوي بازيگري را به بهانه بازي در فيلم سينمايي ربوده و اموالش را سرقت كرده بودند، دستگير شدند.


به گزارش خبرنگار ما، عصر روز سه‌شنبه چهار آبان‌ماه امسال بود كه پسر جوان 21 ساله‌اي به اداره پليس رفت و از سه پسر زورگير به اتهام آدم‌ربايي شكايت كرد.
شاكي در توضيح ماجرا گفت: من علاقه زيادي به بازيگري در فيلم و سريال دارم و هميشه آرزويم اين بود كه هنرپيشه معروفي شوم. به همين دليل تصميم گرفتم تا در اين رشته تحصيل كنم تا اينكه مدتي قبل در رشته بازيگري قبول شدم و الان هم دانشجوي رشته بازيگري هستم.
پس از اينكه در اين رشته قبول شدم، تلاش زيادي كردم تا در فيلم يا تله فيلمي بازي كنم و از اين طريق پله‌هاي ترقي را يكي يكي طي كنم، اما هر چقدر تلاش كردم موفق نشدم.

پس از اين براي هزينه زندگي و دانشگاه هم به دنبال كار رفتم تا اينكه در يك شركت تبليغاتي كه در كار پخش تراكت بود، كار پيدا كردم. مدتي است از طريق اين شركت به قهوه‌خانه سنتي معرفي شده‌ام و براي قهوه‌خانه تراكت پخش مي‌كنم. در اين مدت با شاگرد قهوه‌خانه كه پسر جواني به نام كيوان است دوست شدم و او هم متوجه شد كه من علاقه زيادي به بازيگري دارم. يك‌هفته قبل كيوان پسر جواني از دوستانش را به نام سهيل به من معرفي كرد و گفت او با تعدادی از كارگردان‌ها و تهيه‌كننده‌هاي فيلم و سريال آشنا است و به راحتي مي‌تواند مرا براي بازيگري به آنها معرفي كند. سهيل پسر چرب‌زباني بود و خيلي زود با حرف‌هايش مرا فريب داد.
او مدعي بود كه با كارگردان‌هاي سرشناس دوست است و به زودي مرا به آنها معرفي مي‌كند. چند روزي با سهيل قرار ملاقات گذاشتم و در اين باره با هم صحبت كرديم. قرار بود مرا به يكي از دوستانش براي سياهي لشكر فيلم سينمايي معرفي كند. گفت كارگردان قول داده اگر من نقشم را در اين فيلم خوب بازي كنم در فيلم‌هاي بعدي نقش بهتري به من مي‌دهد.

خيلي خوشحال بودم و براي روز موعد روزشماري مي‌كردم تا اينكه امروز صبح سهيل با من تماس گرفت و گفت، قرار است با هم به محل فيلمبرداري فيلم سينمايي برويم و مرا به كارگردان معرفي كند.
ساعتي بعد او با خودروي پرايدي كه دو پسر جوان ديگري هم سرنشينان آن بودند، سر قرار آمد و مرا سوار كرد و به طرف پارك سرخه‌حصار به راه افتاديم. وقتي به پارك رسيديم از كارگردان و بازيگران خبري نبود. وقتي موضوع را از سهيل سؤال كردم، ناگهان سه نفري به من حمله كردند و مرا به شدت كتك زدند و سپس تمامي پول‌ها و تلفن همراه و اموال قيمتي مرا به زور گرفتند. سه پسر خشن مرا تهديد كردند كه شكايت نكنم و بعد هم مرا در پارك جنگلي رها كردند و از محل گريختند.

با طرح شكايت پسر بازيگر، تيمي از كارآگاهان پليس آگاهي تهران به دستور قاضي علي وسيله ايرد موسي، بازپرس شعبه پنجم دادسراي ناحيه 34 براي شناسايي و دستگيري زورگيران وارد عمل شدند.
مأموران در نخستين گام به پاتوق زورگيران در قهوه‌خانه رفتند، اما دريافتند سه پسر زورگير پس از حادثه از محل به مكان نامعلومي گريخته‌اند. مأموران در ادامه شاگرد قهوه‌خانه را به اتهام همدستي با سه پسر زورگير بازداشت كردند.
متهم ابتدا منكر آشنايي با سه پسر زورگير شد، اما در بازجويي‌هاي تخصصي سه پسر زورگير را به مأموران پليس معرفي كرد.

وي گفت: سهيل از دوستان من بود كه هميشه براي كشيدن قليان همراه دو نفر از دوستانش به نام‌هاي هرمز و ايرج به قهوه‌خانه مي‌آمدند. سهيل وقتي فهميد شاكي علاقه زيادي به بازيگري دارد همراه دوستانش نقشه زورگيري از شاكي را طراحي و اجرا كردند.
پس از اعتراف متهم، مأموران تلاش زيادي براي دستگيري متهمان آغاز كردند، اما بررسي‌ها نشان مي‌داد متهمان از تهران به مكان نامعلومي گريخته‌اند. در نهايت چند روز قبل مأموران مخفيگاه متهمان را شناسايي و آنها را دستگير كردند.

سهيل سردسته زورگيران در بازجويي‌ها گفت: وقتي از طريق كيوان با شاكي آشنا شدم، متوجه شدم شاكي علاقه زيادي به بازيگري دارد به همين دليل خودم را به دروغ دوست كارگرداني سرشناسي معرفي كردم و مدعي شدم، مي‌توانم او را براي بازيگري به دوستم معرفي كنم. چند روزي از آشنايي ما گذشته بود و شاكي هر زماني مرا مي‌ديد اصرار داشت من او را به دوستم معرفي كنم تا در فيلمي بازي كند. وقتي با اصرار او روبه‌رو شدم با دو نفر از دوستانم نقشه اخاذي از او را طراحي و اجرا كرديم.
دو متهم ديگر هم در بازجويي‌ها حرف‌هاي سهيل را تأييد كردند. سه متهم براي ادامه بازجويي‌ها به دستور قاضي علي وسيله ايرد موسي در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفتند.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن