تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817598026




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لغو دايم همکاري با مسئولان اشتباه تاريخي اسکار 2017


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: لغو دايم همکاري با مسئولان اشتباه تاريخي اسکار 2017
چهار روز بعد از اعلام اشتباه نام برنده بهترين فيلم در هشتاد و نهمين مراسم اسکار، رئيس آکادمي از توقف همکاري با برايان کالينان و مارتا روييز نمايندگان شرکت «پي‌دبليوسي» که مسئولان اصلي خطاي رخ داده هستند، خبر داد.


چهار روز بعد از اعلام اشتباه نام برنده بهترين فيلم در هشتاد و نهمين مراسم اسکار، رئيس آکادمي از توقف همکاري با برايان کالينان و مارتا روييز نمايندگان شرکت «پي‌دبليوسي» که مسئولان اصلي خطاي رخ داده هستند، خبر داد. شريل بون آيزاکس رسماً اعلام کرد آکادمي در آينده هيچ‌گونه همکاري با مسئولان اشتباه نابخشودني مراسم يک‌شنبه شب گذشته نخواهد داشت. آيزاکس همچنين تأکيد کرد کالينان و همکارش روييز براي هميشه از تمام قراردادهاي آکادمي سينما حذف شده‌اند.

به گزارش «گاردين»، بعد از گذشت چهار روز از مراسم 26ژانويه، رئيس‌آکادمي سرانجام سکوتش را شکست و درباره اشتباه تاريخي اسکار توضيحاتي ارائه کرد. ظاهراً کالينان، نماينده «پي‌دبليو‌سي» زماني که نوبت به اعلام نام برنده بهترين فيلم مي‌رسد، در پشت صحنه مراسم دچار حواس‌پرتي شده و به اشتباه پاکت برنده بهترين بازيگر زن را به دست وارن‌بيتي و في داناوي داده است.  کالينان دقايقي پيش از آنکه پاکت برنده بهترين فيلم را به دو ستاره کهنه‌کار فيلم «باني و کلايد» بدهد، تصويري از اما استون را به همراه جايزه اسکارش توئيت کرده بود؛ پستي که بعداً از صفحه توئيتر نماينده شرکت «پي‌دبليو‌سي» حذف شد.

رئيس آکادمي علوم و هنرهاي سينمايي امريکا در گفت‌وگو با خبرگزاري «آسوشيتدپرس» تأکيد کرده است سرنوشت ادامه همکاري با شرکت «پي‌دبليوسي» فعلاً نامعلوم و در دست بررسي است. بيش از 83 سال است که اين شرکت مسئوليت آماده‌سازي و تهيه پاکت‌هاي برندگان اسکار را به عهده داشته است.  «پي‌دبليو‌سي» فعلاً از هرگونه واکنش در اين زمينه خودداري کرده است. اظهارات اخير آيزاکس در حالي منتشر شده که دوشنبه گذشته، آکادمي با انتشار بيانيه‌اي از هنرمندان «مهتاب» و «لا لا لند»، وارن بيتي و في داناوي و بينندگان مراسم در سراسر دنيا رسماً عذرخواهي کرد. آيزاکس تأکيد کرده بود براي ارائه توضيحات کامل‌تر منتظر مي‌ماند تا تيم او به درک بهتري از خطاي رخ داده برسند.  رئيس آکادمي ضمن ستايش از رفتار آرام و محترمانه بيتي و داناوي و جيمي کيمل، مجري مراسم در برخورد با اشتباه صورت گرفته، به تمجيد از جردن هورويتس تهيه‌کننده «لا لا لند» پرداخته است که در عرض چند دقيقه از نامزد به برنده و ناگهان به اهداکننده جايزه تغيير جايگاه داد. در دقايق پاياني اسکار هشتاد و نهم، هورويتس که به اشتباه تصور مي‌کرد برنده جايزه اسکار بهترين فيلم شده است، درام «مهتاب» را برنده واقعي اين رشته اعلام کرد. 





تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن