تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند فرمود: «... هرگاه بنده بگويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، خداى متعال مى‏گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817599031




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قائم مقام وزیر نیرو: امکان بروز دوباره نوسانات برقی در خوزستان در صورت ناپایداری جوی


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: قائم مقام وزیر نیرو: امکان بروز دوباره نوسانات برقی در خوزستان در صورت ناپایداری جوی
قائم مقام وزیر نیرو گفت: هرچه کار و اقدام هم در حوزه برق انجام شود، در صورت ناپایداری شرایط جوی خوزستان کافی است که یکی از اتصالات ایجاد نشود و در این صورت ممکن است دوباره نوسانات برقی را داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، ستار محمودی در جلسه اقتصاد مقاومتی و بررسی  مقابله با ریزگردها که شب گذشته (۲۷ بهمن ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: نه تنها از امروز بلکه از آغاز دولت یازدهم در هیچ جای کشور هیچ آبی برای مصارف کشاورزی و صنعتی انتقال نمی‌دهیم، اما برای مصارف شرب به هر جا که فاقد منابع آبی باشد از هر جای ممکن، آب انتقال می‌دهیم و این موضوع طبق قانون و مطابق با فطرت انسانی است.

وی افزود: همواره و به ویژه از دولت یازدهم، وزارت نیرو هیچ کاری را به صورت منفرد انجام نمی‌دهد و تمام برنامه‌ها در حوضه آبریز متشکل از تمام استان‌های کشور مطرح می‌شود. برای انتقال آب حتی برای مصارف شرب ضوابط خاصی وجود دارد.

قائم مقام وزیر نیرو تصریح کرد: در روزهای اخیر در حوزه برق کشور تلاش‌های زیاد و کارهای کوتاه مدت و مسکن زیادی به علت مسائل و مشکلات برق استان خوزستان انجام دادیم. دستگاه های مقره شور خوزستان در این مدت از ۴ دستگاه به ۲۲ دستگاه رسید و تا روز پنجشنبه(امروز) نیز تعداد دستگاه های مقره شور به ۳۵ دستگاه خواهد رسید. این دستگاه ها از سراسر کشور و مناطق مختلف به خوزستان انتقال می‌یابد.

محمودی در خصوص برق اضطراری تصفیه خانه‌های آب اهواز بیان کرد: تاکنون برق اضطراری ۶۰ درصد تصفیه خانه شماره یک اهواز نصب شده و حدود ۱۰ دستگاه دیزل ژنراتور نیز در تصفیه خانه شماره دو نصب شده و امیدواریم در کمتر از چهار روز آینده این دو تصفیه خانه کاملا به برق اضطراری مجهز شوند.

وی با تاکید بر اینکه بحث های حوزه برق، بلندمدت هستند؛ با اشاره به مشکلات اخیر برق خوزستان گفت: شست و شوی ۷۸۰۰ خطوط موازی در بیابان ها و دکل های ۳۰ یا ۴۰ متری موضوعی بسیار زمانبر و سخت و پیچیده است، گرچه در این زمینه  اولویت‌ها تاکنون انجام شده است.

وی ادامه داد: با توجه به تجهیز تصفیه خانه شهرستان‌ها با مولدهای کوچک برق، مشکلی در خصوص آب بقیه شهرستانهای خوزستان نخواهیم داشت. البته حوادث همیشه وجود دارد، اما در مساله آب اهواز هنوز آسیب پذیر هستیم و امیدواریم در کمتر از یک هفته آینده با تجهیز تصفیه خانه‌های اهواز به برق اضطراری، مشکل قطعی آب در زمان قطع برق کاملا مرتفع شود.

قائم مقام وزیر نیرو بیان کرد: هرچه کار و اقدام هم در حوزه برق انجام شود، در صورت ناپایداری شرایط جوی استان خوزستان کافی است که یکی از اتصالات ایجاد نشود و در این صورت ممکن است دوباره نوسانات برقی را داشته باشیم.


تاریخ انتشار: ۲۰:۰۵ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - 16 February 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن