تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798332741




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۵ درصد از منابع بودجه در برنامه ششم توسعه به صنایع دفاعی کشور اختصاص‌ یافته است


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
۵ درصد از منابع بودجه در برنامه ششم توسعه به صنایع دفاعی کشور اختصاص‌ یافته است
عضو هیئت‌رئیسه مجلس:
۵ درصد از منابع بودجه در برنامه ششم توسعه به صنایع دفاعی کشور اختصاص‌ یافته است عضو هیئت‌رئیسه مجلس گفت: ۵ درصد از منابع بودجه در برنامه ششم توسعه به صنایع دفاعی کشور اختصاص‌ یافته است تا ملت ایران با اقتدار به راه خود ادامه دهند.


به گزارش فرهنگ نیوز، غلامرضا کاتب پیش از ظهر امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن ضمن تبریک سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: دهه فجر یادآور آرمان‌های شکوهمند انقلاب و دستاوردهای مادی و معنوی نظام جمهوری اسلامی ایران است؛ این دستاوردها همواره سبب اقتدار و نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

وی اقتدار، عزت و سربلندی ملت ایران را یکی از دستاوردهای مهم و اولیه انقلاب عنوان کرد و گفت: ملت ایران با گذشت 38 سال از پیروزی شکوهمندانه انقلاب همچنان پایبند اصول اولیه و احکام انقلاب هستند و به شعار استقلال، آزادی جمهوری اسلامی باور و اعتقاددارند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس با بیان اینکه امام به پشتوانه مردم ایران دولت تعیین کرد افزود: امام در طول مسیر انقلاب مردم را ولی‌نعمت و صاحبان این انقلاب می‌داند و معتقد است مدیریت کشور به دست مردم باید انجام شود.

کاتب با تأکید بر اینکه سرنوشت کشور به دست مردم تعیین می‌شود ابراز داشت: امروز مردم ایران با حضور شکوهمندانه خود به جهان استکبار ثابت کردند که پیرو تفکر و راه امام راحل هستند و اجازه دخالت هیچ بیگانه‌ای را در مدیریت کشور نخواهند داد.

قدرت نظامی ایران آمریکا و دشمنان را به هراس انداخته است

عضو هیئت‌رئیسه مجلس با اشاره به برخی دستاوردهای نظام پس از پیروزی انقلاب خاطرنشان کرد: ایران در بخش نظامی و امنیتی به درجه‌ای رسیده است که آمریکا و دیگر دشمنان این نظام از ملت ایران هراس دارند.

کاتب با تأکید بر اینکه ایران در توان نظامی و اقتدار امنیتی بهترین الگوی مقاومت برای کشورهای غرب آسیا است تصریح کرد: اکنون بسیاری از کشورها درگیر اختلافات داخلی و تهاجمات بیگانه و ناامنی هستند.

وی با بیان اینکه کشورهایی مانند سوریه و یمن از ایران انتظار یاری و امدادرسانی دارند به رشادت‌ها و دلیرمردی مدافعان حرم در جبهه سوریه اشاره و بیان کرد: مدافعان حرم در جبهه‌های سوریه برای ایجاد آرامش و امنیت جهان مسلمان و برای خداوند متعال می‌جنگند.

کاتب افزود: این مجلس دست از مواضع انقلابی خود برنداشته و همواره درصدد وضع قوانینی است که انتهای آن منجر به اقتدار و عزت و شرف ملت ایران شود.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین هدف امام راحل از انقلاب حفظ استقلال سیاسی، امنیتی و فرهنگی ایران بود ابراز داشت: ایران پس از انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت‌های گسترده‌ای بود که می‌توان رشد و توسعه علمی را از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب دانست.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس با اشاره به اینکه اکنون 4 میلیارد و 800 دانشجو در نظام تربیت‌شده است افزود: ایران دارای رتبه 15 علمی و پژوهشی در جهان است و مهم‌ترین رویکرد ما تولید ثروت از علم است.

کاتب با تأکید بر اینکه دانشگاه‌ها مکلف هستند رویکرد خود را مبنی بر کارآفرینی و تولید ثروت قرار دهند خاطرنشان کرد: گرمسار پیش از انقلاب هیچ دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی نداشت و اکنون این شهرستان دارای 13 دانشگاه و موسسه آموزش عالی است.

وی با بیان اینکه گرمسار به‌زودی به بزرگ‌ترین شهر دانشگاهی تبدیل می‌شود افزود: پیش از انقلاب ملت ایران دارای 4500 کیلومتر آزادراه‌های ریلی بود که اکنون این به 11 هزار کیلومتر رسیده است.

قطار حومه‌ای تهران گرمسار در دهه اول اسفند سال جاری افتتاح می‌شود

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان اظهار داشت: قطار حومه‌ای تهران گرمسار در دهه اول اسفند سال جاری افتتاح خواهد شد و این پروژه بزرگ‌ترین عامل رشد و توسعه این شهرستان است.

کاتب با اشاره به پیشرفت‌های اقتصادی این نظام پس از انقلاب افزود: منطقه ویژه اقتصادی گرمسار در آینده به بزرگ‌ترین قطب اقتصادی کشور تبدیل می‌شود.

وی گفت: این منطقه بااعتباری بالغ‌بر 34 میلیارد تومان برای انجام قراردادهای پیمانکاری جهت خط انتقال آب، برق، گاز و زیرساخت‌های این پروژه هزینه شده است.

پایان بهمن‌ماه همایش بزرگ سرمایه‌گذاری در تهران برگزار می‌شود

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 30 بهمن‌ماه همایش بزرگ سرمایه‌گذاری تهران با تأکید بر منطقه ویژه اقتصادی گرمسار برگزار می‌شود افزود: این همایش می‌تواند در جذب سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی کمک شایانی کند.

کاتب با اشاره به اینکه ایران در آستانه دو انتخابات بزرگ ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا قرار دارد افزود: انقلاب را باید در منافع ملی ببینیم و از اختلافات قومی و داخلی بپرهیزیم.

وی با تأکید بر اینکه باید افراد متخصص را برای خدمت‌رسانی به مردم انتخاب کنیم افزود: انتخاب مردم نشان از هوشیاری و بیداری آنان است.

نماینده مردم گرمسار و آرادان با بیان اینکه کشور بیش از هر چیز به سازندگی نیاز دارد افزود: سرنوشت هر کشور به دست مردم آن کشور تعیین می‌شود با همیاری و همدلی باید در جهت توسعه و سازندگی کشور گام برداریم. 

منبع: تسنیم


95/11/22 - 13:50 - 2017-2-10 13:50:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن