تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798497713




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انقلاب اسلامی حقوق شهروندی را برای ملّت ایران احیا کرد


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
انقلاب اسلامی حقوق شهروندی را برای ملّت ایران احیا کرد
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور:
انقلاب اسلامی حقوق شهروندی را برای ملّت ایران احیا کرد معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه انقلاب اسلامی حقوق شهروندی را برای ملّت ایران احیا کرد، گفت: قبل از پیروزی ا‌نقلاب، حکومت استبدادی و موروثی شاهنشاهی بر حاکمیت کشور سایه افکنده بود.


به گزارش فرهنگ نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، عصر امروز با حضور در همایش «انقلاب اسلامی و حقوق شهروندی» در اسلامشهر که توسط ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان در محل ورزشگاه آپرین اسلامشهر برگزار شد اظهار داشت: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، امروز ایران از حیات خلوت  آمریکا و انگلیس به کانون  مقاومت و عزّت تبدیل شده است.

 وی بیان کرد: اگر بگویم که انقلاب اسلامی حقوق شهروندی را برای ملّت ایران احیا کرده، سخنی به گزاف نگفته‌ام؛ چرا که پیش از انقلاب مهّم‌ترین حق  مردم که آزادی بیان و تعیین سرنوشت خود بود، از مردم ایران سلب شده و اساس حکومت  استبدادی و موروثی شاهنشاهی بر حاکمیت کشور سایه افکنده بود.

 معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به جایگاه انتخابات در رژیم گذشته افزود: در دوران قبل از انقلاب همه می‌دانستند که  لیست‌های انتخاباتی از قبل تهیه شده و انتخابات کاملاً فرمایشی است و ثروت و منافع ملی کشور در اختیار حاکم هزار فامیل و اربابان استبدادی غرب قرار دارد.

 انصاری تأکید کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی روستاهای کشور از امکانات آموزشی، فرهنگی و رفاهی و اجتماعی بی‌بهره بودند و اساساً دست یافتن به آن‌ها به یک آرزو تبدیل شده بود و مردم در نهایت فقر و سختی زندگی می‌کردند و بیشترین مواد موردنیاز کشور در صنایع غذایی و صنعتی از خارج وارد می‌شد.

وی بیان کرد: اولین حقی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به مردم داده شد، حقوق شهروندی بود که مردم توانستند در تعیین سرنوشت خود تصمیم‌گیری کنند و نمایندگان  خود را انتخاب کنند.

 معاون پارلمانی رئیس‌جمهور همچنین افزود: با تغییر شرایط پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دیگر قدرت‌های جهان همچون  آمریکا و انگلیس جرأت نداشتند که به ایران و ایرانی دستور بدهند، در حال حاضر بیش از 2 برابر زمان  آغاز پیروزی انقلاب، در زمینه‌های مختلف علمی، سیاسی و اقتصادی به نقطه اقتدار  و خودکفایی رسیده‌ایم .

انصاری اظهار داشت: امروز بیش از 95 درصد از داروهای موردنیاز در کشور تولید می‌شود و تمام روستاهای کشور از نعمت  آب و برق و امکانات رفاهی و خدماتی از زیرساخت‌های راه و بهداشت و مراکز آموزشی برخوردار شده‌اند و در زمینه تولید برخی از محصولات کشاورزی مانند گندم به خودکفایی رسیده‌ایم .

 وی با ارائه گزارشی از عملکرد دولت تدبیر و امید بیان کرد: در طول  3 سال و اندی  که از عمر دولت یازدهم می‌گذرد علی‌رغم  وجود تحریم‌ها و کاهش قیمت نفت، این دولت توانست اقتصاد  سنگین شده در کشور را از رکورد خارج  کند و  700  هزار فرصت شغل در کشور ایجاد کند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور افزود: دولت تدبیر و امید توانست در این مدّت از محل اجرای طرح جامع سلامت  بیش از 11 میلیون نفر از افراد جامعه را  زیرپوشش بیمه قرار دهد و این نوید را می‌دهم که تا پایان عمر دولت  21 هزار تخت بیمارستانی احداث و به مردم  تحویل داده می‌شود.

انصاری با اشاره به دستاوردهای برجام تصریح کرد: بعد از توافقات برجام میزان تولید و صادرات نفت خام افزایش یافت و به چهار میلیون لیتر رسید و در عرصه‌های  کشاورزی، صنعتی و پتروشیمی به پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای دست یافتیم.

وی با تأکید بر ابلاغ منشور120 ماده‌ای حقوق شهروندی توسط رئیس‌جمهور در تاریخ 29 آذر ماه سال جاری بیان کرد: در عرصه‌های سیاسی، مطبوعاتی، آزادی بیان، حمایت از حقوق مشروع شهروندان، محیط‌زیست سالم، تحصیل سالم، توسعه عدالت و امنیت پایدار برنامه و خط‌مش دولت اعلام شده است.  

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور همچنین تصریح کرد: دولت به  آن بخش از منشور حقوق شهروندی که مربوط به دولت است، همّت گمارده و امیدواریم که با همکاری و  همراهی همه مردم و مسئولان در اجرای این منشور موفق عمل کنیم.

انصاری با اشاره به مصوبات دولت در سفر ریاست‌جمهوری به اسلامشهر نیز گفت: دولت توجه ویژه‌ای به شهرستان اسلامشهر دارد و مسائل و مشکلاتی را که فرماندار این شهرستان بیان کرده را پذیرفته و در جهت رفع آن‌ها  حمایت و پشتیبانی لازم را دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم شریف ایران اسلامی در انتخابات اردیبهشت سال آینده بار دیگر با حضور پرشور و چشمگیر خود، مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب خواهند زد و  بنیان  مرصوص  انقلاب اسلامی را مستحکم‌تر می‌سازند. 

منبع: تسنیم


95/11/20 - 21:32 - 2017-2-8 21:32:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 164]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن