تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817283221




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فراهم شدن مقدمات حمله به غرب موصل/ پنتاگون: داعشی‌ها باید بین مرگ و تسلیم شدن انتخاب کنند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: فراهم شدن مقدمات حمله به غرب موصل/ پنتاگون: داعشی‌ها باید بین مرگ و تسلیم شدن انتخاب کنند
سخنگویی فرماندهی عملیات مشترک عراق از انجام مقدمات لازم برای آغاز مرحله سوم عملیات آزادی سازی موصل و ورود به بخش غربی این شهر خبر داد. آمریکا نیز می‌گوید داعشی‌ها در غرب موصل یا باید تسلیم شوند و یا کشته خواهند شد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای الشرق الاوسط، یحیی رسول، سخنگویی فرماندهی عملیات مشترک عراق از جدیدترین مقدمات انجام شده برای آغاز عملیات آزاد سازی غرب موصل خبر داد و در بیانیه‌ای گفت: تیم مهندسی وابسته به فرماندهی عملیات مشترک عراق مقدمات لازم برای ساخت پل‌های شناور جهت تسهیل عبور و مرور نیروها و انتقال تجهیزات نظامی به غرب موصل را آغاز کرده است.

یک منبع نظامی در گفتوگو  با الشرق الاوسط احتمال داد که عملیات روز یکشنبه آتی آغاز شود. این مساله از سوی یک سخنگوی نظامی نیز تایید شده است.

حسین علی حاجم، فرماندار موصل در گفت و گو با الشراق الاوسط گفت که عملیات نظامی در غرب موصل بسیار دشوار است و داعش به شدت ساکنان این منطقه را تحت فشار قرار داده تا نتوانند تحرکاتش را رصد کنند همچنین داعش اقدامات بسیاری را در راستای مقابله با عملیات آتی در پیش گرفته است.

حاجم افزود: با وجود همکاری خوب ساکنان غرب موصل با نیروهای امنیتی بعید می‌دانم این عملیات هفته آینده آغاز شود و احتمالا نیروهای امنیتی به زمان بیشتری نیاز دارند.

وی درباره سرنوشت خانواده‌های داعشی که ساکن شرق موصل هستند، گفت: برخی از آنها به غرب موصل که غالبا داعش‌ها ساکن آن هستند،‌ آمده اند اما برخی خانواده‌ها در اردوگاه جده در نزدیکی موصل اسکان داده شده اند.

فرماندار موصل اقدامات انجام شده در خصوص این خانواده‌ها را شرم‌آور خواند و گفت: این خانواده‌ها به حدود 50 هزار تن می رسند که عدد بزرگی است. سازمان‌های بین‌المللی درباره سرنوشت آن‌ها از ما پاسخ می‌خواهند و برخی اهالی موصل نیز خواستار انتقام گیری از آنان هستند. پیش‌بینی می‌کنم که بغداد پس از اتمام عملیات آزادسازی موصل درباره آن‌ها تصمیم‌گیری کند.

جف دیویس؛ سخنگویی وزارت دفاع آمریکا(پنتاگون) نیز در بیانیه‌ای رسمی تاکید کرد: داعش های حاضر در غرب موصل دو گزینه تسلیم یا مرگ مواجه هستند.

دیویس در این بیانیه به کنترل کامل نیروهای عراقی بر شرق موصل اشاره کرد و گفت: داعش‌های موجود درغرب موصل راه فراری ندارند و نمی‌توانند فرار کنند؛ آن‌ها در غرب محاصره شده وکمک‌ها و آذوقه به دست آن‌ها نمی رسد.

وی افزود: جنگنده‌های ائتلاف نیز حملات مستمری را علیه پایگاه‌های داعش درغرب موصل انجام می دهند.

یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین اعلام کرد که داعش به مناطق شرق شهرستان الدور واقع در 150 کیلومتری شمال بغداد حمله کردند به گفته این منبع حمله مذکور با انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده توسط یک انتحاری در نزدکی پایگاه تیپ 9 حشد شعبی آغاز شد.

منبع مذکور افزود: پس از این حمله انتحاری ممنوعیت رفت و آمد در شهر تا اطلاع ثانوی اعلام شد و نیروهای امنیتی در منطقه مستقر شده و از جنگنده های ارتش برای مشارکت در عملیات دعوت شد.

وی ادامه داد: داعش در برخی مناطق شهرک حمرین در شرق الدور پیشروی کرد.



۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن