تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817514010




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سونی قابلیت HDR را برای تمام تلویزیون‌ های فول اچ دی عرضه می کند


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: به نظر می‌رسد سونی تصمیم گرفته است قابلیت HDR‌ را برای تمام تلویزیون‌های فول اچ‌دی خود عرضه کند.



به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از زومیت،‌سونی به‌تازگی تأیید کرده است که قابلیت HDR‌ را برای تمام تلویزیون‌های فول اچ‌دی خود عرضه می‌کند. سونی اعلام کرده است که تمام تلویزیون‌های فول اچ‌دی سری براویا، از مدل پایین رده RE4 گرفته تا مدل بالارده WD75، به‌زودی قابلیت HDR‌ را در قالب یک بروزرسانی نرم‌افزاری دریافت خواهند کرد؛ اما به نظر می‌رسد برای تجربه کامل این قابلیت باید یک کنسول پلی‌استیشن ۴ نیز تهیه کنید. High Dynamic Range‌ که به‌اختصار با نام HDR شناخته می‌شود، یک فناوری تصویری است که با افزایش گستره روشنایی باعث بهبود کیفیت تصاویر می‌شود. این قابلیت، رنگ‌های تیره را تیره‌تر و رنگ‌های روشن را روشن‌تر نشان می‌دهد و ترکیب این دو باعث بهبود کلی کیفیت تصویر می‌شود؛ اما این فناوری هنوز به‌طور گسترده مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. برای لذت بردن از فناوری HDR، باید ابتدا محتوای HDR در اختیار داشته باشید و سپس ابزاری تهیه کنید که از این قابلیت پشتیبانی کند. این روزها تعداد تلویزیون‌هایی که از فناوری HDR‌ پشتیبانی می‌کنند در حال افزایش است و قیمت‌ آن‌ها نیز کاهش می‌یابد. بسیاری از سرویس‌های استریم آنلاین محتوا، مانند نتفلیکس و آمازون، این روزها محتوای HDR بیشتری در اختیار کاربران می‌گذارند. لذت واقعی کیفیت تصویر HDR ‌زمانی مشخص می‌شود که شما یک تلویزیون 4K HDR ‌داشته باشید؛ زیرا مقدار زیادی از محتوای HDR ، اکنون با کیفیت 4K عرضه می‌شود. اما هنوز هم راه‌هایی برای لذت بردن از این کیفیت تصویر در تلویزیون‌های فول اچ‌دی وجود دارد. متأسفانه سونی هنوز اعلام نکرده است که این قابلیت را چه زمانی برای تلویزیون‌های فول اچ‌دی خود عرضه می‌کند. یکی از راه‌های لذت بردن از فناوری HDR در تلویزیون‌های فول اچ‌دی سونی، تهیه کنسول بازی پلی‌استیشن ۴ و یا ایکس باکس وان S است؛ زیرا این دو کنسول می‌توانند بازی‌ها را با کیفیت فول اچ‌دی اجرا کنند و هر دو از قابلیت HDR نیز پشتیبانی می‌کنند. سال گذشته میلادی، سونی در قالب یک بروزرسانی نرم‌افزاری، قابلیت HDR‌ را به پلی‌استیشن ۴ اضافه کرد و حالا می‌خواهد این قابلیت را برای تلویزیون‌های فول اچ‌دی خود نیز عرضه کند. اگر شما گیمر نیستید، به‌احتمال زیاد پس از بروزرسانی تلویزیون خود، تغییر چندانی در کیفیت تصویر احساس نخواهید کرد. آیا شما نیز از تلویزیون‌های فول‌ اچ‌دی براویا استفاده می‌کنید؟ نظر شما در مورد این اقدام سونی چیست؟




یکشنبه 17 بهمن 1395 ساعت 16:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن