محبوبترینها
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
خرید بلیط چارتر هواپیمایی ماهان _ ماهان گشت
سیگنال در ترید چیست؟ بررسی انواع سیگنال در ترید
بهترین هدیه تولد برای متولدین زمستان: هدیههای کاربردی برای روزهای سرد
در خرید پارچه برزنتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1828966220
سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر تجلی گاه فرهنگ و هنر
واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نگاه اجتماعی- فرهنگی روزنامه ها سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر تجلی گاه فرهنگ و هنر تهران- ایرنا- «سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر و حضور پررنگ سینماگران جوان»، «توسعه گردشگری و روش های جذب توریسم» و «خشم، خشونت و راه های کنترل آن» از جمله مهمترین موضوع های اجتماعی و فرهنگی است که برخی روزنامه های یکشنبه 10بهمن 1395 به آنها پرداخته اند.
فضای مطبوعاتی امروز در عرصه اجتماعی و فرهنگی؛ آغاز سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر را بررسی کرد. اهمیت توسعه گردشگری در کشور موضوع دیگری بود که روزنامه ها آن را بازتاب دادند و خشونت و راه های کنترل آن از دیگر مطالب مهم روزنامه ها به شمار می رود.گروه اطلاع رسانی دفتر پژوهش و بررسی های خبری ایرنا؛ موضوع های یادشده را که انعکاس قابل توجهی در روزنامه های صبح یکشنبه داشت؛ با هدف آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بررسی کرده است.** سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر و حضور پررنگ سینماگران جوانجشنواره فیلم فجر، جایگزینی برای جشنواره بینالمللی فیلم تهران بود که تا پیش از انقلاب برگزار میشد و در آن فیلمهای برگزیده سینمای ایران در کنار آثار سینمای بینالمللی به رقابت میپرداختند. پس از انقلاب اسلامی این جشنواره تعطیل و با گذشت چهارسال جشنواره فیلم فجر، همزمان با روزهای دهه فجر جایگزین آن شد. افتتاحیه سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر موضوعی است که روزنامه های صبح امروز در گزارش ها و یادداشت هایی به انعکاس آن پرداختند.روزنامه «قانون» نیز در مطلبی با عنوان «ققنوس ها در پرواز سیمرغ» آورده است: مراسم افتتاحیه جشنواره سی و پنجم فیلم فجر از ساعت 19 و بدون تاخیر، با پخش سرود جمهوری اسلامی ایران شروع و سپس آیاتی از قرآن مجید تلاوت شد. در ادامه، «احسان کرمی» مجری مراسم افتتاحیه روی سن آمد و در سخنانی، درگذشت «کاظم افرندنیا» بازیگر قدیمی سینمای ایران را تسلیت گفت. او همچنین گفت: جشن سینمای ملی است اما در همین افتتاح، یادی می کنیم از آتشنشانان و مرزداران عزیز کشورمان که حادثه اتفاق افتاده برای آنها موجب غمگینی جامعه ما شد.پخش کلیپی از حادثه پلاسکو از دیگر بخشهای آغازین افتتاحیه امسال بود.«محمد حیدری» دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در ابتدای مراسم افتتاحیه این دوره از جشنواره روی سن حاضر شد و در سخنانی گفت:« آغاز میکنیم آیین جشنواره فیلم فجر را با یاد جانفشانان آتشنشان و مرزداران...».در این بخش مادر شهید کنعانی، شهید مرزبان به روی صحنه آمد و مورد تشویق حضار قرار گرفت و از طرف جشنواره فیلم فجر و به نمایندگی از طرف جامعه هنری، لوح تقدیر تقدیم مادر این شهید شد.در ادامه این مطلب که به قلم سمیرا سلیمانی منتشر شد، می خوانیم: اولین بزرگداشت مراسم افتتاحیه به «محمد کاسبی» اختصاص داشت که با پخش یک کلیپ آغاز شد. برای بزرگداشت محمد کاسبی، مجید مظفری و همایون ارشادی دو بازیگر سینمای ایران به روی صحنه آمدند. «محمد کاسبی» در مراسم بزرگداشت خود طی سخنان کوتاهی گفت: «این جشن به همه خانواده سینمای ایران مبارک باشد. برای همه شما از خداوند، خواستار آرامش هستم». در این بخش، سیمرغ و لوح تقدیر به «محمد کاسبی» اهدا شد و همسر وی نیز روی صحنه آمده و با اهدای لوحی، از وی نیز تقدیر به عمل آمد.روزنامه «آرمان» در گزارشی با عنوان «فیلم اولیها رقیب حرفهایها در جشنواره فجر» می نویسد: یکی از مهمترین تغییرات سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، ایجاد فرصت رقابت فیلم اولیها با کارگردانان حرفهای است. سال گذشته یعنی در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر برای نخستین بار با تصمیم مدیران جشنواره سه فیلم اولی «ایستاده در غبار» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، «ابد و یک روز» ساخته سعید روستایی و «من» به کارگردانی سهیل بیرقی به دلیل کیفیت مناسب به بخش سودای سیمرغ راه یافتند. این اتفاق جدید در جشنواره سی وچهارم وقتی پررنگتر شد که در آیین اختتامیه جشنواره دو فیلم از این سه فیلم اولی یعنی «ایستاده در غبار» و «ابد و یک روز» هر کدام به ترتیب با دریافت سه و هفت سیمرغ بلورین بخش زیادی از جوایز جشنواره را به خود اختصاص دادند. در ادامه این مطلب می خوانیم: شاید همین درخشش بود که مدیران جشنواره را بر آن داشت که امسال و در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر برای نخستین بار کارگردانهای فیلم اول را در کنار فیلمسازان باسابقه در بخش سودای سیمرغ قرار دهد. حالا و تا چند روز دیگر 9 فیلمسازان تازه کار و جوان در کنار 22 کارگردان با تجربه سینمای ایران در سی وپنجمین جشنواره فیلم فجر با یکدیگر رقابت خواهند کرد. در کنار این 31 فیلمساز دو کارگردان فیلم اولی که البته نماینده سینمای هنر و تجربه هستند نیز حضور دارند که جمع آثار بخش سودای سیمرغ امسال را به 33 فیلم میرساند.روزنامه «شهروند» در گزارشی با عنوان «در شهر چه خبر است؟» با مروری کوتاه بر آثار رقابتی جشنواره سی و پنجم فیلم فجر نوشت: «سد معبر» دومین ساخته بلند محسن قرایی مقدم است که فضایی اجتماعی دارد. داستان فیلم درباره قاسم، کارمند اداره سد معبر شهرداری است که در تلاش است وضع زندگی خود را بهبود ببخشد؛ اما در این راه با نرگس همسرش اختلافنظر دارد. فیلم درواقع فضایی اجتماعی دارد و فیلمبرداری آن به صورت کامل در تهران انجام شده است.فیلم سینمایی «انزوا» به کارگردانی مرتضیعلی عباسمیرزایی نیز نخستین ساخته این کارگردان است. این اثر فیلمی اجتماعی در مورد قضاوت است. فیلم ریتم بسیار سریعی دارد و فیلمنامهاش از نقاط قوت آن محسوب میشود. عباس میرزایی مدت زیادی را صرف نگارش فیلمنامه کرده و پس از بازنویسیهای فراوان نسخه نهایی آماده شده است.در ادامه این مطلب آمده است: فیلم سینمایی «کارگر ساده نیازمندیم» به کارگردانی منوچهر هادی در بخش مسابقه سیوپنجمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد. «یک روز بهخصوص» هم فیلمی اجتماعی است. ماجرا از این قرار است که حامد باید برای عمل قلب خواهرش دست به یک انتخاب بزند، انتخابی که در آینده مسیرهای متفاوتی را پیش روی او قرار میدهد. در این فیلم مصطفی زمانی، فرهاد اصلانی، پریناز ایزدیار، محسن کیایی و... حضور دارند.** توسعه گردشگری و روش های جذب توریسم توسعه صنعت گردشگری در اقتصاد ایران تاثیر بسزایی دارد و پیش بینی میشود در طول سال های آتی، گردشگری کشور از نظر شاخص های رشد ارزش افزوده، سهم از تولید ناخالص داخلی، نسبت اشتغال، نسبت سرمایه گذاری و نسبت صادرات رو به بهبود باشد. بر پایه آمارهای اعلام شده، ایران در 2014 میلادی در فهرست پربازدیدترین کشورهای دنیا قرار گرفت و از این رو، رقابت بینالمللی برای جذب گردشگران خارجی در آینده، بسیار بیشتر از گذشته خواهد بود و فقدان یک راهبرد علمی و عملی در این صنعت سبب تضعیف و از دست دادن فرصتهای بالقوه موجود خواهد شد. این مساله از چنان اهمیتی برخوردار است که «حسن روحانی» رییس جمهوری روز گذشته در هفدهمین کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری برای افزایش ارتباط و گردشگری جهانی تاکید کرد. روزنامه های امروز در گزارش ها و یادداشت هایی به این موضوع پرداختند. روزنامه «قدس» در گزارشی با عنوان «تقاضای گردشگران خارجی برای سفر به ایران» آورده است: رونق صنعت توریسم میتواند نقش پررنگی در جهت توسعه اقتصادی کشور ایفا کند. گردشگران خارجی ایران را کشوری امن می دانند و تقاضایشان برای سفر به ایران افزایش یافته و آنان علاقهمند هستند که از محیط های طبیعی و فرهنگی کشور بازدید کنند. مهمترین اقدام برای جذب گردشگر ارائه راهبرد گردشگری، شناخت گردشگران و اهتمام و توجه به آنان است که بخش خصوصی فعال در این حوزه نیز در این زمینه نقش پر رنگی میتواند داشته باشد که رونق صنعت توریسم در جهت توسعه اقتصادی کشور بسیار موثر است.در ادامه این مطلب می خوانیم: سهم بالایی از اقتصاد ایران میتواند از صنعت گردشگری به دست آید و این صنعت میتواند به کلیدیترین صنعت در اقتصاد ایران تبدیل شود. امروزه در جهان بحثهای زیادی پیرامون گردشگری الکترونیک مطرح است، هرچند مقوله ای نوپاست اما در کشورهای غربی جایگاه خود را یافته است و باید تلاش هایی در این راستا انجام داد که از جمله آن می توان به طراحی اپلیکیشن سفر اشاره کرد.روزنامه «دنیای اقتصاد» در یادداشتی با عنوان «نقش رسانههای نوین در توسعه استراتژیهای گردشگری» که به قلم حمید ضرغام بروجنی و اصغر حیدری نگاشته شد، آورده است: امروزه ارتباطات در شکل دادن به زندگی و خواستههای افراد نقش اساسی بازی میکند. طراحی، تدوین و اجرای برنامههای منسجم اطلاعرسانی همگانی از سوی رسانهها، مشارکت عموم مردم و افزایش درک و برداشت آنها از گردشگری را به دنبال دارد. گردشگری و نگرش علمی و همهجانبه به آن در ایران، از اولویتهایی است که توسعه پایدار را به همراه خواهد داشت.جاذبه های طبیعی و فرهنگی خاص کشورمان این استعداد را دارد تا با رویکردی جامعتر و همه جانبه تر به آن نگریست و از تمامی امکانات و توانمندیهای موجود در این راستا بهره برد؛ یکی از این فرصتها قوانین و مقرراتی است که در این راستا تنظیم شده است. بخشی از این مقررات به صورت کلان بوده و بخشی دیگر بهطور خاص به توسعه گردشگری از طریق رسانه ها تاکید دارد.در ادامه این یادداشت می خوانیم: مطابق نظریه رسانه های قدرتمند، رسانه ها باید از مرزهای سازمانی عبور کرده و با حرفه ای گری و تخصص مدیران و کارکنان، سازمان های گردشگری را از فواید حضور گردشگر در جامعه آگاه سازند و شیوه های برخورد با آنان را بیاموزند؛ چراکه رسانهها در تمامی مراحل از زمان شروع سفر و بعد از آن همراه گردشگر بوده و جامعه میزبان نیز تحت تاثیر رسانه ها پذیرای ایده آل گردشگران است. در این میان، فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان نیرویی بسیار قوی عمل میکند و به صنعت گردشگری شکلی جدید میدهد و میتواند شرکت ها را در صحنه رقابت نگه دارد.روزنامه «جهان صنعت» در مطلبی با عنوان «گردشگری و نقش آن در توسعه اقتصادی و اجتماعی» نوشت: از آنجا که پایه و اساس جهانگردی بر سفر استوار است عواملی که در جابه جایی اجزای آن از نقطهای به نقطه دیگر مورداستفاده قرار میگیرد در این زمینه از اهمیت ویژهای است. سرزمین پهناور ایران با میراث کهن فرهنگی و یادمانهای دیدنی، از تنوع آب و هوایی، جاذبههای گردشگری در شمال و جنوب کشور، جاذبههای طبیعی و اکتسابی که هرکدام به تنهای می تواند یک کشور را به عنوان بازاری قابل عرضه به جریان توریسم بینالمللی وارد کند برخوردار است.در ادامه این مطلب می خوانیم: امروزه توجه سیاستگذاران و برنامه ریزان کشورها به صنعت گردشگری به عنوان یک استراتژی توسعهاقتصادی، فرهنگی، امنیتی و سیاسی بیش از پیش معطوف این امر شده و آثار مثبت اقتصادی و فرهنگی آن مورد توجه جدی دولتها و ملل گوناگون قرار گرفته است. بسیاری از کشورها با بهرهگیری از این صنعت به نقطه اوج اهداف مورد نظر دست یافته به نحوی که بیشترین درآمد خود را از طریق آن تامین میکنند و در زمره کشورهای توسعه یافته جهان مطرح شدهاند.** خشم، خشونت و راه های کنترل آنخشم یکی از احساسات بنیادین انسان مثل غمگینی، خوشحالی و ترس است اما وقتی از پرخاشگری و خشونت صحبت می کنیم در واقع از یک مؤلفه رفتاری صحبت می شود که ممکن است پیرو خشم و حتی ترس بروز یابد یا بدون این احساس باشد. این مقوله هم میتواند به خشونت منجر بشود یا نشود. یعنی امکان دارد، احساس خشم به وسیله فرد مهار، سرکوب و تعدیل شود و به صورت پرخاشگری و خشونت تظاهر پیدا نکند. توانایی کنترل خشم و بروز سازنده و ویرانگر آن به عواملی از جمله فرآیند اجتماعی شدن و ارزشهای فرهنگی جامعه بستگی دارد. اهمیت بررسی این موضوع سبب شد تا روزنامه های صبح امروز در یادداشت ها و گزارش های گوناگون به آن بپردازند. روزنامه نوآوران در مطلبی با عنوان «خودزنی، فوران خشم فروخورده دختران نوجوان» در گفت وگو با کارشناسان این مساله را بررسی کرد و نوشت: چندی پیش فیلمی در شبکه های مجازی دست به دست شد که پرده از خشونتی پنهان در میان دختران نوجوان بر می داشت، دخترانی که روی دست خود با تیغ خراش ایجاد کرده بودند از لذتی که از این کار می بردند حرف می زدند. در این فیلم یک روانشناس حوزه تربیت دراین خصوص میگوید: خودزنی اتفاقی است که بین دختران دانش آموز به راحتی اتفاق میافتد، توسط خودشان یا حتی اگر ناتوان در انجام آن باشند یا بترسند توسط فرد دیگری، این کار برایشان انجام میشود. جالب اینجاست که مدارس چنین مسئله ای را میدانند ولی از دانش آموزانی که دست به خود زنی زدهاند می خواهند که زخمشان را بپوشانند. کوروش محمدی، رئیس انجمن آسیب شناسی اجتماعی ایران در رابطه با بروز چنین رفتارهایی در میان نوجوانان به بیان چند علت می پردازد و معتقد است از آن جا که سنن نوجوانی یک سن حساس است و نوجوانان در این سن تحت فشارها و استرس های بسیاری هستند و از سویی تمایل به دیده شدن برای ارضای خواسته هایشان دارند، لازم است به خواسته ها و نیازهای آنان توجه ویژه شود. محمدی نخستین دلیل بروز چنین رفتاری را به بحث هیجانات ارتباطی و رفتاری و خواسته های نوجوانی مرتبط می داند و معتقد است در صورتی که فضا و شرایط مناسبی برای تخلیه این انرژی ها ایجاد نشود منجر به بروز چنین رفتارهایی می شود. دومین دلیلی که رئیس انجمن آسیب شناسی اجتماعی به آن اشاره می کند نگاه های تیعیض آمیز به جنس زن است، او می گوید :«از آن جا که در جامعه ما زن را جنس دوم و ضعیف می شمارند و در نتیجه همین نگاه به آن ها اجازه مشارکت و حضور در عرصه های اجتماعی را نمی دهند، زنان و دختران با این رفتارها خشم فروخورده خود را بروز می دهند».سومین دلیلی که این آسیب شناس اجتماعی بیان می کند به رواج خشونت فزاینده و رفتارهای خشونت آمیز در جامعه باز می گردد. به عقیده محمدی: «این خشونت نتیجه الگوهای غلط رفتاری و کنشی است که در جامعه وجود دارد و توسط رسانه ها، جامعه و حتی خانواده ترویج می شود. این خشونت وقتی در کنار رفتارهای تبعیض آمیزی که حتی خانواده ها دارند و خشونت پنهانی که علیه زنان وجود دارد، قرار بگیرد منجر به بار روانی و استرس و فشار می شود و نوجوانان در نتیجه ناکامی هایی که برایشان پیش می آید و با هم پوشانی چنین مواردی بعد از تقویت و به بحران افسردگی تبدیل شدن این گونه بروز می کنند».روزنامه «اطلاعات» در گزارشی با عنوان «زنان و خشونتهای پیدا و نهان» می نویسد: زمانی که مردی از توانمندی بیشتر خود نسبت به زنان سخن میگوید، باید از او پرسید که در راه شکوفا شدن استعدادها و تلاش برای موفقیت، با چه موانعی مواجه بوده است؟ آیا هرگز کسی صرفا به دلیل جنسیت اش او را دست انداخته و ناامید کرده است؟ مثلا در روزهایی که تلاش میکرد رانندگی بیاموزد، آیا کسی مزاحمش شده و با فریاد از او خواسته است برود و پشت گاز آشپزخانه بایستد؟ آیا در محل کار همواره زیر ذره بین کسانی قرار گرفته است که منتظر باشند خطایی از او سر بزند تا به پیش داوریهای منفی شان، مهر تأیید بزنند؟ آیا کسی او را از پیشرفت و بهترین بودن منع کرده است؟ آیا هرگز مجبور شده است کارش را بدون تشویق اطرافیان، پیش ببرد؟ آیا به دلیل موفقیتهای بیش از حد، در زندگی خانوادگی با همسرش دچار مشکل شده است؟شاید برای اغلب مردان قابل درک نباشد، اما اینها مسایلی خشونت بار است که بسیاری از زنان در مسیر موفقیت با آنها روبه رو میشوند، موانع نامریی فرهنگی و اجتماعی که ریشههایی تاریخی دارد. در ادامه این گزارش می خوانیم: هنگامه آشوری، استادیار زبان و ادبیات فارسی، با نگاهی به حکمت نظری و عملی ادبیات کهن، درباره خشونت علیه زنان، میگوید: با نگاهی به جامعه ادبی کهن که قدرت در آن ساختاری هرمی دارد و در تمامی افت و خیزهای سیاسی و تاریخیاش تغییر چندانی نکرده است، میبینیم شاعرانی که متصل به دربار و قدرت بودهاند و حتی شعرایی مانند سنایی، عطار و مولوی که از منابع قدرت فاصله داشتند، از تأثیر ساختار آن در امان نماندند، همه بر اساس این الگو قلم زدند، برخی تندروتر و برخی با تعادل جویی خردمندانه. قلم همواره در دست مردان بوده است و زنان، فرعی و تابع مردان به حساب می آمدند. شمار زنان سخنور ناچیز بوده و دانش و به ویژه عرضه آن در ملأ عام توسط زنان، خطرناک تلقی میشده است.سید مصطفی محقق داماد، مجتهد و حقوقدان، میگوید: خشونت علیه زنان یکی از آفات تلخ اجتماعی تاریخ ماست که در 2 حوزه اجتماع و خانواده قابل طرح است؛ هرچند ریشه آن میتواند یکی باشد و علل و جهات آن هم مشترک است و به نظر میرسد میتوان آنها را در 2 دسته علل عملی و نظری تقسیم بندی کرد.روزنامه «کسب و کار» با درج عنوان «هزار راه نرفته کنترل خشم و خشونت» در گفت و گو با کارشناسان مساله خشم را بررسی کرد و نوشت: خشونت پدیده ای همزاد جوامع بشری بوده و همواره به شکل های مختلف در محیط بروز می یابد اما آنچه در شرایط کنونی نگرانی ها را بر می انگیزد رشد چشمگیر این رفتار در قشرها و طبقه های گوناگون جامعه است.وقتی فرد ببیند حقش پایمال می شود و نمی تواند به حق و خواسته خود برسد عصبانی می شود که این عصبانیت با خشونت اراذل و اوباش متفاوت است. اراذل و اوباش به دلیل خشونتی که در کودکی با آن مواجه شدند و مدام با آن برخورد داشته اند و چون اعضای خانواده انواع خشونت ها را بر آنها اعمال کردند این امر در آنها نهادینه شده و خشونت به عنوان یک رفتار طبیعی در آن بروز می کند. در ادامه این گفت و گو می خوانیم: عوامل بیرونی چون آلودگی هوا و کمبود اکسیژن در بروز خشونت موثر است. ترافیک سنگین شهری و رانندگی طولانی مدت نیز جزء عوامل استرس زا هستند. چرا که وقتی فرد مجبور است چهار تا پنج ساعت بدون این که حرکتی کند در فضای کوچک داخل ماشین رانندگی کند این خود موجب استرس در فرد می شود و شخص در مقابل کوچک ترین محرک واکنش نشان می دهد و پرخاش می کند. نوع تغذیه و مواد غیرارگانیکی که افراد استفاده می کنند، تماشای بیش از حد تلویزیون و استفاده مداوم از گوشی های تلفن همراه و حضور در فضای مجازی نیز استراس زا بوده و آستانه تحمل فرد را پایین می آورد و باعث می شود افراد بلافاصله از کوره در بروند و عصبانی شوند.*گروه اطلاع رسانیخبرنگار: مریم همتی**انتشار دهنده: شهربانو جمعهپژوهشم**9117**9131*ایرنا مقاله کانالی برای انعکاس مقاله های اندیشکده ها- پژوهشکده ها- دانشکده ها- مراکز تحقیقاتی و رسانه های ایران و جهان*Irnaarticle@
10/11/1395
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]
صفحات پیشنهادی
اعلام جزئیات افتتاحیه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر/احسان کرمی باز هم مجری شد - پایگاه تحلیلی خبری فرهنگ و هنر
به گزارش روابط عمومی جشنواره فیلم فجر افتتاحیه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر عصر فردا شنبه 9 بهمن ماه ساعت 19 در برج میلاد برگزار می شود دراین مراسم سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی صاحبان آثار سینماگران و هنرمندان حضور دارنداعلام اکران 16 فیلم در سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر هرمزگان
اعلام اکران 16 فیلم در سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر هرمزگان بندرعباس- ایرنا-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت 16 فیلم در سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در استان همزمان با تهران اکران می شود به گزارش خبرنگار ایرنا علیرضا درویش نژاد شنبه با اعلام این خرونمایی از پوستر سیوپنجمین جشنواره بینالمللی فیلم فجر
رونمایی از پوستر سیوپنجمین جشنواره بینالمللی فیلم فجر مراسم رونمایی از پوستر سیوپنجمین جشنواره بینالمللی فیلم فجر شامگاه یکشنبه سوم بهمن با حضور هنرمندان و سینماگران در موزه سینما برگزار شد نویسنده محمد مهدی صافی منبع جوان آنلاين تاریخ انتشار ۰۴ بهمن ۱۳۹جشنواره فیلم فجر؛ آوردگاه فیلمسازان ایرانی
نگاه اجتماعی - فرهنگی روزنامه ها جشنواره فیلم فجر آوردگاه فیلمسازان ایرانی تهران- ایرنا- روزنامه های شنبه 18 دی 1395 مسایل مهمی چون سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در پرتو رقابتی نزدیک آلودگی هوا میهمان ناخوانده کلانشهرهای ایران و غلامرضا تختی پهلوان و نام آوری اخلاق مدارعذرخواهی منتشرکننده فیلم جنجالی مهدی هاشمی در آمبولانس/شرط برگزاری تجلیل از شجریان در جشنواره موسیقی فجر
تصاویر با شما سخن می گویند تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوشتر میخواهیم با بخش خبری فوتونیوز مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند از این پس عصرگاه هر روز با فوتو نیوز تابناک حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوششان الصاق میکنیم تا بهتر بدانیم چه2 فیلم هنرمندان شیرازی به جشنواره بین المللی فجر راه یافت
2 فیلم هنرمندان شیرازی به جشنواره بین المللی فجر راه یافت شیراز- ایرنا- معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت فیلم های فوق ماراتن سعید کشاورزی و آوانتاژ محمد کارت به بخش مستند جشنواره بین المللی فیلم فجر راه یافتند به گزارش دریافتی یکشنبه ایرنا اآغاز فروش بلیت سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر(عکس)
آغاز فروش بلیت سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر عکس اولین روز توزیع بلیتهای جشنواره فیلم فجر که در مراحل اولیه ثبت نام با مشکلاتی مواجهه شدو اغلب مخاطبان نتوانستد بلیت دلخواه خود را تهیه کنند تاریخ انتشار ۲۰ ۴۲ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - 24 January 2017میزبانی کرمان از جشنواره بین المللی فیلم فجر
میزبانی کرمان از جشنواره بین المللی فیلم فجر کرمان - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه کرمان امسال میزبان جشنواره فیلم فجر است گفت 20 فیلم از فیلم های سی و پنجمین دوره این جشنواره در 2 سالن سینمای کرمان به نمایش درخواهد آمد محمدرضا علیزاده روز چهدرخشش هنرمندان تئاتر خراسان شمالی در جشنواره بین المللی تئاتر فجر
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی خبر داد درخشش هنرمندان تئاتر خراسان شمالی در جشنواره بین المللی تئاتر فجر شناسهٔ خبر 3886256 - سهشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳ ۵۷ استانها > خراسان شمالی jwplayer display inline-block; بجنورد- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی ازحضور22کشورعضو شبکه بین المللی هنرهای نمایشی در جشنواره تئاتر فجر
حضور22کشورعضو شبکه بین المللی هنرهای نمایشی در جشنواره تئاتر فجر تهران- ایرنا- مدیر امور بینالملل مرکز هنرهای نمایشی و جشنواره بینالمللی تئاتر فجر اعلام کرد شبکه بینالمللی هنرهای نمایشی معاصر IETM امسال با 22 عضو و نمایندگی در کشورهای گوناگون به جشنواره بین المللی تئاتر فجر-
اجتماع و خانواده
پربازدیدترینها