تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بجا، نيكوكارى، نيكى به پدر و مادر و صله رحم، بدبختى را به خوش بختى تبديل و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817596879




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرادي و اتخاذ تصميم درست براي رستمي


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: مرادي و اتخاذ تصميم درست براي رستمي
اردوي جديد تيم ملي وزنه‌برداري با يك سؤال بزرگ و دغدغه‌اي چندين ماهه آغاز شد، اينكه آيا كيانوش رستمي قهرمان وزنه‌برداري المپيك 2016 ريو سرانجام در اردو حاضر مي‌شود يا خير؟
نویسنده : فريدون حسن 


رستمي كه پيش از المپيك تمرينات خود را به صورت انفرادي انجام داد و حاضر نشد زير نظر سجاد انوشيرواني تمرين كند بعد از المپيك هم تصميم به ادامه همان روند گرفت، البته در اين ميان نبايد از پشتيباني‌هاي علني و غيرعلني فدراسيون از او نيز به سادگي گذشت كه اين خود يكي از معضلات بزرگ وزنه‌برداري كشور به حساب مي‌آيد.

اما حالا شرايط متفاوت‌تر از قبل شده، كيانوش رستمي كه از حضور در تمرين تيم ملي در روز اول به بهانه حضور در رقابت‌هاي ليگ سر باز زده بود، چهره ناموفق و شكست‌خورده بزرگ اين هفته از رقابت‌هاي ليگ برتر وزنه‌برداري نام گرفت تا حالا دست انوشيرواني براي كشاندن او به تمرينات تيم ملي بازتر باشد.

هرچند كه رستمي هنوز بر اين باور است كه اين نتايج و اين شكست‌ها اهميت چنداني ندارد و ورزشكار بايد بتواند نام كشورش را در ميادين بين‌المللي سرافراز كند و مدال‌آوري نمايد، اما حالا بيشتر از قبل وظيفه فدراسيون در قبال اين وزنه‌بردار و تيم ملي پررنگ‌تر مي‌شود جايي كه علي مرادي، به عنوان حامي سرسخت تمرينات انفرادي رستمي و نفر اول فدراسيون بايد براي يكدل و يك‌سو شدن تيم ملي وزنه‌برداري قدم بردارد، اينكه رستمي پس از شكست در رقابت‌هاي ليگ دلايلي چون عدم آمادگي مناسب، نداشتن تمرين درست، كمبود مكان و حتي خستگي ناشي از مسابقات المپيك را بهانه شكست خود در ليگ قلمداد كند و در لفافه باز هم عنوان كند كه مي‌خواهد به تنهايي تمرين كند، اصلاً پذيرفتني نيست، آن هم در شرايطي كه ديگر وزنه‌برداران المپيكي كشور كه اتفاقاً در رقابت‌هاي ليگ موفق هم بوده‌اند بدون كمترين حاشيه و چالشي در اردوي تيم ملي حاضر و زير نظر سرمربي تمرين مي‌كنند.

قبلاً هم گفته‌ايم و از زبان بسياري از كارشناسان وزنه‌برداري نيز عنوان شده كه حفظ وحدت و انسجام تيم ملي از همه چيز مهم‌تر است، اينكه يك ورزشكار به صورت مستقل و خارج از چارچوب مشخص شده سرمربي تيم ملي تمرين كند، دوران آماده‌سازي را سپري نمايد، به‌صورت كاملاً مستقل اما كنار تيم ملي در مسابقات بين‌المللي حضور پيدا كند و بعد عنوان كند مدالي كه كسب كرده براي كشور است، در هيچ كجاي دنيا ديده نمي‌شود.
اين اتفاق در المپيك رخ داد و فدراسيون وزنه‌برداري به جاي حل مشكل پشت مدال طلاي رستمي پنهان شد. رئيس فدراسيون طي صحبت‌هايي كه هرازچندگاهي پس از المپيك در اين خصوص انجام داده هميشه از صحبت و ميانجيگري بين طرفين حرف زده، ولي هيچ‌گاه اين اتفاق نيفتاده است، امروز بهترين فرصت براي اين كار و قطعي شدن موضوع است.

بر هيچ‌كدام از علاقه‌مندان به وزنه‌برداري و كارشناسان اين رشته شايستگي‌ها و توانمندي‌هاي كيانوش رستمي پوشيده نيست، اين حقيقت نيز غيرقابل كتمان است كه كيانوش رستمي با تمرينات درست و استراحت مناسب به طور حتم اين شكست را جبران مي‌كند، اما اين تمرين و اين استراحت بايد در مسير درست و به دور از حاشيه و تنش باشد. رستمي خود معترف است كه در اين چند ماه اينقدر درگير حاشيه‌ها بوده كه نتوانسته درست تمرين كند، پس هم بر خود او و هم بر فدراسيون وزنه‌برداري و شخص علي مرادي است كه با اتخاذ درست‌ترين تصميم كه همانا بازگشت بي‌قيد و شرط رستمي به اردوي تيم ملي است شرايط را براي موفقيت و مدال‌آوري دوباره يكي از بهترين وزنه‌برداران تاريخ ايران فراهم كنند.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن