تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر گاه يكى از شما وضو بگيرد و بسم اللّه الرحمن الرحيم نگويد. شيطان در آن شريك است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799493893




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارزش کالاهای صادراتی سمنان امسال از مرز 120 میلیون دلار گذشت


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ارزش کالاهای صادراتی سمنان امسال از مرز 120 میلیون دلار گذشت
مدیرکل گمرک استان سمنان گفت: ارزش کالاهای صادراتی استان در 10 ماه 95 از مرز 120 میلیون دلار فراتر رفت.
علی سعدالدین در حاشیه جلسه کارگروه اقتصادی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به صادرات 272 هزار و 749 تن کالا از این استان به کشور های خارجی در 10 ماهه سال 95، گفت: این میزان صادرات 120 میلیون و 62 هزار و 371 دلار برای کشور ارزآوری داشته است.
وی با بیان اینکه متوسط ارزش دلاری هر تن کالای صادراتی در 10 ماه 95 از استان سمنان 440 دلاربوده است، اضافه کرد: صادرات 10 ماهه امسال گمرک سمنان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر ارزش دلاری 18 درصد افزایش داشته است.
سعدالدین خاطرنشان کرد: پودر لباسشویی، هیدرو کربن سبک و سنگین ، شمش سرب، فروسیلیسم، کاشی ، مخزن های کروی فولادی، کولر آبی ، قاشق و چنگال یکبار مصرف، اسید سولفونیک، مایع ظرفشویی، آب ژاول، سیمان، لوله، سنگ سلستین احشاء دامی، عایق رطوبتی،کرک بز، رنگ شیلنگ ، کابل مسی، مرغ منجمد، رنگ اتومبیل، نمک، آبگرم کن وآبسردکن و شیرآلات بهداشتی عمده ترین کالاهای صادراتی استان سمنان بوده است.
مدیرکل گمرک استان سمنان اضافه کرد: این کالاها به 34 کشور جهان از جمله کشورهای عراق ، افغانستان ، جمهوری کره، پاکستان، ترکیه، ترکمنستان، متحده تانزانیا، امارات متحده عربی، ارمنستان، تایوان و چین صادر شده است.
وی با بیان اینکه در این مدت 19 هزار و 417 تن کالا به ارزش 36 میلیون و 532 هزار و 680 دلار از این گمرک ترخیص شد، گفت: عمده کالاهای وارداتی به گمرک سمنان شامل ماشین آلات خط تولید و اجزا و قطعات آنها ، مواد اولیه کارخانجات شامل اجزاء و قطعات انباره های برقی، پنبه شانه نزده حلاجی نشده، قطعات منفصله برای تولید اتوبوس و مینی بوس، فیلترهای تصفیه دود اگزوز خودرو، الیاف سنتتیک، ماشین آلات و دستگاه ها برای قنادی، تنورهای شیرینی پزی، سیل ویال پنی سیلین، مفتول فولادی و نوار فلزی بوده است. سعدالدین افزود: کالاهای وارداتی نیز از 26 کشور جهان از جمله کشورهای آلمان، امارات متحده عربی، ترکیه، چین انگلستان، ، جمهوری کره ، ایتالیا، هلند، تایوان و سوئیس بوده است.
وی گفت: ارزش دلاری هر تن کالای وارداتی در 9 ماه 95 هزار و 881 دلار بوده است.
مدیرکل گمرک استان سمنان، در آمد گمرک استان در این مدت را با احتساب ضمانت‌ نامه‌ها 98 میلیارد و 537 میلیون ریال عنوان و خاطرنشان کرد: درآمد گمرک استان سمنان امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.
وی افزود: همچنین در این مدت، سه فقره پرونده قاچاق نیز در این اداره کل کشف که ارزش آن یک میلیارد و 756 میلیون ریال بوده است.
سعدالدین به صادرات 166 بسته امانتی به وزن 675 کیلوگرم در مدت 9 ماهه 95 از این گمرک خبر داد و گفت: این بسته ها 12 هزار و 478 دلار ارزش داشته است.
مدیرکل گمرک استان سمنان افزود: در این مدت 494 بسته امانتی به وزن هزار و 193 کیلوگرم به این گمرک وارد شده که دارای ارزش 12 هزار و 806 دلاری بوده است.
20 صادرکننده استان سمنان به صورت مستقیم تولیدات بخش های کشاورزی، صنعتی و معدنی را از گمرک استان صادر می کنند که این تعداد در سال گذشته حدود 40 واحد بود.




تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن