تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه  الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816962536




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایجاد 30 هزار اشتغال در تهران توسط یک کارآفرین


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: یک کارآفرین گفت : بر اساس آمار رسمی هزینه‌های ایجاد یک شغل به طور میانگین در صنایع مختلف بین ۱۵۰ تا200 میلیون تومان است که این هزینه درحوزه آی سی تی به خصوص کسب‌وکارهای نوین بسیار کمتر است.



به گزارش جام جم آنلاین ، شهرام شاهکار مدیرعامل شرکتی که در حوزه آی سی تی در بخش جابجایی مسافردر سطح شهر ایجاد اشتغال کرده است Tمی گوید توانسته در طول ۲ سال اخیر به صورت مستقیم و غیرمستقیم فقط در تهران برای بیش از ۳۰‌هزار نفر اشتغالزایی کند، ضمن آنکه در کنار فراهم کردن یک سرویس با کیفیت، راهکاری برای مسافرکشی بدون نظارت ارائه دهد . از این میان ۳۵٪ رانندگان دارای تحصیلات دانشگاهی و ۷۵٪ زیر ۴۰ سال سن دارند. وی با بیان اینکه زنگ خطر بیکاری به صدا در آمده استT گفت :حدود ۵ میلیون بیکار تا سال ۱۴۰۰ آماری بود که نهادهای مختلفی را به تکاپو برای ارائه راه‌کارهای عملی انداخت. از جمله آن‌‌ها وعده‌ای بود که وزارت ارتباطات در سال ۹۳ برای تحقق بیش از ۳۰هزار شغل در این حوزه داد، وعده‌ای که چند روز پیش،‌ وزیر ارتباطات از محقق شدن آن برای سال ۹۴ خبر داد. شاهکار گفت : وزیر ارتباطات اخیرا ، اعلام کرد که حدود ۱۰۰ هزار شغل به صورت مستقیم و غیرمستقیم در حوزه آی سی تی است. آماری امیدوار کننده که خبر از ارزش سرمایه‌گذاری و توجه به این حوزه را می‌دهد. موفقیتی که حاصل همکاری مشترک بخش خصوصی و دولتی است. نکته‌ای که در انتشار این آمارها باید به آن دقت کرد، ریشه‌یابی عواملی است که باعث ایجاد این تعداد شغل شده است. به گفته وی هزینه‌ راه‌اندازی اولیه بسیار پایین‌تر نسبت به کسب‌وکارهای سنتی یکی از همین عوامل است که منجر به جذاب شدن این نوع کسب‌وکارها برای قشر تحصیل کرده شده و باعث پایین آمدن نرخ فرار مغزها و نیروی زبده تحصیل کرده هم می‌شود. از طرفی دیگر هزینه‌های بسیار پایین‌تر ایجاد شغل در این حوزه به خصوص در حوزه کسب‌و‌کارهای نوین و اینترنتی در مقایسه با سایر کسب‌وکارها در صنایع دیگر می تواند عامل دیگری برای موفقیت در رسیدن به این تعداد شغل ایجاد شده باشد. گسترش‌پذیری و رشد سریع کسب‌وکارهای این حوزه هم عامل دیگری است که ایجاد این تعداد شغل را در طول یکسال اخیر امکان‌پذیر کرده است. رشدی که در کسب‌وکارهای نوین از طریق اپلیکیشن‌ها و بر بستر اینترنت به سرعت اتفاق می‌افتد. وی گفت : موفقیت اخیر در ایجاد این تعداد شغل در این حوزه و بررسی عواملی که باعث آن شده‌‌اند، اهمیت توجه بیشتر و حمایت از کسب‌وکارهای این حوزه را می‌رساند و امید است با ادامه این روند ، ضمن رشد اقتصادی، شاهد اشتغالزایی برای بسیاری از جوانان و استعدادهای دانشگاهی کشور نیز باشیم.




سه شنبه 5 بهمن 1395 ساعت 14:19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن