تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند براى خانواده اى خير بخواهد آنان را در دين دانا مى كند، كوچك ترها بزرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816602266




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» برآمده از مطالبات و خواست مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جبهه مردمی نیروهای انقلاب، داریوش اسماعیلی، نایب رئیس اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در خصوص تشکیل «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» در آستانه انتخابات اظهار داشت: شاید مشکلی که وجود داشت این بود که برای تصمیم گیری ها، تشتت آرا وجود داشت که این مسئله موجب مشکلاتی می شد. «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» یک قدم اساسی را برداشت تا مجموعه نیروهای دلسوز و متعهد را هماهنگ کند؛ بنابراین ضرورت تشکیل این جبهه، ایجاد وحدت بین نیروهای انقلابی در شرایط کنونی کشور است.


* گردآوری نیروهایی با گرایش مختلف سیاسی هدف جبهه «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی»


عضو فراکسیون ولایت مجلس ادامه داد: در گذشته نیز جبهه هایی مانند «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» تشکیل شد اما این جبهه از گروه ها و جریان های سیاسی مختلفی تشکیل شده است؛ به عبارت دیگر گردآوری نیروها از جریانات مختلف سیاسی در گذشته سخت بود و کمتر دیده می شد اما در حال حاضر با تشکیل این جبهه می توان نیروهایی با گرایش مختلف سیاسی را حول یک هدف گردآوری کرد.


عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع با بیان اینکه در انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم این اتحاد بین نیروهای انقلابی وجود نداشت؛ گفت: در حال حاضر می توان گفت که این جبهه برای انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ برنامه ریزی دارد. تا آنجا که بنده مطلع هستم در اسفند ماه یک کنگره ای با حدود ۳ الی چهار هزار نفری از سراسر کشور تشکیل می شود تا اعضا و حامیان این جبهه از گزینه انتخاب شده، برای نامزدی ریاست جمهوری حمایت کنند.


* اهداف و رسالت این جبهه حول مطالبات مردم در چهارچوب ارزش های انقلاب است


این استاد دانشگاه تهران در ادامه افزود: چنانچه هر شخص مناسبی از سوی این جبهه معرفی شود، همه اعضای این جبهه از آن حمایت خواهند کرد، زیرا اهداف و رسالت این جبهه حول مطالبات مردم در چهارچوب ارزش های انقلاب است و نه حمایت از منافع فردی و گروهی.


این فعال سیاسی اصولگرا در ادامه متذکر شد: «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» برآمده از مطالبات و خواسته های مردم است و برای اولین بار است که این جبهه با نگاه پائین به بالا در عرصه انتخابات وارد شده است. البته باید گفت که این جبهه ویژه انتخابات نیست اما یکی از اهداف آن ارائه و حمایت از گزینه مناسب برای انتخابات ریاست جمهوری است.


این نماینده مجلس با بیان این که «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» بعد از انتخابات ریاست جمهوری به کار خود ادامه می دهد و اهداف خود را دنبال می کند؛ خاطر نشان کرد: چنانچه هر شخصی با آرای مردم رئیس جمهوری بعدی کشورمان شود، باید جوابگوی خواست مردم باشد. با توجه به شرایط کشور چنانچه دولت بعدی ویژگی مردم محوری داشته باشد، به طور قطع به سمت مبارزه با فساد خواهد رفت و همچنین تأمین معیشت مردم و حمایت از مستضعفین یکی دیگر از خصوصیت دولتی است که روحیه اشرافی گری ندارد و مردم محور است.


* برخی صرفاً شعار دادند ولی در عمل کار دیگر کردند


اسماعیلی در خاتمه با تذکر این نکته که اولین نگاه برای مسئولین باید رضایت خدا باشد و در مراحل بعدی مسائل دیگر را در نظر بگیرند، بیان داشت: چنانچه همه مسئولین به این باور باشند که باید در محضر خداوند پاسخگو باشند، هیچ گاه برخی از منفعت طلبی های گروهی و فردی را مشاهده نمی کردیم و بسیاری از مشکلات کشور وجود نداشت. امروز مطالبه مردم از مسئولین، انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن است. برخی صرفاً شعار دادند ولی در عمل کار دیگر کردند؛ بنابراین در شرایط کنونی حفظ منافع ملی و اجرا کردن مطالبات مردم پیش از هر چیزی اولویت دارد.


۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن