تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه سپرى است از آفت هاى دنيا و پرده اى است از عذاب آخرت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817416986




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 85 درصد برنامه‌های شبکه‌های ماهواره مخرب است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: بیش از 85 درصد برنامه‌های شبکه‌های ماهواره مخرب است
مدیر پژوهش ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: بیش از 85 درصد برنامه‌های شبکه‌های مختلف ماهواره مخرب است و با فرهنگ و ارزش‌های دینی و اسلامی سنخیت ندارد.


به گزارش جوان از کردستان، علی‌اصغر حسینی در جلسه استانی امر به معروف و نهی از منکر کردستان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، اظهار کرد: 29 میلیون نفر در کشور ایران عضو فضای مجازی هستند که 8 ساعت از شبانه روز خود را در این فضا صرف می‌کنند. وی با بیان اینکه ایران در زمینه تعداد کاربران و میانگین ساعت استفاده از فضای مجازی رتبه اول را در جهان دارد، گفت: میانگین استفاده از فضای مجازی در کشوری مانند آمریکا یک ساعت و 20 دقیقه است. مدیر پژوهش ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان خاطرنشان کرد: میانگین بالای استفاده از فضای مجازی در کشور ما نشان دهنده این است که جامعه ایرانی به این فضا اعتیاد پیدا کرده‌اند. حسینی انجام اقدامات اساسی برای مقابله با آسیب‌های فضای مجازی را ضروری دانست و تصریح کرد: مجمع نخبگان ستاد امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده است که کارگروه‌های مختلفی دارد. وی با بیان اینکه کارگروه بررسی آسیب‌های اجتماعی از جمله کارگروه‌های این مجمع است، گفت: تمام آسیب‌هایی که در فضای مجازی وجود دارد در این کارگروه بررسی و در مورد آن بحث و گفت‌وگو انجام می‌گیرد. مدیر پژوهش ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان تصریح کرد: کار در حوزه مقابله با آسیب‌های فضای مجازی با توجه به سطح هجمه‌های دشمنان از این طریق یک ضرورت است. حسینی گفت: بی‌توجهی به آسیب‌های فضای مجازی و سهل‌انگاری در این قضیه تبعات بسیار گسترده‌ای را برای جامعه به ویژه نسل جوان جامعه خواهد داشت. وی به تشکیل اتاق فکر فرهنگی در استان نیز اشاره کرد و افزود: امیدواریم هرچه سریعتر زمینه تشکیل این اتاق فکر که می‌تواند بازوی توانمندی در کنار مجمع نخبگان ستاد امر به معروف و کارگروه‌های زیرمجموعه آن باشد، فراهم شود. مدیر پژوهش ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان تلاش در راستای پاسخگویی به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در زمینه مقابله با هجمه‌های فرهنگی را ضروری دانست و تصریح کرد: همه ما به عنوان مسؤولان و خدمت‌گذاران این نظام در این راستا وظایفی داریم که باید به نحو احسن انجام دهیم. حسینی به هجمه‌های گسترده رسانه‌های دشمن در راستای حذف ارزش‌های دینی در بین جوامع اسلامی اشاره کرد و گفت: بیش از 85 درصد از برنامه‌های که امروز از طریق شبکه‌های مختلف ماهواره پخش می‌شود مخرب بوده و با فرهنگ و ارزش‌های دینی و اسلامی مسلمانان سنخیت ندارد. به گفته وی، دشمنان اسلام تنها راه تسلط بر جوامع اسلامی را کار بر روی فکر و اندیشه مسلمانان می‌دانند و از هر بستری برای حذف ارزش‌ها و جایگزین کردن ضدارزش‌های به ویژه در بین جوانان استفاده می‌کنند.




تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن