تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه منافق اين است كه بدى اش ناراحتش نمى كند و خوبى اش او را خوشحال نمى سازد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821251325




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هنوز یارانه ای نصیب تولید و اشتغال نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت: هنوز نتوانسته ایم از یارانه ها مبلغی را به نفع تولید ، اشتغال و صنعت بیاوریم و استفاده کنیم.


به گزارش میزان، محمدرضا نعمت زاده در حاشیه نشست اقتصاد مقاومتی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: نجات اقتصاد کشور در رعایت سیاست های منسجم اقتصاد مقاومتی است.


وی گفت : برخی از سیاست ها را که مربوط به حوزه ماست ، پیگیری و دنبال می کنیم اما برخی موارد آن نیاز به قانون دارد مثل سیاست شماره ۴ که رهبر معظم انقلاب تاکید فرمودند از ظرفیت های هدفمند سازی یارانه ها برای افزایش اشتغال ، بهره وری و تولید و کاهش شدت مصرف انرژی و در مجموع ایجاد تعادل در اقتصاد عدالت محور استفاده شود.


نعمت زاده اظهار کرد: هر ۴ مورد آن تعطیل است چون ما از این یارانه ها هنوز هیچ رقمی نتوانسته ایم برای تولید ، اشتغال و صنعت بیاوریم.


وی گفت : دلیل آن این است که کل یارانه ها محدود است و به صورت نقدی در قالب یارانه نقدی پرداخت می شود که در این مورد باید چاره اندیشی شود.


وزیر صنعت ، معدن وتجارت افزود: این موضوع نیاز به قانون و شاید رهنمود بیشتر رهبر معظم انقلاب دارد که ما چطور عمل کنیم که به اشتغال بیشتر در این رابطه کمک کنیم .


نعمت زاده گفت: در سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی همچنین به توسعه صادرات ، ایجاد زیرساخت های توسعه صادرات غیر نفتی و حمایت از آن اشاره شده است که اجرای آنها منابع می خواهد و ما هنوز متاسفانه نتواسته ایم به آن دست یابیم.


۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن