تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817566827




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضبط گواهینامه بازیکن سرشناس به خاطر بدهی!


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مهاجم تیم سیاه‌جامگان گفت:مسئولان باشگاه تماس گرفتند و خواستند به تمرینات برگردم، من هم این کار را انجام می‌دهم اما وعده‌ها عملی نشود در خانه می‌نشینم ولی تعظیم نمی‌کنم.
به گزارش  تابناک ورزشی،سعید دقیقی از روزی که تمرینات سیاه‌جامگان برای نیم‌فصل دوم آغاز شده است، در تمرینات این تیم حاضر نشد و اتفاقات جالبی برای این بازیکن رخ داد.


دقیقی درخصوص اینکه چرا در تمرینات سیاه‌جامگان شرکت نکرده است، گفت: قرارداد من از ابتدای فصل تا امروز به شکلی بود که تنها 10 درصد دریافتی داشتم در حالی که به همه بازیکنان 20 درصد پرداخت شده است. البته من همین ابتدای صحبت‌هایم اشاره کنم که باید از آقای عباسی تشکر کرد که در بخش خصوصی فوتبال فعالیت می‌کند ولی در این شرایط وقتی پرداخت رقم قرارداد به من عقب می‌افتد، کار سخت می‌شود.


وی افزود: در همان ابتدای فصل قول‌هایی داده شد که یکی، دو بار این وعده‌ها عقب افتاد. سپس به من قول دادند مسکن من را حل کرده و خانه‌ای برایم اجاره کنند اما من خودم قبول نکردم و به هتل رفته و در آنجا اسکان پیدا کردم. بعد از مدتی مبلغ اسکان من در هتل را هم پرداخت نکردند و متأسفانه گواهینامه من توسط مسئولان هتل گرو گرفته شد.


دقیقی تأکید کرد: بعد از مدتها امروز به هتل رفتم و در این مدت بدون گواهینامه رانندگی می‌کردم و این کار واقعاً خطرناک بود و مجبور شدم 20 میلیون به هتل پرداخت کنم تا گواهینامه‌ام را از گرو دربیاورم.


مهاجم سیاه‌جامگان در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به اینکه بارها درخصوص مشکلات خود با عزیزی حرف زده، گفت: چندین بار با شخص آقای حیدری قائم‌مقام سیاه‌جامگان صحبت کردم و چند بار هم با سرمربی محترم تیم گفتگو کردم که باشگاه بلیت هواپیمای من را که در قراردادم ذکر شده تهیه نمی‌کند. بعد از چندین بار صحبت، در نیم‌فصل با من تماس گرفتند و اعلام کردند که آقای عزیزی تمایلی به همکاری با شما ندارد. این را هم اشاره کنم که من با توجه به اینکه از تیم دیگری به سیاه‌جامگان آمدم نمی‌توانم تیمم را طبق قانون عوض کنم و من هم حرف مسئولان باشگاه را پذیرفتم و حاضر بودم حتی در خانه بنشینم اما دیروز با من تماس گرفتند و گفتند که تمرینات برگرد.


دقیقی افزود: مسئولان باشگاه اعلام کردند که مشکل ما با شما اصلاً فنی نبوده و فقط به این علت که مرتب بحث پول را مطرح می‌کنی، باشگاه ترجیح داده که در آن مقطع همکاری نشود. این را هم بگویم که من می‌پذیرم که سعید دقیقی همیشگی نبودم ولی قبول کنید وقتی که تعهدات ابتدای فصل عملی نشده، روی من بازیکن هم تأثیر می‌گذارد. من مردم مشهد، خداداد عزیزی و تیم را دوست دارم و با توجه به قراردادی که با تیم امضا کردم، در تمرینات شرکت می‌کنم اما اگر باشگاه به تعهداتی که داده، عمل نکند،ترجیح می‌دهم در خانه بنشینم و فوتبال بازی نکنم.


وی در ادامه افزود: من تا پنجشنبه در تمرینات تیم شرکت خواهم کرد و منتظر تصمیم باشگاه و کمیته انضباطی خواهم ماند اما حتماً به این موضوع باید اشاره کنم که یکی از دلایلی که به من کم‌لطفی شد این بود که مسئولان باشگاه می‌دانستند من نمی‌توانم تیمم را عوض کنم و به همین دلیل به حق من اجحاف می‌شد. من خداداد عزیزی را به عنوان یک شخص بامعرفت و کسی که آبرویش را پشت این تیم گذاشته قبول دارم ولی حاضر نیستم مقابل هر تصمیمی تعظیم کنم و ترجیح می‌دهم اگر باشگاه به تعهدش عمل نکرد در خانه بنشینم و در نیم‌فصل دوم فوتبال بازی نکنم. تا پنجشنبه هم طبق قراردادی که با باشگاه دارم، در تمرینات با کمال میل حاضر می‌شوم و امیدوارم با مسئولان باشگاه به همان تعهدات اولیه‌ای که قول داده بودم پایبند باشم.


دقیقی تأکید کرد: چند بار اشاره می‌کنم که شخصی مثل عباسی در این فوتبال و در بخش خصوصی هزینه می‌کند و کارش برای همه قابل تقدیر است اما به نظر من درست نیست که پول هتل من پرداخت نشود یا گواهینامه من در گروی هتل باشد چون من هم به دنبال تأمین هزینه‌های زندگی‌ام هستم و قراردادی با باشگاه امضا کردم که رویش حساب کرده بود.


۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن