تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه روزه او را از غذاهاى مورد علاقه‏اش باز دارد برخداست كه به او از غذاهاى بهشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817540946




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

1500 دوربین ترافیک شهر را کنترل می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: رئیس مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران گفت: شهر را با 1500 دوربین نظارت تصویری کنترل می‌کنیم و 332 دستگاه دوربین ثبت تخلف سرعت نیز در بزرگراه‌ها نصب شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، ایلوش وزیری در بازدید اقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران از مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران، اظهار داشت: از سال 1370 ساختمان معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران مراحل ساختش آغاز شد و در حال حاضر این ساختمان در برابر زلزله 9 ریشتری نیز مقاوم است.

وی افزود: در مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران شهر را با 1500 دوربین نظارت تصویری کنترل می‌کنیم و 332 دستگاه دوربین ثبت تخلف سرعت در بزرگراه‌ها نصب شده است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه 1480 کیلومتر فیبر نوری در کنترل ترافیک شهر تهران استفاده شده است، گفت: 75 درصد معابر بزرگراهی و 65 درصد شریان‌ها با نظارت دوربین را تحت پوشش قرار داده‌ ایم.

وزیری افزود: 489 تقاطع با چراغ هوشمند کنترل می‌شود و 1317 چراغ هوشمند چشمک‌زن برقی نیز در سطح معابر نصب شده است و در مجموع 5045 چراغ در شهر تهران فعال است.

وی با تأکید بر اینکه 332 سامانه دوربین سرعت غیرمجاز در چهار محور شهر تهران فعال است،‌ گفت: تا پایان سال دوربین‌های ثبت تخلف در کندروی آزادگان نیز نصب می‌شود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران افزود: 193 سامانه عبور از چراغ قرمز در شهر تهران فعال است. از محدوده زوج و فرد را با 176 سامانه کنترل می‌کنیم و 219 سامانه نیز طرح ترافیک را به صورت هوشمند کنترل می‌کند.

وزیری بیان داشت: تعداد افرادی که وارد محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد می‌شوند 20 درصد است که متشکل از خودروهای اورژانس و آتش‌نشانی نیز است.

وی افزود: بعضی‌ از افراد درخواست جابه‌جایی دوربین‌ها را دارند که با توجه به اینکه نصب دوربین‌ها بر اساس مصوبه شورای عالی ترافیک است امکان جابه‌جایی دوربین‌ها نیست.

رئیس مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران خاطرنشان کرد: اگر ماشینی بیشتر از یک ساعت در محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد باشد سامانه برای هر ساعت اضافه کار جریمه اضافه می‌کند.

وزیری خاطرنشان کرد: بعضی‌ها دوربین‌های سطح شهر را شناسایی کردند و با نصب چسب و ریموت به دنبال آن هستند که تخلف خود را از دید پلیس مخفی کنند ولی با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته می‌توان نسبت به شناسایی این پلاک‌ها اقدام کرد.

وی یادآور شد: سامانه پیامکی تخلفات در مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران فعال است و نسبت به اعلام ثبت تخلفات اقدام می‌شود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه با پلیس راهور تهران همکاری خوبی دارید،‌ گفت: تمامی دوربین‌های ثبت تخلفات شهر تهران به صورت کاملاً فعال است.


۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن