تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بخشنده ترین شما پس از من کسی است که دانشی بیاموزد آنگاه دانش خود را بپراکند. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798475204




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در مجلس در اتاق‌های در بسته تصمیم‌گیری نمی‌کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: رییس مجلس شورای اسلامی در واکنش به تذکر رییس فراکسیون شاهد مجلس دهم گفت: ما در مجلس اتاق دربسته ای نداریم که بخواهیم در اتاق ها تصمیم گیری کنیم، هر کس حرفی دارد می‌تواند بیان کند.

به گزارش ایسنا، محمدمهدی مفتح با استناد به مواد 18، 22، 196 و 197 آیین نامه داخلی مجلس، متذکر شد: مجلس ساختار و فراکسیون ایثارگران و شاهد دارد. اگر قرار بر مدیریت کار در اتاق هایی از مجلس است بد نیست در این اتاق‌ها از ساختارهای مجلس نیز دعوت شود.


نماینده مردم تویسرکان در مجلس با انتقاد از مطرح کردن بار مالی بندهای 102 تا 106 لایحه برنامه ششم توسعه که درباره ایثارگران است، گفت: تهیه این مواد بحث چند ماهه و چند باره است. در احکام دائمی آوردیم و حضرتعالی به درستی گفتید اینها را حذف کنیم تا در لایحه برنامه که ایراد بار مالی نمی گیرند، تصویب کنیم اما حالا می گویید ایراد بار مالی دارد.
وی که با تاییدهای لاریجانی روبرو بود، ادامه داد: این مواد در لایحه برنامه آمده است و مغایرتی با قانون جامع ایثارگران ندارد.
علی لاریجانی در واکنش به این سخنان مفتح، گفت: این قانون در مجمع تشخیص مصلحت نظام به تصویب رسیده است نه در مجلس.
مفتح پاسخ داد: بالاخره مجلس این قانون را تصویب کرده است و شورای نگهبان هم ایراد نگرفت.
رییس مجلس متذکر شد: اما تلقی شورای نگهبان چیزی که شما گفتید، نیست. مصوباتی که مصدرش مجمع تشخیص مصلحت است اگر مخالف داشته باشد جور دیگری تلقی می کند.
مفتح ادامه داد: اینکه هر ماده ای را گیر می کنیم به کمیسیون بر می گردانیم پس کی می خواهیم لایحه را به اتمام برسانیم. گروه های مختلف بدون اطلاع فراکسیون ایثارگران و شاهد روی این مواد که به کمیسیون ارجاع دادید کار کرده اند و نمی دانم پاسخ ایثارگران را چه باید داد.
لاریجانی در واکنش به نماینده مردم تویسرکان، اظهار کرد: اینکه می گویید در اتاقهای دربسته، از شما متعجبم، آیا شناخت شما از بنده این گونه است؟ هر کسی هر حرفی دارد بیان کند، ما در مجلس اتاق درِ بسته نداریم. کمیسیون تلفیق لایحه و مواد مربوطه را تصویب کرده و حالا در صحن علنی آنها را بررسی می کنیم.
نماینده مردم قم در مجلس ادامه داد: اینکه گفتید نوبت ایثارگران شد، ارجاع دادید کمیسیون، کم لطفی می کنید. حدود 15 ماده لایحه را به کمیسیون ارجاع داده ایم که چند ماده آن مربوط به ایثارگران است بنابراین این کار یک نوع روال است. در جامعه جوری تلقی نکنید که انگار مجلس با ایثارگران مشکل دارد.
وی با تایید بخشی از سخنان مفتح، گفت: در زمان رسیدگی به احکام دائمی لایحه برنامه ششم پیشنهاد دادم برای حل مشکل ایثارگران لایحه جامع ایثارگران که مصوبه مجمع تشخیص است به تایید نهایی شورای نگهبان برسد تا مشکلی وجود نداشته باشد تا بقیه موارد مربوط به ایثارگران را در قانون برنامه ششم اضافه کنیم. فرمایش شما کاملا درست است.
رییس مجلس شورای اسلامی افزود: از خدا می خواهم که شما قانون ایثارگران را هر قدر می توانید مفصل تر بنویسید اما بنده باید به شما یادآوریم کنم که حدی از بار مالی قابل تامل است اما اگر مثلا بار مالی اجرای این قانون 40 هزار میلیارد تومان باشد، تردید نکنید که شورای نگهبان ایراد می گیرد. با هم تفاهم می کنیم تا دولت بتواند این لقمه را حزم کند.
لاریجانی تاکید کرد: اگر دوست دارید به حرف بنده برسید می توانیم یک بار دیگر در بررسی موارد درخواست شما را تصویب کنیم تا ببینید چه خواهد شد

۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن