تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798956079




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بی‌طرفی مدیر پرسپولیس در دعوای برانکو و کی‌روش


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک:  رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تأکید کرد که باید تلاشی انجام داد تا سرمربی این تیم و کارلوس کی‌روش به هم نزدیک شوند.

به گزارش تابناک ورزشی، حمیدرضا گرشاسبی، رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اختلاف میان برانکو ایوانکوویچ و کارلوس کی‌روش اظهار داشت: ما به این موضوع ورود نمی‌کنیم. هر دوی آنها برای تیم ملی، پرسپولیس و فوتبال ایران زحمت می‌کشند. ما تلاش می‌کنیم که برانکو و کی‌روش به هم نزدیک شوند و شما رسانه‌ها هم کمک کنید این دو را به هم نزدیک کنیم.

وی درباره اینکه جلسه امروز با بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس به چه دلیل تشکیل شد، اعلام کرد: ما روز گذشته خبردار شدیم که این بازیکنان قرار است از امارات برگردند. به همین دلیل اعضای هیئت مدیره نشستی را در باشگاه برگزار کردند و از این‌رو قرار شد امروز هم در نشستی با بازیکنان علت اخراج یا برگشت آنها را جویا شویم. گویا علت بازگشت آنها نیز مصاحبه برانکو ایوانکوویچ بوده است. کی‌روش از این مسئله دلخور شده و به همین دلیل تصمیم گرفته ملی‌پوشان پرسپولیس به ایران برگردند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس یادآور شد: ما برای تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان از بازیکنان خواستیم که از انجام مصاحبه پرهیز کرده و تمام تمرکز خود را روی تمرینات بگذارند تا با ورود فدراسیون فوتبال به این مسئله و جلسه‌ای که تشکیل خواهد شد، همه چیز حل شود.

گرشاسبی همچنین تأکید کرد: امیدوارم این دو مربی بزرگ و فهیم همان‌طور که از آنها انتظار می‌رود به هم نزدیک شوند تا تیم ملی در لحظات پایانی صعود به جام جهانی دچار مشکل نشده و جشن صعود به جام جهانی را بگیریم. با تلاش‌هایی که از سوی فدراسیون، باشگاه پرسپولیس و دیگر دوستان صورت می‌گیرد، مطمئن باشید همه چیز به خوبی و خوشی حل خواهد شد.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر کی‌روش پس از این اتفاقات تصمیم بگیرد که بازیکنان پرسپولیس را دیگر به تیم ملی دعوت نکند چه اتفاقی رخ خواهد داد، عنوان کرد: قطعاً کی‌روش همه این نفرات را دوست دارد که به تیم ملی دعوت کرده است. این نفرات هم از نظر فنی و هم توانمندی جز بهترین‌ها هستند و تا الان هم در اردوهای تیم ملی حضور داشتند. قطعاً خود کی‌روش هم نگران تیم ملی و این بازیکنان است و مطمئن باشید کار به آنجا نخواهد کشید.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا فکر نمی‌کند اختلاف پیش آمده بین کی‌روش و برانکو دودی داشته باشد که به چشم بازیکنان برود، گفت: به هر حال برانکو و کی‌روش از آنجایی که دو مربی بزرگ و فهیم هستند، انتظار می‌رفت مشکل‌شان به اینجا کشیده نشود، اما باید همه کمک کنیم تا این موضوع حل شود. باید دست به دست هم بدهیم این موضوع ختم به خیر شود که خواهد شد و امیدواریم تیم ملی که زحمت کشیده شده و به این مرحله رسیده، برای آن هزینه شده است، زحماتش به هدف نرود و به نتیجه برسد.

گرشاسبی درباره مشکلات به وجود آمده در قرارداد سامان نریمان‌جهان که مرتبط با پیوستن قرضی محمد رحمتی و شهاب زاهدی به باشگاه ماشین سازی است، اظهار داشت: این مسائل ریز و فنی است که مدیریت باشگاه درباره آن پاسخ می‌دهد.

وی با اشاره به این مسئله که باید برانکو و کی‌روش را به هم نزدیک کرد تا اختلافات پایان یابد، افزود: ما باید سعی کنیم این دو مربی که در فوتبال ایران تلاش می‌کنند، مشکل‌شان حل شود. برانکو برای بزرگ‌ترین تیم ایران زحمت می‌کشد و کی‌روش هم برای تیم ملی زحماتی می‌کشد که باید کمک کنیم این دو به هم نزدیک شوند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به این موضوع که این باشگاه در چند روز اخیر در قضیه اختلاف برانکو و کی‌روش منفعل عمل کرد، حمایتی از سرمربی‌اش انجام نداد و حتی پس از بازگشت ملی‌پوشانش فقط به انتشار اطلاعیه بسنده کرد، گفت: موضع اصلی ما، عظمت تیم ملی است. همه باشگاه‌ها تلاش می‌کنند تا ما یک تیم ملی قوی داشته باشیم که نماد کشورمان باشد و بتواند افتخار آفرین باشد و پس از آن بحث باشگاه است. ما با این تفکر جلو می‌رویم تا این مشکل که خیلی هم حاد نیست حل شود.

گرشاسبی در پاسخ به این سؤال که آیا مشکل حق امضای علی‌اکبر طاهری در باشگاه پرسپولیس حل شده است یا نه، خاطرنشان کرد: با تدبیری که سلطانی‌فر از خودش نشان داد و به مسئله ورود کرد، همه چیز حل شد و طاهری هم با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد.

وی درباره مسدود شدن مداوم حساب باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: این مشکلات ادامه دارد و تا زمانی که ما نتوانیم از بدهی‌های سنگین باشگاه رهایی پیدا کنیم، وضعیت تغییری نخواهد کرد. ما باید هر باری که حساب باشگاه مسدود می‌شود، انرژی زیادی مصرف کنیم و با رضایت طلبکاران مشکل به وجود آمده را حل کنیم تا باشگاه دچار حاشیه نشود. باشگاه 80 تا 100 میلیارد بدهی دارد و هر لحظه ممکن است حسابش را مسدود کنند. ان‌شاءالله که مشکل حل شود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص بازنشستگی خودش گفت: طبق قانون چناچنه افراد بازنشسته از خانواده شهدا داشته باشند یا سابقه جبهه در پرونده آنها باشد، می‌توانند چهار پنج سال دیگر کار کنند. من موضوع بازنشستگی‌ام را پیگیری کرده‌ام، اما هنوز چیزی به من اعلام نشده است. اگر هم قرار باشد بازنشسته شوم، من به واسطه چهار پنج سال حضور در جبهه که امیدوارم خدا قبول کند، قانون بازنشستگی شامل حال من نخواهد شد و می‌توانم به کارم ادامه بدهم. با این حال هر زمان این بار را از روی دوش من بردارند، حتی یک ثانیه هم نخواهم ماند.

۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن