تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند! زبان را عذابى دهد كه هيچ يك از اعضاى ديگر را چنان عذابى ندهد. زبان گويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817398298




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای رسیدن جشنواره عمار به جایگاه تراز انقلاب نیازمند عزم همگانی هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
برای رسیدن جشنواره عمار به جایگاه تراز انقلاب نیازمند عزم همگانی هستیم
طاهرفر در گفتگو با «فرهنگ نیوز»:
برای رسیدن جشنواره عمار به جایگاه تراز انقلاب نیازمند عزم همگانی هستیم کارگردان "ترمینال غرب" گفت: جشنواره‌ای برای اینکه بتواند در تراز انقلاب باشد، نیازمند یک عزم عمومی و همگانی است و باید تلاش کنیم که یک خیزش عمومی برای رسیدن به اهداف تعالی جشنواره عمار شکل بگیرد.


به گزارش فرهنگ نیوز ، قربانعلی طاهرفر، کارگردان فیلم داستانی «ترمینال غرب»  گفت: جشنواره عمار جز معدود جشنواره هایی است که تا امروز حرکت رو به جلو داشته است، در حقیقت این جشنواره از همان ابتدا مسیری را برای خود تعیین کرد و تا الان هم تلاش کرده که تحت الشعاع فضای رسانه ای، تبلیغاتی و حاشیه ای قرار نگیرد.


وی ادامه داد: جشنواره فیلم عمنار به جریان فیلمسازی انقلاب نزدیک شده است و فیلمسازان جوان تلاش می کنند تا هر ساله برای این جشنواره برنامه هایی داشته باشند و این اتفاق مبارکی است که قطعا رسالت هر جشنواره ای هم به شمار می رود. به عبارت دیگر فیلمسازان هر ساله آثاری را با موضوع انقلاب اسلامی، ارزش های انقلاب، تاریخ معاصر کشور و موضوعات مطرح شده از سوی جشنواره می سازند.  کارگردان فیلم داستانی «ترمینال غرب» با بیان اینکه جشنواره عمار هنوز به جایگاه جشنواره تراز انقلاب نرسیده است، اظهار داشت: برای اینکه جشنواره ای بتواند در تراز انقلاب باشد، نیازمند یک عزم عمومی و همگانی است و باید تلاش کنیم که یک خیزش عمومی برای رسیدن به اهداف تعالی جشنواره عمار شکل بگیرد؛ با این حال این جشنواره با اقلیت نیرویی که در اختیار دارد توانسته سازمان تماشا و نظام اکران خوبی را در سطح کشور ایجاد کند، به گونه ای که از هم لحاظ تعداد اکران کنندگان و هم مخاطبان آماری خوبی را به خود اختصاص داده است.طاهرفر با اشاره به فیلم «ترمینال غرب» تصریح کرد: این فیلم نگاهی به جریانات اجتماعی کشور در سال 92 و همزمان با انتخابات ریاست جمهوری دارد، در حقیقت این ثر یک نقد بی طرفانه را نسبت به رویدادها و اتفاقات رخ داده حول محور انتخابات آن سال داشته و یکی از مهمترین مسائلی که به آن پرداخته شده، بحث مذاکرات هسته ای است.

وی با بیان اینکه اکران «ترمینال غرب» ساعت 17 پنجشنبه در سینما فلسطین آغاز و بعد از آن اکران های عمومی آن انجام خواهد داشت، خاطر نشان کرد: این فیلم ادای دینی به شهدای هسته ای است و امیدوارم بعد از گلایه مقام معظم رهبری از تشکل های دانشجویی مبنی بر اینکه موضوع ترور دانشمندان هسته ای آنگونه که باید برجسته نشده است، توانسته باشیم قدم کوچکی در جهت نمایش آثار و پیامدهای ترور این دانشمندان داشته باشیم.

گفتنی است، در «ترمینال غرب» محسن افشانی، هوشنگ توکلی، ثریا قاسمی،مینا جعفرزاده، چنگیز جلیلوند، حبیب دهقان نسب، حشمت آرمیده، علی سلیمانی، یوسف مرادیان و میرطاهر مظلومی به ایفای نقش پرداخته اند.




95/10/14 - 09:25 - 2017-1-3 09:25:27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن