تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817708770




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه محورهای ارتباطی استان گلستان باز است - ایسنا


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا:
خسارتهای ناشی از طوفان و سیل - گرگان
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با اشاره به وقوع سیلاب روز جمعه در سطح استان، همه محورهای ارتباطی استان را باز اعلام کرد و گفت: هیچ مشکلی در تردد بر روی آن‌ها وجود ندارد و رفت و آمد به‌صورت روان جریان دارد. به گزارش ایسنا، مهندس «ابراهیم مبارک‌قدم» افزود: بر اثر ریزش بارندگی‌های شدید همراه با رعد و برق و طوفان از بامداد روز جمعه در سطح استان و جاری شدن سیل در مسیر رودخانه‌ها شاهد آب‌گرفتگی در چندین نقطه از محورهای مواصلاتی به‌ویژه محورهای روستایی استان بوده‌ایم.

وی گفت: به‌دنبال این بارندگی‌ها محدوده پل سالیکنده در بزرگراه «کردکوی - بندرگز»، جاده قدیم گرگان به کردکوی، محدوده دوربرگردان فرودگاه گرگان تا روستای قربان آباد در بزرگراه «گرگان - آق‌قلا» و محدوده عبوری نومل در بزرگراه «گرگان - علی‌آباد» دچار آبگرفتگی موضعی و تجمیع گل و لای و موجب کندی و اختلال در تردد وسایل نقلیه شدند.

مبارک قدم ادامه داد: جاده «امیرآباد - سرخنکلاته»، محدوده کنار شهر راه‌های روستایی دهنه محمدآباد در حوزه شهرستان علی‌آباد، جاده مراوه تپه به قازانقایه، گوگدره در شهرستان مراوه تپه، جاده آزادشهر- شاهرود- خوش ییلاق، جاده توسکستان، جاده زیارت هم‌چنین برخی دیگر از نقاط محورهای روستایی استان بصورت موضعی با آبگرفتگی و کندی عبور و مرور روبرو شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان اظهار کرد: این اداره‌کل برابر اخطاریه‌های صادره از سوی هواشناسی و مدیریت بحران استان، از همان لحظات اولیه بارش‌ها با بکارگیری 40 اکیپ راهداری و ظرفیت 160 نفر نیروی راهداری مجرب و ماشین‌آلات نیمه سنگین و سنگین راهداری، علاوه‌بر هدایت و کنترل ترافیک عبوری برای مقابله با سیل و رفع آبگرفتگی‌ها و برقراری ترافیک ایمن در سطح محورها، اقدامات مستمر را بعمل آوردند.

به گفته مبارک قدم، هم‌اکنون عملیات پاکسازی و رفع موانع از سطح جاده‌ها به‌طور کامل انجام شده اما در حوزه شهرستان مراوه تپه با توجه به سست بودن نوع خاک منطقه بر اثر بارندگی‌های شدید، بخش‌هایی از پل‌های مسیر قازانقایه، پست دره و گوگدره تخلیه شده است.

وی ادامه داد: این در حالی است که در همان لحظات اولیه اکیپ‌های راهداری جهت برقراری تردد اهالی روستاهای منطقه اقدامات لازم را بعمل آوردند.

مبارک‌قدم تصریح کرد: اکیپ‌های راهداری با توجه به ادامه بارش‌ها تا بامداد یکشنبه و در نقاط مستعد سیل و راهدارخانه ها مستقر بوده و در حال گشت‌زنی و بررسی اوضاع ترافیکی محورها هستند.

این مقام اجرایی گلستان از کاربران و مسافران عبوری از جاده‌های استان خواست که برابر اطلاعیه‌های هواشناسی مبنی بر ناپایداری شرایط جوی تا روز یکشنبه از قرار گرفتن و اسکان در مسیر رودخانه‌ها خودداری کرده و به توصیه‌ها و نکات ایمنی مأموران پلیس راه و راهداری توجه وافی داشته باشند.

به گفته مبارک‌قدم، مرکز مدیریت راه‌های استان به شماره 5-01732223131 و تلفن گویای 141 و سامانه پیامکی 1000141 برای ارائه آخرین وضعیت و شرایط جوی حاکم بر راه‌ها به کابران جاده‌ها در طول شبانه‌روز دایر می‌باشد.

انتهای پیام



شنبه / ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ / ۱۷:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن