تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817591289




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حسینی: داور برای اخراج تبریزی عجله کرد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری تسنیم: مجتبی حسینی پس از شکست 3 بر 2 تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: شناخت خوبی از تراکتورسازی داشتیم و می‌دانستیم حریف‌مان دنبال بازی خوب است.

وی افزود: تیم ما با انجام پرسینگ سعی می‌کرد حریف را کنترل کند و ما امروز اصل پرسینگ را به بهترین شکل ارائه کردیم و در کل نمایش خوبی داشتیم. ما حتی می‌توانستیم وقتی یک بر صفر از حریف پیش بودیم، گل دوم را هم به ثمر برسانیم، اما این اتفاق رخ نداد. به هر حال من از بازیکنانم تشکر می‌کنم، چون آنها زحمت خودشان را کشیدند و جا دارد به همه آنها خسته نباشید بگویم. ان‌شاءالله بتوانیم در ادامه فصل موفق ظاهر شویم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این سؤال که چرا تیمش نتوانست برای سومین سال پیاپی فینالیست جام حذفی شود و آیا نیم‌فصل بازیکنی به خدمت می‌گیرد یا نه، گفت: اگر اتفاقات عجیب و غریب در این بازی رخ نمی‌داد و بازیکن ما بی‌جهت دو کارت زرد نمی‌گرفت، این فصل هم مستحق رسیدن به فینال بودیم. به هر حال فوتبال همین است. ما بازی خوبی انجام دادیم، اما به آنچه مستحقش بودیم، نرسیدیم. در مورد نیم‌فصل هم باید بگویم بازیکنان جوان خوبی در اختیار داریم و نهایتاً شاید یک بازیکن به خدمت بگیریم.

حسینی در خصوص قضاوت تیم داوری مسابقه ذوب‌آهن - تراکتورسازی خاطرنشان کرد: در مورد داوری صحبتی نمی‌کنم، اما اعتقادم این است که آقای زرگر با توجه به شناختی که از او دارم و با وجود اینکه بی‌غرض سوت می‌زد، در دادن دو کارت زرد به مهاجم ما عجله کرد. این منصفانه نیست که ما را مقابل تیم قدرتمندی چون تراکتورسازی 30 دقیقه مانده به پایان مسابقه 10 نفره کند.

به گزارش تسنیم، مجتبی حسینی در نشست خبری پس از پایان بازی در خصوص حذف ذوب‌آهن در مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: تیم ما بازی را خوب شروع کرد. در نیمه دوم فشار حملات حریف را تحمل کردیم و در ضدحملات صاحب موقعیت‌هایی شدیم. داور بازی خیلی راحت ما را 10 نفره کرد. درست نیست داوری بیاید و یک یار ما را کم کند. این موضوع عادلانه نیست.

وی افزود: تراکتورسازی از روی سانتر توسط فرزاد حاتمی به گل رسید و گل دوم را هم از روی ضد حمله به ثمر رساندند. ما می‌توانستیم برنده بازی باشیم، اما این اتفاق نیفتاد. باید به تراکتوری‌ها تبریک بگویم که راهی فینال شدند. امیدوارم در ادامه رقابت‌‌های لیگ، بازیکنان ما مزد زحمات‌شان را بگیرند و شکست جام حذفی را جبران کنند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص تعویض مهدی رجب‌زاده گفت: تعویض حق هر مربی است. در مورد تعویض مهدی رجب‌زاده باید بگویم احساس کردیم که او خسته شده بود.

حسینی در مورد گل‌هایی که ذوب‌آهن در اواخر بازی چه در وقت‌های قانونی و چه زمان‌های وقت‌های اضافه دریافت کرد، خاطرنشان کرد: بازیکنان ما باید در لحظات حساس بازی را به خوبی مدیریت می‌کردند. امیدوارم این بازی‌ها برای آنها درس شود و بازی‌ها را مفت از دست ندهند. بازیکنان ذوب‌آهن با وجود زحماتی که کشیدند، به حق‌شان نرسیدند. امیدوارم مشکل عدم تمرکز در بازیکنان جوان‌مان را برطرف کنیم.

وی در خصوص اینکه چرا ذوب‌آهن فعالیتی در نقل‌وانتقالات ندارد، گفت: بازیکن گرفتن کار سختی نیست، اما بازیکن خوب گرفتن سخت است. خوشبختانه با بازگشت قاسم حدادی‌فر و جذب یک بازیکن لبنانی که هنوز قطعی نشده است، تیم‌مان را تقویت می‌کنیم. ما از بازی دادن به جوانان ضرر نمی‌کنیم، اما اگر بازیکن خوب گیر بیاید، به تیم اضافه خواهیم کرد. وقتی حدادی‌فر و مهرداد قنبری اضافه شوند، می‌توانند نقش خوبی را در تیم ایجاد کنند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در واکنش به این سؤال که چرا مرتضی تبریزی با هادی محمدی درگیر شد، تصریح کرد: تبریزی به علت انگیزه بالایی که در زمین داشت، دو کارت مفت گرفت. داور خیلی راحت تیم ما را 10 نفره کرد و خوب نیست در یک دیدار بزرگ، داور نقشی را بازی کند که تیمی متضرر شود. متأسفانه این اتفاق افتاد.

حسینی در رابطه با برنامه‌‌های ذوب‌آهن در نیم‌فصل دوم لیگ برتر افزود: دو هفته بیشتر برای آغاز مسابقات نیم‌فصل دوم زمان نداریم. ما سه روز به بازیکنان استراحت می‌دهیم و از هفدهم دی ماه یک بازی دوستانه با پیکان برگزار خواهیم کرد و سپس هفته بعد با پیکان در لیگ بازی می‌کنیم. ما اردوی خاصی را در نظر نداریم و تمرینات را پیگیری خواهیم کرد.



۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن