تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817507255




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکید امیر پوردستان بر آمادگی کامل سامانه‌های موشکی


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: تاکید امیر پوردستان بر آمادگی کامل سامانه‌های موشکی
جانشین فرمانده کل ارتش تاکید کرد: باید موشک‌ها و سامانه‌های راداری را در تمامی لایه‌های پدافندی ارتفاع پَست، متوسط و بالا آماده کنیم تا در روز مبادا بهره لازم را به طور شایسته ببریم. خبرگزاری مهر: جانشین فرمانده کل ارتش گفت: از مهمترین برکات آمادگی نیروهای مسلح، ایجاد اعتماد به نفس برای نیروها و امنیت روانی برای مردم است.
امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در پایان رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۷ و بعد از پایان رژه یگان‌های پدافند هوایی، با اشاره به اینکه نیروهای مسلح باید همواره آماده باشند، اظهار داشت: از مهمترین برکات آمادگی نیروهای مسلح ایجاد اعتماد به نفس برای نیروها و امنیت روانی برای مردم است.


به گزارش نامه نیوز به قل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، وی افزود: امروز که در شرایط صلح و آرامش هستیم، باید موشک‌ها و سامانه‌های راداری را در تمامی لایه‌های پدافندی ارتفاع پَست، متوسط و بالا آماده کنیم تا در روز مبادا بهره لازم را به طور شایسته ببریم.


جانشین فرمانده کل ارتش ضمن با اهمیت شمردن اقدامات قرارگاه پدافند هوایی در این رزمایش، گفت: این رزمایش که با هدایت قرارگاه پدافند هوایی برگزار شد، تنها گوشه‌ای از توان این نیرو را به نمایش گذاشت و اگر ملاحظات امنیتی نبود قطعا ظرفیت‌های بیشتری به نمایش گذاشته می‌شد.


وی با بیان اینکه یکی دیگر از برکات آمادگی نیروهای مسلح ایجاد بازدارندگی در دشمن است، به ماجرای حضور آمریکایی‌ها در سال‌های اخیر در منطقه غرب آسیا اشاره کرد و افزود: هدف آمریکا از اشغال افغانستان حمله به ایران اسلامی بود، اما با وجود جوانان مومن و متخصص که قادرند به سرعت ایده را به محصول تبدیل کنند و تحویل یگان‌ها بدهند و نیروهای عمل‌کننده نیز به نحو احسن از این دستاوردها استفاده کنند، موجب شد در عزم و اراده آمریکایی‌ها برای حمله به ایران خلل ایجاد شود.


وی افزود: پیام این رزمایش برای ملت شریف ایران این است که جوانان مومن و متعهدشان آماده مقابله با هر نوع تهدیدی هستند. پیام ما برای منطقه نیز پیام صلح و دوستی است و اینکه خودمان می‌توانیم امنیت منطقه را تامین کنیم و نیازی به کشورهای بیگانه و فرامنطقه‌ای نیست.


امیر سرتیپ پوردستان اضافه کرد: پیام این رزمایش برای دشمنان و آنان که خیال خام تعدی و تجاوز را در سر می‌پرورانند این است که بدانند وقتی که نیروهای مسلح ما قادرند ریزپرنده‌ها را این‌گونه در آسمان منهدم کنند، قطعا مورد اصابت قرار دادن جنگنده‌های متجاوز برای‌شان به راحتی امکان‌پذیر است.


وی با اشاره به توانمندی نیروهای مسلح در مقابله با انواع تهدیدها، تصریح کرد: امروز، نیروهای مسلح ما قادرند تا هر نوع تهدیدی را در هوا، زمین و دریا پاسخ دهند و ما باید قدردان این نیروهای با صلابت و پا در رکاب باشیم.


وی ضمن ارزشمند شمردن اقدامات پدافند هوایی در رهگیری و انهدام ریزپرنده‌ها، دستاوردهای امروز نیروهای مسلح را ناشی از هدایت‌های مقام معظم فرماندهی کل قوا دانست.


جانشین فرمانده کل ارتش در پایان گفت: خدا را شاکریم که این رزمایش جلوه‌ای از هماهنگی و همدلی نیروهای مسلح کشور را به نمایش گذاشت و نیروهای شرکت‌کننده، اعم از ارتش و سپاه، نیروی انتظامی و بسیج با هدایت قرارگاه رعد خاتم‌الانبیا(ص) هر کدام ماموریت‌های خود را به نحو احسن انجام دادند.






۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن