تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 11 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس براى اصلاح خود، خويشتن را به زحمت بيندازد، خوشبخت مى‏شود هر كس خود را در لذت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

طراحی سایت تهران سایت

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

صمغ های دارویی

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1800120880




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گور خواب ها به گرمخانه رفتند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: "محمد محمودی" پیرامون آخرین وضعیت کارتن خوابها و معتادینی که در گورستان نصیر آباد شب را سپری می‎کردند به جام جم آنلاین گفت: ما حدود سه هفته پیش، با بهزیستی سه منطقه و فرماندهان انتظامی آن در این خصوص جلساتی برگزار کردیم.


وی افزود: در این جلسات بدنبال ایجاد شرایط مناسبی بودیم تا این افراد بی خانمان در یک محلی ساماندهی شوند.


محمودی در مورد نحوه ساماندهی کارتن خوابها گفت: در سر آسیاب ملارد یک سالن در زیر زمین اجاره شد که دارای امکانات خواب از قبیل تخت هم است.


وی درباره اسکان بانوان و بطور کلی چگونگی اداره این مرکز موقت اضافه کرد: با مسئولیت بهزیستی محلی برای استراحت آنها فراهم شد. این سالن در ساعت 5 بعد از ظهربازگشایی شده و تا 8 صبح دایر است.


نماینده مردم شهریار و ملارد از نصب یک بنر بر سر در این سالن خبر داد و خاطر نشان کرد: در بنر ذکر شده کسانی که قصد سکونت در این مکان را دارند بدون هزینه پذیرفته خواهند شد و بعلاوه غذای مختصری هم برای آنها در نظر گرفته شده است.


محمودی تصریح کرد: بجز اسکان معتادان در ملارد، در شهر قدس هم نسبت به این موضوع ترتیب اثر داده شد و در شهریار سازمان بهزیستی با 4 کمپ قراردادی بمنظور ساماندهی این گونه افراد منعقد کرد.


وی در ادامه گفت: قرار است در این کمپها افراد غربالگری شده و معتادین پر خطر و معتادین عادی جدا سازی خواهند شد.


عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس نسبت به عدم اطلاع برخی از معتادها نسبت به وجود چنین مراکزی ابراز تاسف کرد و بیان داشت: وقتی هوا سرد می شود این قبیل افراد به اماکن این چنینی پناه می برند.


وی در پاسخ به این سوال که آیا قبرستان مذکور متولی برای حراست نداشته به تماس تلفی شب گذشته خود با فرماندار شهریار اشاره کرد و گفت: همین سوال را مطرح کردم و ایشان تاکید داشتند که قبرستان با در و دیوار محصور شده اما با این حال چند بار معتادین از این مکان جمع آوری شده اند اما باز هم با به طرق مختلف به قبرستان ورود پیدا کردند و طبق گفته فرماندار خوابیدن چهار نفر در یک گور جو سازی بوده و صحت ندارد.


محمودی خاطر نشان کرد: شب گذشته کل منطقه باغستان و نصیر آباد توسط نیروی انتظامی از وجود کارتن خوبها و معتادین پا کسازی شد که در مجموع این افراد کمتر از سی نفر بودند.


وی در جواب این پرسش که آیا باز هم این گونه مکانها در شهریار برای تجمع بی خانمانها و معتادین وجود دارد با ابراز تاسف گفت: مناطق حاشیه تهران همواره درگیر این گرفتاریها است.


این نماینده خانه ملت با تاکید بر اینکه باز هم اطراف شهر نیازمند پاک سازی است تصریح کرد: باید این ترس و وحشت بخاطر دستگیری از معتادین گرفته شود تا به مکانهای خرابه و خلوت پناه نبرند. لذا می توان به گونه ای اطلاع رسانی کرد تا خودشان را به گرم خانه هایی که تدارک دیده شده به جهت اسکان معرفی کنند.


محمودی در پایان افزود: بنده شخصا بازدیدی از این مراکز داشته ام حتی مامور انتظامی آنجا حضور ندارد که باعث ترس شود و مجموعه توسط افرادی که امروز ترک اعتیاد کرده اند اداره می شود. لذا دلیلی برای ترس معتادین برای رفتن به این کمپها وجود ندارد.


۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن