تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817442424




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قول نوبخت برای پرداخت بخشی از مطالبات شهرداری | پایگاه خبری تراز


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: معاون مالی و اقتصادشهری شهرداری تهران از قول مساعد معاون رییس جمهور برای پرداخت برخی مطالبات شهرداری از دولت خبر داد.

به گزارش تراز ، قدرت گودرزی در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه شورای اسلامی شهر تهران در سال 86 مصوبه درآمدهای پایدار برای پایتخت را به تصویب رساند، گفت: در آن سال بین 11 تا 15 درصد از درآمد شهرداری از محل درآمدهای پایدار بود اما خوشبختانه امروز و در 9 ماه گذشته از امسال نزدیک به 43درصد رسیده است.

وی با اشاره به اینکه توجه به درآمد پایدار و عدم اتکا به درآمدهای غیرپایدار از نقاط قوت مدیریت شهری درسال های گذشته بوده است ، افزود: سال 86 میزان درآمدهای ناپایدار 80 درصد بوده است این درآمدها در حال حاضر به 49 درصد رسیده است .

معاون مالی واقتصاد شهری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه هم اکنون از میزان اتکا به درآمدهای ناپایدار کاسته شده است، تصریح کرد: این در حالی است که شاهد عدم وابستگی به فروش تراکم در شهر تهران هستیم. همچنین باید اعلام کنم در سال86 به نسبت امسال میزان صدور پروانه 69 درصد منفی بوده است.

گودرزی عنوان کرد: در سال جاری نیز به نسبت سال گذشته 8 تا 9 درصد کاهش صدور پروانه در شهر تهران را داشته ایم .

وی با اشاره به اینکه در سال جاری افزایشی درعوارض املاک نداشته ایم، گفت: میزان عوارضی که هم اکنون دریافت می کنیم براساس مصوبه سال 93 وزارت اقتصاد است و هنوز مصوبه جدیدی برای افزایش مبالغ عوارض املاک نداشته ایم .

گودرزی ادامه داد: تا سال62 قریب به 45 درصد از اعتبار شهرداری ها در بودجه عمومی دولت تامین می شد، اما متاسفانه از این سال به بعد کمک ها از این طریق قطع و قرار شد دولت ها لایحه خودکفایی شهرداری ها را به مجلس ارایه کنند که انجام نشد. در حال حاضر نیز با ارسال برنامه ششم توسط دولت به مجلس 40 تا 45 درصد از درآمدهای پایدار شهرداری ها که از طریق مالیات ارزش بر افزوده کاسته خواهد شد.

وی عنوان کرد: با تمام این توضیحات اما از زمان تاسیس بلدیه در پایتخت 40 تا 45 درصد از پروژه هایی که در شهرتهران انجام شده است مربوطه به مدیریت اخیر شهرداری است.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در ادامه به جلسه اخیر نوبخت معاون رییس جمهور با شهردار تهران اشاره کرد و گفت: شهردار پایتخت در این جلسه اعلام کردند که با توجه بر اینکه دولت از سال 85 پولی به شهرداری تهران نداده است اما شهرداری توانسته است خدمات دهی به شهر و شهروندان را با تمام قوا انجام دهد.

گودرزی با تشکر از حمایت نوبخت معاون رییس جمهور و تلاش وی برای پرداخت بخشی از بدهی های دولت به شهرداری گفت: در این جلسه عنوان کردیم که دولت بودجه عمومی شهرداری ها را از سال 62 قطع کرده است و این باعث سوق دادن شهرداری ها به سمت ساخت و ساز و فروش تراکم می شود، اما از دوره مدیریت آقای قالیباف و با تصویب لایحه درآمدهای پایدار در شورای شهر تلاش بر این شد که توجه به سمت درآمدهایی به غیر از فروش تراکم و ناپایدار شهرداری برود .

وی همچنین با اشاره به تعهد معاون رییس جمهور به پرداخت بخشی از بدهی های دولت به شهرداری گفت: آقای نوبخت قول داد که بخشی از بدهی های دولت به شهرداری به مبلغ 5 هزار و 123 میلیارد تومان به اضافه یک میلیارد دلار تا پایان سال پرداخت شود .

گودرزی با تشکراز قول مساعد نوبخت گفت: معاون رییس جمهور اعلام کرد که 80 درصداز رایانه بلیت اتوبوس و مترو را نیز تا چندماه آینده به شهرداری پرداخت خواهند کرد. همچنین سهم 60 درصدی شهرداری تهران از محل جرایم رانندگی نیز که از سال86 پرداخت نشده است قرار است پرداخت شود .

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران همچنین با اشاره به پرداخت 2 هزارو 700 میلیارد تومان از دیون طلبکاران از یک سال گذشته گفت: کل دیون شهرداری زیر 5 هزار میلیاردتومان است . البته هم اکنون مطالبات زیر 300 میلیون تومان را نقدا و طبق برنامه ریزی های انجام شده پرداخت می کنیم .

گودرزی عنوان کرد: رقم  دیون های بالاتر را نیز 30 درصد نقد و 70 درصد غیرنقد پرداخت می کنیم. در همین راستا املاکی را که بابت طلب در اختیار پیمانکاران قرار می دهیم قیمت آنها کاملا کارشناسی و قانونی پرداخت می شود.

معاون شهردار تهران در انتها درخصوص استخدام جدید نیروهای شهرداری و بار مالی اضافه شده بر مدیریت شهری گفت: ما در شهرداری تهران به هیچ عنوان استخدام نیرو جدید نداریم بلکه این کارکنان تنها تبدیل وضعیت می شوند و این تبدیل وضعیت باعث ثبات شغلی بیش از پیش نیروهای شهرداری خواهد شد.

  
 
 



منبع: شهر

تراز شبکه اجتماعی اخبار اقتصادی تراز نیوز تلگرام بازار اقتصاد ایران


اخبار تراز خبرگزاری اقتصاد ایران بازارمالی fatf





زمانبندی انتشار: 7 دى 1395 - 16:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن