تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817053666




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توزیع بیانیه‌ از سوی رحیمی در راهروی مجلس


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ظهر امروز سه‌شنبه 7 دی ماه بیانیه‌ای بدون اسم و امضاء از سوی علیرضا رحیمی یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی  مجلس شورای اسلامی با موضوع انتشار سخنان محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه؛ در راهروی مجلس میان خبرنگاران توزیع شد.

به گزارش فارس، در این بیانیه که علیرضا رحیمی حاضر به در اختیار قرار دادن تعداد و اسامی امضا کنندگان آن به خبرنگاران نشد آمده است: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به عنوان یکی از مهمترین کمیسیون‌های مجلس از حساسیت و ظرافت‌های ویژه‌ای برخوردار است و عدم توجه به قواعد حاکم بر آن می‌تواند به منافع ملی نظام ضربه بزند.

در بیانیه مذکور به حضور منظم وزرای خارجه، اطلاعات، کشور و دفاع و فرماندهان نیروهای مسلح در این کمیسیون اشاره و عنوان شد که این موضوع نشان دهنده میزان اهمیت حفظ اسرار نظام در این جایگاه مهم است.

در بیانیه‌ای که از سوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی بدون اسامی و امضا میان خبرنگاران توزیع شد، حاشیه‌سازی بی‌منطق در انتشار سخنان وزیر امور خارجه در جلسه خود با اعضای کمیسیون امنیت ملی هنجار شکنی نامیده و از آن به عنوان حادثه‌ای تلخ یاد شد که اکثریت قریب به اتفاق کمیسیون نسبت به آن معترضند.

این بیانیه از آنچه اصرار بر افشا و انتشار مطالب مطرح شده در جلسه کمیسیون امنیت ملی با ظریف به صورت ناقص و گزینشی خوانده به عنوان گناهی نابخشودنی و خدمتی به دشمنان انقلاب اسلامی یاد کرده و تقاضای رسیدگی مراجع ذی‌صلاح به آن مطرح شده است.

در بیانیه‌ای که امروز توسط علیرضا رحیمی بدون اسم و امضا در راهروی مجلس پخش شد آمده است: سخنی که وزیر امور خارجه در این جلسه اعلام نمود نه اشتباه در برجام بود و نه اشتباهی در سیاست‌های راهبردی نظام بلکه صرفاً اشاره‌ای بود در اشتباه به یک موضع.

در این بیانیه مطرح شده است که کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ضمن ابراز تاسف از این «واقعه تلخ» بر ضرورت وحدت و همدلی آحاد مردم و مسئولین و همه دستگاه‌های ذی‌ربط به منظور پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی تاکید می‌نماید.

به گزارش فارس، در همین راستا سید حسین نقوی حسینی در حاشیه نشست علنی نوبت صبح امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، با اشاره به بیانیه ای که علیرضا رحیمی با عنوان بیانیه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی پیرامون انتشار سخنان وزیر امور خارجه توزیع کرده بود، اظهار داشت: وقتی رئیس کمیسیون این بیانیه را تائید می کند به معنای این است که بیانیه کمیسیون است.

وی اضافه کرد: مصوبات کمیسیون با تایید نصف به علاوه یک نفر از کل اعضا رسمیت می یابد و وقتی که بیانیه کمیسیون به تائید نصف به علاوه یک اعضا برسد، می توان آن را بیانیه کمیسیون دانست.

«وقتی رئیس کمیسیون می گوید که این بیانیه رسمی کمیسیون است همه اعضا باید تائید کنند و سخنگوی کمیسیون نیز باید بگوید که این بیانیه رسمی کمیسیون است. ممکن است در کمیسیون اختلاف نظری هم باشد، مگرچه اشکالی دارد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پاسخ به سوالی درباره اینکه این بیانیه به امضای چه کسانی رسیده است، گت: اطلاعی از افرادی که این بیانیه را امضا کردند ندارم که اگر اطلاع داشتم بیان می کردم ولی وقتی که رئیس کمیسیون عنوان می کند که این بیانیه، بیانیه رسمی کمیسیون است قطعا نصف به علاوه یک امضای اعضای کمیسیون را دارد و به هر حال این بیانیه رسمی کمیسیون است.

۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن