تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814921815




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مایلی‌کهن:رحمتی عذرخواهی کند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: توصیه من به رحمتی این است که از مجموعه بزرگ استقلال عذرخواهی کند.
 
به گزارش تابناک ورزشی، محمد مایلی کهن درباره صحبت های دیشب علیرضا منصوریان که گفت با مایلی کهن صحبت کرده و اینکه آیا در این گفتگو از سید مهدی رحمتی هم سخن به میان آمد، اظهار داشت:  اولا موارد مختلفی را مطرح کردیم و من گفتم که محکم پای اصول خود بایستد. درباره مهدی رحمتی هم صحبت کردیم. به نظر من رحمتی بازیکن بزرگی بوده و هست برای فوتبال ما زحمات زیادی کشیده و فوتبال ایران هم برای او زحمات زیادی کشیده است. همه ما دچار اشتباه می شویم اما باید اشتباه مان را بپذیریم اگر اشتباهمان را بپذیریم همه چیز حل می شود. آقای رحمتی هم نه از شخص خاصی بلکه از مجموعه بزرگ استقلال عذرخواهی کند. این توصیه من به رحمتی است. خودش می داند که من چقدر دوستش دارم. او باید از مجموعه بزرگ استقلال، از مربیان این تیم عذرخواهی کند و مطمئن باشد با این کار نه تنها کوچک نمی شود و از ارزش هایش کم نمی شود بلکه بزرگ هم خواهد شد. او همواره به بنده لطف داشته و حتی به مناسبت های مذهبی برایم پیامک می فرستد.


وی درباره اینکه اگر جای منصوریان بود چه واکنشی نشان می داد، گفت: یک مثال برای شما می زنم. ما در بازی آخرمان برابر نفت مسجد سلیمان در دقیقه 70 دیدم که آقای آبشک و آقای صادقی در فاصله 7 -8 متری هم به بحث می پردازند. همان لحظه آقای آبشک را از زمین بیرون آوردم حتی می خواستم صادقی را هم بیرون بیاورم. بچه های ملون می دانند که من همیشه به آنها می گویم احترام را رعایت کنند. هم احترام بازیکنان حریف و هم کل کادر تیم خودمان از بازیکن و مربی گرفته تا پزشک و تدارکات و... ما وقتی بازی را می بازیم بنده در رختکن نه خودم حرف می زنم و نه اجازه می دهم کسی حرف بزند. کسی هم صحبتی کند سریع واکنش نشان می دهم و می گویم چیزی نگوید. مثل برخی ها هم نیستم که بعد از باخت در رختکن را ببندم و سطل زباله را شوت کنم. معتقدم که باید زمان داد تا همه چیز شرایط عادی پیدا کند. آن روز هم داخل رختکن خیلی ناراحت بودم و فقط به این بچه ها گفتم آیا شما حرف های مرا گوش نمی دهید؟ مگر برایتان روضه می خواندم. من عاشق بازیکنانی هستم که با آنها کار می کنم اما اعتقاد دارم که آنها باید به حرف های مربی خود گوش بدهند مثل بعضی ها هم نیستم که از بازیکن استفاده ابزاری کنم. برخی مربیان می گویند بازیکن 90 دقیقه برای ما خوب بازی کند. حالا بیرون زمین هر کاری که کرد مهم نیست. من آنجا از آبشک و صادقی خواستم که دیگر در تمرینات شرکت نکند. چند روز بعد به باشگاه بیانیه ای را از طرف آنها صادر کرد که عذرخواهی کرده بودند. من هم بلافاصله گفتم نباید از شخص مایلی کهن عذرخواهی شود. حرکت آنها توهین به جمع و توهین به ملوان بود. ملوانی که ریشه دار است و یک برند به حساب می آید. بعد هم آقای آبشک لطف کرد و با یک جعبه شیرینی نزد ما آمد و همان جا صورتش را بوسیدم و همه چیز تمام شد. مگر خود من مایلی کهن کم اشتباه کرده ام. الان هم درباره مهدی رحمتی معتقدم او باید از مجموعه استقلال عذرخواهی کند.

۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن