تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798424759




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

الک بالدوین برای مراسم تحلیف ترامپ برنامه دارد!


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: روزنامه بانی فیلم: بازیگری که در برنامه «پخش زنده شنبه شب» نقش رییس جمهور منتخب را بازی می‌کند و سر همین مسئله بارها خشم او را برانگیخته، به ترامپ گفته حاضر است در مراسم ادای سوگندش آهنگ کلاسیک ساخته  AC/DC را اجرا کند.
 

الک بالدوین برای مراسم تحلیف ترامپ برنامه دارد!



 به نقل از گاردین، الک بالدوین به دونالد ترامپ رییس جمهور منتخب ایالات متحده پیشنهاد داده که در مراسم ادای سوگندش در روز بیستم ژانویه برای او آواز بخواند. آهنگی که او انتخاب کرده چیست؟ «بزرگراه به جهنم» یا «Highway to Hell» ساخته AC/DC.

این بازیگر که در تمام طول سال ۲۰۱۶ در برنامه «پخش زنده شنبه شب» یا «اس ان ال» نقش ترامپ را بازی کرد، این پیشنهاد را در توییتر به ترامپ داد. او همچنین نوشت: «روز تحلیف همچنین به این معنی است که روزشماری برای تاریخی که او کنار می‌رود آغاز می‌شود. و می توانید مطمئن باشید که او خواهد رفت. بیستم ژانویه. شمارش معکوس آغاز می‌شود.»

بالدوین این پیشنهاد را در حالی داد که اخیرا تعداد زیادی از سلبریتی های درجه یک پیشنهاد ترامپ را برای اجرا در مراسم تحلیفش رد کردند. التون جان، آندریا بوچلی، سلن دیون و جین سیمونز از گروه  کیس از جمله این افراد هستند. تنها اجراکنندگانی که تا به حال حضورشان در این مراسم تایید شده گروه کر مورمون تابرناکل، جکی اوانچو ۱۶ ساله که شرکت کننده سابق «آمریکا استعداد دارد» است و گروه راکتس هستند. این در حالی است که چند روز پیش تعدادی از اعضای گروه راکتس اعلام کردند نمی خواهند در این مراسم حضور داشته باشند اما به خاطر قراردادی که بسته شده مجبور به انجام این کار هستند. علاوه بر این شایعه شده که گروه بیچ بویز ممکن است در این رخداد روی صحنه برود.

احتمال دارد این پیغام بالدوین هم با واکنش منفی ترامپ مواجه شود. برخورد بین این دو وقتی آغاز شد که بالدوین شروع به ایفای نقش او در برنامه «پخش زنده شنبه شب» کرد. در ماه نوامبر ترامپ در توییتر خود نوشت: «بخش‌هایی از پخش زنده شنبه شب را دیشب زنده تماشا کردم. یک برنامه کاملا یک طرفه و متعصب است که به هیچ وجه چیز بامزه ای هم ندارد. برای همه مان به یک اندازه وقت صرف می کنند؟»

البته پاسخ بالدوین به ترامپ یادآوری کرد که قانونی برای وقت متناسب و مساوی بعد از انتخابات وجود ندارد. او نوشت: «دیگر زمان مساوی نداریم. حالا تو سعی می کنی رییس جمهور باشی و مردم پاسخ می‌دهند. همین.»

این در حالی است که مایکل مور مستندساز هم چندی پیش گفته بود در مراسم تحلیف ترامپ حضور می‌یابد و علیه او برنامه اجرا می‌کند. او گفته بود وقتی آمریکا به عراق حمله کرد ما باید اعتراض می‌کردیم اما نکردیم. اما این بار به تلاشمان ادامه می‌دهیم. آنقدر ادامه می‌دهیم تا او را از کار برکنار کنیم.

وی گفته بود اگر قرار باشد ترامپ ۲۰ ژانویه سوگند یاد کند، من هم آنجا خواهم بود تا در اعتراض مردمی و بدون خشونت شرکت کنم و در مراسم سوگند خوردن مردی که فقط با رای کالج الکترال انتخاب شد نه مردم، کمک کنم. و حالا بالدوین رسما اعلام کرده که شمارش معکوس برای پایان دوران ترامپ از روز تحلیف او آغاز می‌شود.




۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن