تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817603775




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرسپولیس گلزن تمام عيار ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: روزنامه قانون -  احسان خرسندي/ بازيكن سابق پرسپوليس:

پرسپوليس در نيم فصل نخست رقابت‌هاي ليگ‌برتر فوتبال نمايش خوبي داشت و توانست ضمن ارائه بازي خوب، در اكثر مسابقاتش نتيجه قابل قبولي هم كسب كرده و در نهايت با صدرنشيني و قهرماني، دور رفت رقابت‌ها را به پايان برساند. با اين حال برخي كارشناسان معتقدند كه اين تيم با وجود نمايش و نتيجه خوب در نيم فصل اول، به دليل از دست دادن برخي بازيكنانش در ادامه مسابقات با مشكلاتي مختلف درگير مي شود. اما من با اين نظريه موافق نيستم. به اعتقاد من پرسپوليس نيمكت چندان ضعیفی‌اي در نيم فصل اول نداشت كه حالا با از دست دادن برخي نفراتش دچار مشكل شود. بزرگترين مشكل قرمزپوشان در نيم فصل اول اين بود كه شاگردان برانكو مقابل تيم‌هايي كه تاكتيكي كاملا دفاعي را به كار مي‌بردند با مشكل مواجه می‌شد و توانايي گل زدن را از دست مي‌داد. در واقع تيم پرسپوليس علاوه بر اين كه از داشتن يك هافبك بازي‌ساز خوب محروم است، از نبودن يك مهاجم گلزن تمام عيار رنج مي‌برد.
 
محسن مسلمان نمايش نسبتا خوبي داشت اما به نظر من با روزهاي اوجش فاصله دارد و مي‌تواند با تمركز بيشتر كمك زيادي به پرسپوليس كند. او بازيكن توانمندي است و در فصل قبل نشان داد كه مي‌تواند يكي از اركان اصلي تيم برانكو شود اما اين فصل افت كرده و اين موضوع روي عملكرد پرسپوليس هم تاثير گذاشته است. اين تيم شايد با اين نفرات در ليگ ايران بتواند نتيجه لازم را كسب كند و قهرمان هم بشود اما در ليگ قهرمانان آسيا بدون شك با مشكل روبه‌رو خواهد شد. حريفان هم‌گروه پرسپوليس، تيم‌هاي قدرتمندي هستند و قرمزپوشان كار آساني مقابل هيچ كدام از 3 تيم نخواهند داشت. هواداران پرسپوليس از تيم‌شان توقع كسب نتيجه عالي در آسيا را دارند .
 
براي نتيجه گرفتن در آسيا و رقابت با تيم‌هاي بزرگ نياز به آمادگي بدني و فني بالايي است اما شرايط فعلي اين تيم تا حدود زيادي نشان مي‌دهد كه در آسيا خيلي نبايد انتظار موفقيت داشت. پرسپوليس براي بهبود شرايط فني نياز دارد كه نقاط ضعف خود را پيش از آغاز نيم‌فصل رفع كند. برانكو مربي باهوشي است و قطعا براي تك تك مشكلاتي كه احتمال رخ دادن‌شان را مي‌دهد تدابيري مي‌انديشد. معتقدم بايد به او اعتماد كرد و اجازه داد تيم خوبي براي اين مسابقات آماده كند. از طرفي نبايد از نكات مثبت تيم پرسپوليس در نيم فصل نخست ليگ برتر چشم‌پوشي كرد. خط دفاع پرسپوليس يا بهتر است بگويم كار دفاعي تيمي شاگردان برانكو در تمام مسابقات‌شان بي‌نظير بود. سيد جلال حسيني بدون شك ستاره اين تيم در 15 هفته ابتدايي ليگ بود كه نقشي پررنگ در موفقيت‌هاي تيمش داشت. در مجموع دفاع پرسپوليس به نحوي بود كه هيچ انتقادي نمي‌توان به آن وارد كرد.

آغاز نيم فصل دوم براي قرمزپوشان پايتخت با چالش جدي همراه است به خصوص اين كه اين تيم علاوه بر قهرماني و كسب جام ليگ برتر فوتبال، گوشه چشمي هم به موفقيت و عرض اندام مقابل حريفان آسيايي‌اش خواهد داشت. قطعا نفرات جديدي جذب اين تيم خواهند شد و شرايط بهتري نسبت به قبل پيدا مي‌كند.




۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن