تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801306282




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پارس كردن سگ دزدان ماجراجو را گرفتار كرد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: پارس كردن سگ دزدان ماجراجو را گرفتار كرد
سارقان خودروي‌شاسي بلند خانم مهندس، وقتي براي تعمير خودرو از شاكي درخواست پول كردند، فكر نمي‌كردند كه در تعميرگاه گرفتار پليس شوند.


به گزارش خبرنگار ما، شامگاه يك‌شنبه 28 آذر ماه امسال دختر جواني سراسيمه به كلانتري 103 گاندي رفت و از دو مرد جوان به اتهام سرقت خودروي شاسي بلندش شكايت كرد. شاكي در توضيح ماجرا گفت: من مهندس هستم و محل كارم دفتري در منطقه نياوران است. ساعتي قبل از محل كارم با خودروي شاسي بلندم راهي خانه‌ام شدم. داخل بزرگراه حقاني در حال رانندگي بودم كه خودروي پرايدي از پشت با من تصادف كرد. خودروي پرايدي كه دو مرد جوان سرنشين آن بودند كنار بزرگراه توقف كرد و من هم خودروام را نگه داشتم. وقتي از خودرو پياده شدم و به عقب خودروام رفتم ناگهان سرنشين خودروي پرايد پشت فرمان خودروام نشست و حركت كرد. به سرعت خودم را به در خودرو رساندم تا مانع سرقت شوم كه مرد سارق با ضربه پا مرا نقش برزمين كرد و به سرعت از محل گريختند. وي در پايان گفت: سارقان علاوه بر خودروام، سگم و كيفم كه كارت عابر و مدارك‌هايم داخل آن بود، سرقت كردند. با طرح اين شكايت پرونده به دستور قاضي موسوي داديار، شعبه اول دادسراي ناحيه 34 براي رسيدگي در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت. بررسي مأموران نشان داد خودروي پرايد سارقان سرقتي بوده است كه پس از سرقت خودروي شاسي بلند آن را در خياباني رها كرده‌اند. 
 
پرداخت 3 ميليون تومان به سارقان براي گرفتن سگ 
در حالي كه تحقيقات براي شناسايي سارقان خودروي شاسي بلند ادامه داشت، خانم مهندس به اداره پليس رفت و گفت 3 ميليون تومان براي گرفتن سگش به سارقان پرداخت كرده است. وي گفت: چند ساعت قبل سارقان با من تماس گرفتند و گفتند قرار است سگم را داخل خيابان رها كنند. آنها گفتند اگر سه ميليون تومان به كارتم واريز كنم، سگم را تحويل مي‌دهند. از آنجايي كه هوا خيلي سرد بود و احتمال داشت سگم از سرما داخل خيابان بميرد بلافاصله 3ميليون تومان به كارتم كه در اختيار سارقان بود، واريز كردم و سارقان هم سگم را با پيك موتوري براي من فرستادند.  پس از اين مأموران براي شناسايي سارقان دست به تحقيقات تخصصي زدند و دختر جوان را براي دستگيري سارقان آموزش دادند تا اينكه شاكي دوباره به اداره پليس رفت و گفت سارقان براي پس دادن خودرواش درخواست 10 ميليون تومان پول كرده‌اند. 
 
درخواست 10 ميليون تومان براي پس‌دادن خودروي سرقتي 
دختر جوان گفت: ساعتي قبل يكي از سارقان با من تماس گرفت و گفت اگر 10 ميليون تومان به كارتم واريز كنم خودروام را به من تحويل مي‌دهند. من قبول كردم و به سارق گفتم وقتي خودروام را تحويل بگيرم مبلغ 10 ميليون تومان را به او مي‌دهم كه مرد سارق مدعي شد خودروام خراب شده و براي تحويل گرفتن از تعميرگاه 800 هزار تومان پول نياز دارد. وي از من خواست براي تحويل خودروام 800 هزار تومان به كارتم واريز كنم تا او خودروي مرا از تعميرگاه تحويل بگيرد و بعد براي تحويل به من، قرار ملاقات بگذارد و من هم 800 هزار تومان دوباره به كارتم واريز كردم. 
 
دستگيري سارق در تعميرگاه 
در چنين شرايطي بود كه مأموران بلافاصله حساب دختر جوان را بررسي كردند و دريافتند مبلغ 800 هزار تومان به حساب تعميرگاه بزرگي در مركز تهران واريز شده است. سپس مأموران راهي تعميرگاه شدند و سارق جواني را كه پسر 27 ساله‌اي به نام رحيم بود، بازداشت كردند. 
متهم در بازجويي‌ها به سرقت خودروي شاسي بلند با همدستي يكي از دوستانش به نام بهمن اعتراف كرد.  وي گفت: من و بهمن هر دو سابقه‌دار هستيم. ما خودروي پرايد سرقت مي‌كرديم و بعد از باز كردن لوازم داخل آن خودرو را در خياباني رها مي‌كرديم. روز حادثه خودروي پرايدي سرقت كرديم و داخل خيابان در حال دور زدن بوديم كه بهمن پيشنهاد داد براي ماجراجويي بيشتر به شيوه تصادف ساختگي خودروي شاسي بلندي سرقت كنيم. او خيلي با هيجان درباره اين نوع سرقت توضيح مي‌داد و از آنجايي كه من به اين شيوه سرقت نكرده بودم به خاطر هيجانش قبول كردم. من با خودروي پرايد به عقب خودروي شاسي بلندي كه راننده آن دختر جواني بود، كوبيدم. دختر جوان وقتي از خودرواش پياده شد بهمن پشت فرمان خودرواش نشست و سرقت كرديم. كمي آن‌طرف‌تر خودروي پرايد را داخل خيابان رها كردم و سوار خودروي شاسي بلند شدم. وقتي بهمن شروع به حركت كرد ناگهان صداي پارس كردن سگي به گوشمان رسيد كه متوجه شديم سگ داخل خودرو است.


بهمن آنقدر ترسيده بود كه توان رانندگي نداشت و از ترس دنده‌هاي خودرو را طوري عوض كرد كه گيربكس خودرو با مشكل روبه‌رو و خودرو متوقف شد. پس از اين خودرو را به تعميرگاه برديم و قرار شد پس از تعمير خودرو  را تحويل بگيريم و با اخاذي 10 ميليون توماني از دختر جوان خودرواش را تحويل بدهيم. پس از اين بهمن 100 هزار تومان به عنوان دستمزد از من گرفت و قرار شد هر چقدر اخاذي كردم، مال من باشد. پس از اين با دختر جوان تماس گرفتم و ادعا كردم اگر 3ميليون تومان به كارتش واريز نكند، سگش را در خيابان رها مي‌كنم تا بميرد كه او هم قبول كرد و 3 ميليون تومان به كارتش واريز كرد و من هم به خوشگذراني رفتم تا اينكه وقتي براي تحويل خودرو به تعميرگاه رفتم اصلاً پولي نداشتم. به همين دليل با صاحب خودرو دوباره تماس گرفتم و براي تعميرات خودرواش 800 هزار تومان درخواست كردم كه پس از واريز به حساب تعميرگاه شناسايي و دستگير شدم. 
 
براي فرار از دست مأموران به كمپ ترك اعتياد رفتم 
پس از اعتراف، مأموران همدست متهم را در كمپ ترك اعتيادي شناسايي و بازداشت كردند.  متهم صبح ديروز در بازجويي به سرقت خودروي شاسي بلند و تعداد ديگري سرقت خودروي پرايد اعتراف كرد. وي گفت: پس از سرقت به كمپ رفتم تا به بهانه ترك اعتياد از دست مأموران فرار كنم، اما خيلي زود شناسايي و دستگير شدم. متهمان براي تحقيقات بيشتر به دستور قاضي موسوي در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفتند. 


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن