تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر بنده اى بر همان چيزى كه در درون داشته و با آن از دنيا رفته، برانگيخته مى شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816909151




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کیمیایی: حتی نمایش خصوصی «قاتل اهلی» جرم است


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: وب سایت آی سینما: به نظر می‌رسد اختلافات مسعود کیمیایی کارگردان و منصور لشگری قوچانی تهیه‌کننده فیلم «قاتل اهلی» به اوج خودش رسیده است. پس از آنکه چند روز پیش کیمیایی در گفت‌و‌گویی اعلام کرده بود به دلیل ناقص بودن فیلمبرداری «قاتل اهلی» این فیلم را اثر خود نمی‌‌داند، حالا این کارگردان نامه رسمی به دبیر جشنواره فجر را که مدتی پیش نوشته بود، رسانه‌ای کرده است. او در این نامه خواستار جلوگیری از نمایش فیلمش در جشنواره فجر شده است.
 

حتی نمایش خصوصی «قاتل اهلی» جرم است



کیمیایی در نامه ای که بانی فیلم امروز آن را منتشر کرده دلایل خود را در پنج بند برای محمد حیدری دبیر سی و پنجمین دوره جشنواره فجر بازگو کرده است، این کارگردان نوشته است: «فیلم «قاتل اهلی» را بدون اطلاع من، مدیر فیلمبرداری، برنامه ریز، دستیار اول کارگردان و بخشی از بازیگران را تهیه‌کننده فیلم تعطیل کرده است. یکی از احتیاجات تالیف هنری، پول است. مگر آن کس که پول می‌دهد می‌تواند تالیف اثری را تعطیل کند؟ 1-فیلم «قاتل اهلی» نوشته و ساخته من تمام نشده است، فصل‌های مانده و کارهای دیجیتالی آن مانده است. 2-موسیقی این فیلم با نظر و حضور در اجرا با بنده است. 3- دفتر عکس‌نویسی (دکوپاز) این فیلم در خانه من است، چطور فیلم مونتاژ شده در حالی که کارهای آقای دهقان را در مونتاژ می‌رسند، اما لازم به ذکر است هر مونتور دیگری بدون دفتر عکس نویسی نمی‌تواند داستان، ریتم و حجم مدت فیلمی را حدس بزند. 4-دستمزد بعضی از عوامل مانده است. 5. پرده های تبلیغاتی فیلم با نظرگاه این بنده یک سو باشد.»

او یک بار دیگر تاکید کرده است: «فیلم قاتل اهلی هنوز تمام نیست، فیلمبرداری می‌خواهد، موسیقی می‌خواهد، تدوین کامل می‌خواهد. در غیر این صورت تقاضا دارم این اثر نیمه مرا برای نمایش در جشنواره فجر و یا هر جای دیگری متوقف نمایید. این اثر مخدوش زخمی و نیمه تمام است. حنی نمایش خصوصی آن هم از نظر این مولف جرم است.»

اما نکته جالب توجه در مورد این نامه این است که تاریخ آن به دو هفته قبل برمی‌گردد، در خبرها آمده بود که مدتی پیش جلسه‌ای با حضور طرفین ماجرا برگزار شد و تهیه‌کنده ملزم به رعایت سه شرط از جمله فیلمبرداری دو سکانس باقیمانده، انجام مراحل فنی با نظارت کارگردان و تسویه حساب با عوامل پروژه شد.

اما به نظر می‌رسد در دو هفته اخیر تهیه‌کننده به هیچ کدام از شروط عمل نکرده و این دلیلی شده برای انتشار نامه کیمیایی به دبیر جشنواره. با شناختی که از مسعود کیمیایی وجود دارد به نظر می‌رسد لشگری قوچانی چاره‌ای جز رعایت شروط کارگردان ندارد مگر آنکه بخواهد وارد درگیری حقوقی با کارگردان کهنه کار سینمای ایران شود.





۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن