تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خنديدنِ بى تعجّب [و بى جا] يا راه رفتن و سخن گفتنِ بى ادبانه بپرهيز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817326097




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انقلابي بودن يا نبودن، شيوه جديد انتخاباتي اصولگرايان


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: صادق زیبا کلام در قانون نوشت: واقعيت امر اين است كه از زماني كه مساله نامزدي و شركت احمدي ن‍ژاد در انتخابات رياست جمهوري منتفي شد، مي‎توان گفت اصولگرايان مانند كشتي به گل نشسته شدند.
 
مقصود من اين نيست كه اگر آقاي احمدي ن‍ژاد در انتخابات شركت كرده بودند ايشان پيروز مي شد،خير! حتي اگر ايشان در انتخابات شركت مي‎كردند هم اصولگرايان باز شانسي براي پيروزي نداشتند ولي نكته مهم اين است كه در صورت حضوراحمدي ن‍ژاد، رقابت خيلي جدي مي‎شد و اصولگرايان كمي بيشتر پشت سر ايشان يك دست مي‎شدند. به اضافه اين بايد محبوبيت كاريزمايي وي را نيز اضافه كرد و بدون شك ايشان مي‎توانست بين ده تا پانزده ميليون راي بياورد و مي توانست چالش جدي براي روحاني باشد.
 
اما از زماني كه با آمدن ايشان مخالفت شد، اصولگرايان مثل يك اتومبيل پنچرشده ايستادند تا ببينند چه بايد كنند. اين روزها اولين و مهم‌ترين بحراني كه اصولگرايان با آن روبه‌رو هستند اين است كه چه كسي به عنوان نامزد اصولگرايان بايد در ارديبهشت 96 مقابل روحاني بايستد.در حال‌حاضر از عزت ا... ضرغامي، باهنر، بذرپاش، جليلي، قاليباف و علي لاريجاني صحبت شده و يك سري افراد كه در جايگاه‎هاي بعدي مطرح هستند، خود اين ليست كه يك سر آن ختم به تندروهايي نظير بذرپاش و سر ديگر آن به افراد ميانه‌رو مثل ضرغامي ختم مي شود و در اين ميان نيز نام افرادي همچون قاليباف حضور دارد و همين موضوع، بيانگر آشفتگي اصولگرايان است.


اصولگرايان با توجه به اينكه كمتر از پنج ماه به انتخابات مانده، به هيچ وجه آمادگي خوبي براي حضور در انتخابات ندارند. در عين حال به شكل ديگري با حمله همه‌جانبه و بي‎پروا به دولت آقاي روحاني و تخريب سعي دارند اهداف انتخاباتي خود را پيش ببرند. مساله برجام بيشترين حجم انتقادات را به خود اختصاص داده و اصولگرايان اميدوارند از اين طريق نتيجه‌اي حاصل كنند كه روحاني نتواند در ميان افكار عمومي از نتيجه توافقات هسته‌اي استفاده تبليغاتي كند و از اين راه با تحت فشار قرار دادن وي، مانع از افزايش آراي رييس جمهور شونداما به نظر مي‎رسد اين راهكار نتواند براي اصولگرايان موثر باشد.
 
موضوع ديگري كه اصولگرايان روي آن دست گذاشته‌اند، بحث انقلابي بودن و نبودن و يا انقلابي اصيل و غير اصيل و كليدواژه‎هاي اين‌چنيني است كه در ادامه آن را مطرح خواهند كرد. براي مثال مي‌گويند روحاني انقلابي نيست و بذرپاش، قاليباف و يا جليلي انقلابي هستند! برخي از افراطيون اصولگرا حتي حاضرند تا آنجا پيش بروند كه بتوانند با زير سوال بردن عملكرد روحاني در برجام، عدم صلاحيت براي وي بگيرند. چون اصولگرايان متوجه شده‌اند كه در شرايط طبيعي و برابر، هيچ شانسي براي موفقيت در رقابت ندارند.فايده انتخابات مجلس شوراي اسلامي 94 اين بود كه نشان داد محبوبيت اصولگرايان از بيست و چهار خرداد 92 هم‌كمتر شده است و اصولگرايان به اين نتيجه رسيده‎اند كه در صورت برگزاري انتخابات آزاد، هيچ‌گاه نمي‎توانند نامزد خود را وارد پاستور كنند

بنابراين دست به تخريب جناح مخالف خود زده‌اند كه در نهايت، به هيچ‌گونه موفقيتي دست پيدا نخواهند كرد.






۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن