تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817259237




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقشه کثیف شهلا خانم برای مردهایی که به خانه اش می رفتند


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



نقشه کثیف شهلا خانم برای مردهایی که به خانه اش می رفتند
روز نو : کارآگاه زیرک پلیس آگاهی بالاخره دست"خاله شهلا "پیرزن فالگیری که کمتر از 24 ساعت محل خودروهای سرقتی را به مالباختگان اطلاع می داد، رو کرد.
آمار سرقت Stealing خودروها روز به روز افزایش می یافت، کارآگاهان کلانتری نزدیک به یک ماه بود که هر روز با یک فقره جدید پرونده سرقت خودرو مواجه می شدند خودروهایی که سرقت شده و تنها دو یا سه روز بعد توسط خود مالباختگان پیدا می شد.
ظاهرا وقوع سرقت های سریالی تبدیل به معمای بزرگی شده بود، که حل آن به سادگی و از سوی هرکسی ممکن نبود، این بود که سرگرد بابایی از آگاهی ماموریت یافت تا این گره کور را باز کند.
بابایی با نگاه به چندین فقره پرونده سرقت رخدادی خودروها، در مدت معین تنها چیزی که دستگیرش شده بود، این بود که بیش از 90 درصد خودروهای سرقتی از سه تا هفت روز پس از سرقت توسط مالباخته ها کشف شدند.
وی تصمیم گرفت، با تعدادی از این مالباخته ها در خصوص نحوه سرقت و کشف خودروها گفت و گویی داشته باشد، طی صحبتی که با تعدادی از این افراد داشت، فهمید که همه مالباخته ها خودروهای خود را بدون کمک پلیس و با کمک زن فالگیری معروف به "خاله شهلا" کشف کردند.
مالباخته ها در اظهارات خود عنوان داشتند، خاله شهلا با طالع بینی و فال گیری و همچنین مختصری دعا در قبال دریافت مبلغ قابل توجهی جای خودروهای سرقتی را در مدتی کمتر از 24 ساعت به آنها اطلاع داده و تاکنون مگر تعداد اندکی که به قول خاله شهلا در کارشان گره کوری است، که هیچ کس قادر به بازگشایی آن نیست، کسی دست خالی از محضرش برنگشته است.
این موضوعی بود، که با عقل کارآگاه بابایی و همکاران وی جور در نمی آمد، بابایی کنجکاو شد تا سری به در خانه خاله شهلا زده و به صورت نا محسوس و حرفه ای گفت و گویی با وی داشته باشد.
کارآگاه پلیس با یکی از همکارانش با طرح یک صحنه ساختگی سرقت خودرو، نزد خاله شهلا رفته و فهمیدند که خاله شهلا ضمن تایید سرقت خودروی آنها حتی در قبال دریافت مبلغ قابل ملاحظه ای نتوانسته آدرسی به آنها بدهد.
خاله شهلا در کمال تعجب، اظهار بی اطلاعی کرده و در خوشبینانه ترین حالت، سرقت خودروی آنها را به بهانه هایی جزء 10درصد سرقت هایی که اصلا به هیچ وجه کشف نمی شوند و یا به قول خود گره کور دارند، قرار داده است.
این موضوع علاوه بر تعجب و شگفتی کارآگاه خبره و با تجربه، بر شک بابایی در حیله گری و حقه بازی این پیرزن، افزود. سرگرد بابایی در حالی که هیجان تمام وجودش را گرفته بود، دست بردار نبود، وی به تحقیقاتش در مورد سرقت خودرو و همچنین تاریخچه زندگی خانوادگی و مهارت های شغلی این پیرزن ادامه داد.
این کارآگاه پلیس در نهایت فهمید که خاله شهلا پسر شروری داشته، که چندین فقره سابقه شرارت و سرقت داشته و در بسیاری از موارد نیز توسط پلیس دستگیر شده است.
این بار بابایی به جای این پیرزن، پسر وی را به صورت نامحسوس برای مدت یک هفته مورد تعقیب و مراقبت قرار داد، بابایی در کمال ناباوری متوجه شد، که پسر این پیرزن فالگیر همچنان به ارتکاب جرم Crime ادامه می دهد، اما این بار به جای شرارت و درگیری فقط به سرقت خودروها می پردازد.
این سارق در حالی که آدرس خودروهای مسروقه را به مادر خود اطلاع می دهد، آنها را در گوشه ای از شهر رها کرده و در نهایت به کمک تعدادی از اطرافیان خود، مالباخته ها را با تبلیغات اینکه پیرزنی به نام خاله شهلا با شیوه ای خاص قادر به پیدا کردن مکان خودروی شماست، به سمت مادر خود هدایت می کند.
مادرش نیز در قبال دریافت مبلغ هنگفتی آدرس خودرو را به مالباخته گفته و اینگونه خودروهای مسروقه توسط شخص مالباخته کشف می شوند.
اینگونه بود، که کارآگاه بابایی دست این پیرزن کلاهبردار و پسرش را رو کرد و در نهایت یک باند حرفه ای سرقت خودرو و اخاذی از مردم شناسایی و منهدم شد




تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن