تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سپاسگزارى منافق از زبانش فراتر نمى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820997205




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتخاری:خانمی که با رحمتی عکس گرفت مقصر است!


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: سید رضا افتخاری می گوید خانمی که با رحمتی عکس گرفته مقصر است!
به گزارش تابناک ورزشی، سید رضا افتخاری امروز دوباره اظهار نظر جالبی انجام داده است.
وی که از روز گذشته مرتب در مورد رحمتی به سوالات پاسخ می دهد می گوید:
نیازی در مورد رحمتی نیست که تعهد بدهیم. من با رئیس کمیته اخلاق صحبت کردم و درخواست او این بود که رحمتی بیاید و توضیحاتش را بدهد و پرونده مختومه شود. ما یک نامه دریافت کردیم و به نصرالله عبداللهی گفتم آن را پیگیری کند. به کمیته اخلاق اعلام کردیم رحمتی بعد از بازی با تراکتور برود و سوءتفاهمات برطرف شود.
افتخاری در مورد اینکه آیا باشگاه جلوی محرومیت را خواهد گرفت یا نه، گفت: مگر محرومیتی اتفاق افتاد که ما بخواهیم جلویش را بگیریم؟ یک بار دعوت کرده بودند که او نرفته بود و در بار دوم نامه به دستش نرسیده است.حالا که این پرونده علنی شده خود ما ورود کردیم. رحمتی یکی از بااخلاق‌ترین و متدین‌ترین بازیکنان است. طبیعی است که بازیکن به خارج می‌رود هواداران می‌آیند و عکس می‌گیرند. در این ماجرا کسی که عکس گرفته مقصر است. فرهنگ آنها با ما متفاوت است. فکر می‌کنم اگر توضیح داده شود این پرونده مختومه می‌شود.
وی در مورد اینکه تکلیف آن 3 بازیکن دیگر که کنار رحمتی ایستاده بودند، چیست، گفت: چیزی در مورد آنها وجود ندارد و فقط برای رحمتی نامه نوشته‌اند. خود من هم عکس‌هایی دارم که اگر نشان دهم خیلی‌ها زیر سؤال می‌روند. از این اتفاق‌ها در خارج زیاد می‌افتد.
مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا اعضای هیأت مدیره با زمانی اختلاف دارند یا خیر و اینکه خواهان جدایی او هستند، عنوان کرد: خواهان جدایی نیستند اما او نباید در کار فنی دخالت کنند. هر کسی باید مسئولیت خودش را انجام دهد. البته با من هم اختلاف نظری ندارند چون من کار خودم را انجام می‌دهم.
افتخاری در مورد اینکه اطمینان دارید در بازی با تراکتورسازی رحمتی درون دروازه بایستد، عنوان کرد: در این مسابقه حتما او درون دروازه است و حضور او باعث می‌شود ما برنده شویم.
وی در مورد وضعیت محرومیت خرمگاه عنوان کرد: در دیدار با صبا به او توهین شد. هر کسی هم به او یکی دو بار توهین شود از کوره در می‌رود. فیلم بازی را هم ببینید مقصر مشخص است.
مدیرعامل استقلال در مورد اینکه چه زمانی جانشین پورحیدری در هیأت مدیره انتخاب می‌شود، گفت:‌ در حال پیگیری هستم با سلطانی‌فر هم صحبت کردیم. ما گزینه‌های خودمان را داریم و به احتمال زیاد تا هفته آینده نفر پنجم هیأت مدیره مشخص می‌شود.






۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن