تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817605663




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پروین:زیبایی فوتبال به برد و باخت هایش است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: پروین:زیبایی فوتبال به برد و باخت هایش است
پیشکسوت پرسپولیس گفت:نباختن در همه بازی ها امکان پذیر نیست و زیبایی فوتبال به همین برد و باخت هایش است.


علی پروین درباره نخستین باخت پرسپولیس در لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:برخی از اهالی فوتبال ایرادهای نابه جا می گیرند چرا که امکان نباختن در همه بازی ها وجود ندارد و زیبایی فوتبال به همین برد و باخت هایش است.
طارمی آقای گل لیگ برتر می شود


وی درباره عملکرد ضعیف طارمی در امر گلزنی بیان کرد:طارمی بازیکن باتکنیکی است اما آنقدر از وی انتقاد کردند که روحیه اش را از دست داد و قادر به زدن گل نیست به هر حال برخی از افراد با انتقادهای نادرست این بازیکن را وارد حاشیه کردند. اگر طارمی بتواند روحیه از دست رفته خود را بازیابد در آن صورت توانایی این را دارد که دوباره آقای گل لیگ شود. 


روحیه انصاری با حضور در فولاد بالا رفته است


پیشکسوت پرسپولیس درباره گلزنی ساسان انصاری در فولاد خوزستان گفت:انصاری در فولاد خوزستان همواره در ترکیب اصلی قرار دارد. براین اساس حضور در همه بازی ها باعث شده که انصاری روحیه اش بالا برود و در هر بازی چند گل برای فولاد به ثمر برساند. 
 
جدایی انصاری تصمیم برانکو بود


پروین درباره اینکه چرا پرسپولیس به راحتی انصاری مهاجم گلزن لیگ از دست داد، بیان کرد: به هر حال پرسپولیس مهاجمان زیادی داشت و انصاری هم شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی نداشت براین اساس برانکو تصمیم گرفت که این بازیکن از پرسپولیس جدا شود و به تیم فولاد بپیوندد تا در اکثر بازی ها حضور داشته باشد. قیاس طارمی با انصاری درست نیست و نباید به خاطر گل نزدن در چند بازی طارمی را زیر سئوال ببرند. 


پرسپولیس نیاز به تقویت در نیم فصل دارد


سرمربی سابق پرسپولیس درباره ارزیابی اش از بازیکنان مورد نیاز پرسپولیس در نقل و انتقالات گفت:پرسپولیس با جدایی عالیشاه و نوراللهی به علت گذراندن خدمت سربازی نیاز به تقویت در نیم فصل دارد. به هر حال پرسپولیس باید چند بازیکن در پستهای دفاع ، هافبک و حمله جذب کند تا با آمادگی بیشتر در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند. 


وی درباره ارزیابی اش از سروش رفیعی گزینه مدنظر برانکو در نیم فصل دوم تصریح کرد: سروش رفیعی بازیکن خوبی است و جایگزین خوبی برای بازیکنان جدا شده پرسپولیس است. 


پرسپولیس بازی آسانی در آسیا ندارد


پروین درباره حریفان پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم های هم گروه پرسپولیس قدرتمند هستند. براین اساس پرسپولیس بازی آسانی در آسیا ندارد چرا که همه تیم ها با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت می کنند.به نظرم نمایندگان کشورمان قابلیت این دارند که از مرحله گروهی صعود کنند. 


عمان محل مناسبی برای بازی با عربستان است


پیشکسوت پرسپولیس درباره انتخاب کشور عمان برای برگزاری بازی ایران و عربستان تصریح کرد:به نظرم برگزاری بازی در عمان بسیار خوب است چرا که ایرانی های زیادی در این کشور حضور دارند و پرسپولیس در آنجا تنها نیست و از حمایت هواداران ایرانی برخوردار است. 


سیاه جامگان را نباید دست کم گرفت


وی درباره بازی با سیاه جامگان در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد:تیم سیاه جامگان با حضور خداداد عزیزی نتایج درخشانی در لیگ برتر گرفته است، براین اساس بازیکنان پرسپولیس نباید این تیم را دست کم بگیرند و با تمام قوا مقابل حریفشان ظاهر شوند. 


پیشکسوت پرسپولیس در پایان درباره شانس پرسپولیس یرای قهرمانی نیم فصل اول خاطر نشان کرد:به نظرم پرسپولیس علاوه بر قهرمانی در نیم فصل اول شایستگی کسب این عنوان را نیز پایان فصل دارد. 





۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن