تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هرگاه صبح مى‏شد پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله دست نوازش بر سر فرزندان و نوه هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816982596




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش قیمت کنسانتره پرتقال به دلیل سرمازدگی


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: رئیس انجمن صنایع تولید و صادرکنندگان کنسانتره و آبمیوه از کاهش قیمت کنسانتره پرتقال به دلیل سرمازدگی این محصول در کشور خبر داد.


ولی‌الله داوود آبادی  در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه سرمای بیش از حد سال جاری لطمه بسیار زیادی به باغداران وارد کرد و بسیاری از مرکبات شمال از جمله پرتقال، کیوی و نارنگی بر این اثر دچار خسارت شدند اما در نهایت اقدام بسیار خوبی توسط وزارت جهاد کشاورزی صورت گرفت تا بخشی از این خسارات در این رابطه جبران شود.


وی ادامه داد: با توجه به اینکه امکان هدر رفت سرمایه در اثر سرمازدگی وجود داشت تصمیم بر این شد تا پرتقال‌های خسارت دیده را هدر ندهند و به منظور تولید کنسانتره از آن استفاده کنند که این موضوع علاوه بر مثبت بودن برای باغداران موجب شد چرخ کارخانه‌های تولید کنسانتره نیز بچرخد. کارخانه‌هایی که به دلایل مختلف غیرفعال شده‌ بودند. در نهایت هم تصمیم بر این شد دولت با تعاونی‌ها در این رابطه تعامل کند و از طریق کارخانه ها تولید کنسانتره در دستور کار قرار گیرد.


رئیس انجمن صنایع تولید و صادرکنندگان کنسانتره و آبمیوه با بیان اینکه پرتقال‌ها از طرف دولت خریداری می شود و کارخانه‌ها با تولید آن به تعاونی‌ها تحویل می‌دهند، خاطرنشان‌ کرد: قیمت در نظر گرفته شده برای پرتقال‌های سرمازده به ازای هر کیلوگرم ۴۲۰ تومان تعیین شده است و برآورد شده در ازای هر ۲۲ کیلوگرم پرتقال یک کیلوگرم کنسانتره حاصل شود.


داوود آبادی با تاکید بر اینکه با شرایط پیش آمده در سال جاری کمبود کنسانتره نخواهیم داشت، بیان کرد: مصرف سالانه کنسانتره در کشور بین ۲۰ تا ۲۵ هزار تن است که از این رقم ۳۰۰۰ تا ۴۰۰۰ تن در داخل تولید می‌شد اما در سال آینده با شرایط پیش آمده حجم بسیار بالایی از تولید در داخل انجام می‌شود و به نظر می رسد که نیازی به واردات وجود ندارد.


وی همچنین با اشاره به اینکه در سال جاری قیمت هر کیلوگرم کنسانتره ایرانی ۹۰۰۰ تومان و هر کیلوگرم کنسانتره تولید خارج از کشور ۱۰ هزار تومان بود، گفت: هرچند با افزایش قیمت برخی کالاها به دلیل افزایش قیمت ارز از جمله شکر و پاکت مواجه ایم، اظهار کرد: به نظر می‌رسد در سال جاری با توجه به حجم بالای تولید در داخل افزایش قیمت نخواهیم داشت و قیمت کنسانتره پرتقال نیز افزایش می‌یابد.




۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن