تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814217826




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنگنه: در وزارت نفت به دنبال شفاف سازی هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: زنگنه: در وزارت نفت به دنبال شفاف سازی هستیم
وزیر نفت با تاکید بر این که در این وزارتخانه بدنبال شفاف سازی هستیم، گفت: به تمامی شرکت های تابعه و صندوق ها دستور داده ام که اطلاعات مالی خود را در بورس منتشر کنند که بخشی از این کار انجام شده و دیگر اطلاعات نیز در آینده منتشر می شود.
بیژن نامدار زنگنه برای پاسخ به دو سوال شهباز حسن پور بیگلری نماینده مردم سیرجان درباره علت اجرا نشدن کامل بند ی تبصره 2 قانون بودجه سال 94 کل کشور (دراختیار قرار دادن قیر رایگان به شهرداری ها و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و علت اجرا نشدن بند 5 ماده 6 قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی (ارائه سهام صندوق های بازنشتگی شرکت های زیرمجموعه وزارت نفت در بورس) در جلسه علنی امروز - سه شنبه - مجلس شورای اسلامی حضور یافت.

به گزارش نامه نیوز، وی درمورد علت اجرا نشدن کامل بند ی تبصره 2 قانون بودجه سال 94 کل کشور(ارایه قیر رایگان) اظهارداشت: وزارت نفت در سال جاری باید 21 هزار و 300 میلیارد تومان بابت یارانه ها به دولت و خزانه پرداخت کند به همین دلیل پولی برای خرید قیر ندارد.
وی افزود: قیر رایگان برای شرکت های خصوصی است و برای استفاده از آن باید قانون اصلاح شده و به خود وزارت راه و شهرسازی بودجه اختصاص دهند تا به طور مستقیم از شرکت های خصوصی قیر رایگان خریداری کند.

وزیر نفت همچنین درباره این سوال که چرا سهام صندوق های بازنشستگی زیر مجموعه شرکت های وزارت نفت در بورس عرضه نشده است، خاطرنشان کرد: تمامی شرکت ها سهام خود را در بورس عرضه کرده اند اما برخی اطلاعات آنها تاکنون منتشر شده و برخی دیگر نیز به مرور منتشر می شود.
ادامه دارد...



منبع: ایرنا

مطالب مرتبط
زنگنه:۸۳۶ میلیارد بشکه نفت درجا در مخازن ایران موجود است
وزیر نفت: ایران به توافق اوپک در الجزایر پایبند می‌‎ماند
زنگنه: انتخاب ترامپ تاثیری بر مذاکرات نفتی ایران نداشته است
پیام تسلیت زنگنه درپی سقوط بالگرد نفت



۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن