تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798367177




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فاضل میبدی: تمرکز مجمعتین بر حمایت از روحانی است/ مقصر تمام مشکلات روحانی نیست/ دولت یازدهم به فکر مسائل اقتصادی باشد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: فاضل میبدی: تمرکز مجمعتین بر حمایت از روحانی است/ مقصر تمام مشکلات روحانی نیست/ دولت یازدهم به فکر مسائل اقتصادی باشد
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب معتقد است که در جلسات مجمعتین(مجمع روحانیون مبارز و مجمع مدرسین و محقیق) موضوعات مختلفی اعم از انتخابات مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و به دلیل وحدت و اتفاق نظری که وجود دارد حسن روحانی مورد حمایت اصلاح طلبان قرار می‌گیرد.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب معتقد است که در جلسات مجمعتین(مجمع روحانیون مبارز و مجمع مدرسین و محقیق) موضوعات مختلفی اعم از انتخابات مورد بحث و بررسی قرار میگیرد  و به دلیل وحدت و اتفاق نظری که وجود دارد حسن روحانی مورد حمایت اصلاح طلبان قرار می‌گیرد.

محمدتقی فاضل میبدی، عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با نامه نیوز، با اشاره  به جلسه هفته گذشته مجمعتین گفت: برگزاری جلسات مجمع روحانیون مبارز تهران تنها به دلیل انتخابات نیست و در سال یک الی دو بار این جلسات تشکیل می‌شود و در خصوص موضوعات مختلف نیز بحث و تبادل نظر می‌شود.
 
وی ادامه داد: طبیعتا زمانی که به انتخابات نزدیک می‌شویم و از آنجایی که انتخابات یکی از موضوعات مهم جامعه است، در جلسات مدام در مورد آن بحث می‌شود؛ مجمعتین پس از انتخابات مجلس نیز جلسه‌ای را در همین رابطه برگزار کرد. معتقدم تفاهم  و گفت‌وگویی میان دو مجمع که با حضور تعداد زیادی از روحانیون و علما صورت می‌گیرد طبیعتا نتیجه‌ و تاثیر بسیار خوبی را به همراه دارد.

فاضل میبدی با بیان اینکه مجمعتین برنامه حمایت از حسن روحانی را در دستور کار خود دارند، خاطرنشان کرد: هیچ فرد دیگری جز روحانی مورد بحث قرار نگرفته است. زیرا آقای روحانی تا بحال به خوبی بر روی مواضع خود ایستادگی کرده است اما در عین حال کاستی‌های نیز وجود دارد که نمی‌توان مقصر تمام این کاستی‌ها را شخص روحانی دانست.

این فعال سیاسی افزود: به هرحال فشارهایی که بر روی آقای روحانی قرار دارد را نباید نادیده گرفت. معتقدم فشارهایی که اکنون بر دوش دولت یازدهم قرار دارد بسیار بیشتر از دولت اصلاحات است. به ویژه پس از مسئله برجام طبیعی است عده‌ای که در تقابل با دولت هستند بخواهند موفقیت‌های دولت را نادیده بگیرند.

فاضل میبدی با بیان اینکه انتظار می‌رود روحانی بتواند با تمام قوا کم و کاستی‌ها را جبران کند، خاطرنشان کرد: متاسفانه در مسائل فرهنگی و دانشگاهی عرصه را همچنان بر اصلاح‌طلبان تنگ می‌گیرند؛ روحانی و تیم وی باید در بحث اقتصاد نیز توجه و تلاش بیشتری را از خود نشان دهند.

محمدتق فاضل میبدی با اشاره به این موضوع که بعید است جامعه مدرسین به سمت مجمعتين حركت‌كند، تصریح کرد: باید گفت که اتفاق نظر و وحدتی که اکنون در میان مجمعتین و در کل اصلاح‌طلبان وجود دارد؛ در میان اصولگرایان به مراتب کم‌تراست. به نظرم حتی در میان جامعه روحانیت و جامعه مدرسین نیز اتفاق نظر و وحدتی وجود نداشته باشد. قطعا مشکلاتی در میان این جریان وجود دارد اما اینکه برای فرار از این مشکل به چه سمتی خواهند رفت را نمی‌دانم.



۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن