تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تلخى حق را تحمل كن، و مبادا كه فريب شيرينى باطل را بخورى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798713709




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علت فوت مادر باردار در بیمارستان کرمان در پزشک قانونی بررسی می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: علت فوت مادر باردار در بیمارستان کرمان در پزشک قانونی بررسی می‌شود
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمان با اشاره به اینکه منکر احتمال خطا در مجموعه نیستیم و اگر به خطایی برسیم حتما برخورد می‌کنیم، گفت: علت فوت مادر باردار در بیمارستان کرمان در پزشک قانونی بررسی می‌شود.


به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امین فخر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان پیرامون فوت مادر جوان نرگس ملازاده پس از زایمان در بیمارستان پیامبر اعظم‌(ص) شهر کرمان اظهار‌ داشت: یکی از شاخص‌های سازمان بهداشت جهانی برای وضعیت سلامت کشورها موضوع میزان مرگ و میر مادر باردار و نوزادان هنگام زایمان است.


وی با اشاره به اینکه حادثه فوت مادر باردار و عارضه‌های این چنینی از تلخ‌ترین وقایع در مراکز درمانی است گفت: در پنج سال گذشته 12 مورد مرگ و میر مادر باردار در بیمارستان‌های تامین اجتماعی سطح استان کرمان اتفاق افتاده است.


مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمان با بیان اینکه در پنج سال گذشته 55 هزار مورد زایمان در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی سطح استان کرمان انجام شده است افزود: این زایمان‌ها در سه بیمارستان تامین اجتماعی پیامبر اعظم‌(ص) کرمان، غرضی سیرجان و امام علی‌(ع) زرند انجام شده است.


وی با ابراز تأسف از فوت مادر جوان نرگس ملازاده پس از زایمان در بیمارستان پیامبر اعظم‌(ص) شهر کرمان تصریح کرد: از 12 مورد مرگ و میر مادر باردار در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی استان کرمان، شش مورد مربوط به کرمان، پنج مورد سیرجان و یک مورد در شهرستان زرند است که استاندارد شاخص جهانی برای این موضوع نیز به همین میان و کمی بیشتر است.


فخر با بیان اینکه بیشترین تعداد زایمان و تولد نوزاد در بیمارستان پیامبر اعظم‌(ص) کرمان انجام می‌شود گفت: بیش از 40 درصد فعالیت بیمارستان پیامبر اعظم‌(ص) مربوط به بخش زنان و زایمان است و در سال گذشته 6 هزار و 400 مورد زایمان در این بیمارستان داشته‌یم.


وی با اشاره به اینکه زمان افتتاح بیمارستان در سال 93 تمهیداتی برای ارتقای سطح ایمنی مادر و کودک فراهم کردیم افزود: یکی از این اقدامات افزایش ماماها بود که تعداد ماماها در این بیمارستان با توجه به نیازی که وجود داشته به دو برابر افزایش یافت.


مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمان با بیان اینکه سه گروه تخصصی در بیمارستان پیامبر اعظم‌(ص) شامل گروه زنان، اطفال و بیهوشی مقیم شده با اشاره به فوت مادر باردار نرگس ملازاده در این بیمارستان خاطر‌نشان کرد: در این زمینه با کارشناسان ستاد مدیریت، رئیس بیمارستان، بخش ماما و دانشگاه علوم پزشکی جلساتی برگزار شده و موضوع در پزشک قانونی در حال بررسی است.


وی با اشاره به اینکه هنگام زایمان وضعیت وخیمی برای این مادر پیش آمده و با وجود تلاش همکاران ما نتوانستند آن را کنترل و در نهایت منجر به فوت بیمار شد، گفت: این بیمار با شوک و دی‌آی‌سی فوت کرده است.


فخر با بیان اینکه منکر احتمال خطا در مجموعه نیستیم و اگر به خطایی برسیم حتما برخورد می‌کنیم افزود: اما خطای انسانی در هر کاری وجود دارد و مهم این است که به خوبی بررسی شود و از وقوع حوادث مشابه جلوگیری شود و ما نیز منتظر نتیجه پزشک قانونی هستیم.


وی با اشاره به اینکه نادیده گرفتن تمام خدمات با این حجم بالا و سرمایه‌گذاری عظیمی که صورت می‌گیرد کم لطفی است اظهار‌داشت: نقدهای صورت گرفته در رسانه‌ها و جامعه اگر رویکرد مخرب و مغرضانه باشد، انگیزه‌های خدمت را از بین می‌برد و فضای یاس، ناامیدی و ترس را در جامعه حاکم می‌کند که الان هم شاهد آن هستیم.


مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمان با بیان اینکه یک مورد فوت نیز برای ما مهم است و علل آن را به دقت بررسی می‌کنیم گفت: این اتفاق بسیار بدی بوده و حتما علتی دارد که در فضا و ساز و کار کارشناسی در حال بررسی است.





۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن