تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798231852




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزئیاتی از 7 برند برتر خودروسازی دنیا (عکس)


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: جزئیاتی از 7 برند برتر خودروسازی دنیا (عکس)
پس از مرگ بوگاتی در سال 1947، خودروسازی به طور کامل از هم گسیخت و در دهه 1960 با یک خودروسازی از بین رفته روبه‌رو بودیم.
اکثر مردم می‌دانند که لکسوس دست لوکس تویوتاست، یا بی‌‌ام‌و مالک شرکت "مینی" است، اما آیا می‌دانستید که آئودی صاحب شرکت لامبورگینی است یا چه شرکت‌هایی زیرمجموعه فولکس‌واگن محسوب می‌شوند؟ آیا می‌دانستید شرکت اتومبیل‌سازی "هولدن" در استرالیا کار خود را با ساخت زین شروع کرده است. اینک به بررسی وضعیت 7 برند مهم خودروسازی دنیا می پردازیم.



فولکس‌واگن صاحب کدام برندهاست؟ (عکس)


فولکس‌واگن
سال تاسیس: 1937 به گزارش گروه خودروی عصر ایران به نقل از "ویچکار"، فولکس‌واگن توسط حزب کارگر آلمان و با هدف ساخت خودرو برای جمعیت بزرگ این کشور ساخته شد. از میان این هدف خودروی دوست‌داشتنی بیتل قد برافراشت. بیتل از سال 1938 تا 2003 ساخته شد تا طولانی‌ترین عملکرد و بالاترین میزان تولید در طول تاریخ را از آن خود کند. آئودی سال تاسیس: 1910 آئودی پیشتر توسط گروه خودروسازی دایلمر بنز مدیریت می‌شد، اما در دهه 1960 تحت کنترل فولکس‌واگن درآمد. در دوره مدیریت 25 ساله دایلمر، نام آئودی هرگز به کاربرده نشد تا اینکه در سال 1965 این نام و برند احیاء شد. اینک همین نام یکی از پیشروهای صنعت اتومبیل است. لامبورگینی سال تاسیس: 1963 این روزها لامبورگینی تمام قد در قلمرو آئودی قرار گرفته است. آئودی از سال 2011، پشتیبانی‌هایش را برای ایجاد ثبات در این شرکت ارائه کرده است. این برند در حال حاضر سازنده برخی از خواستنی‌ترین خودروهای جهان محسوب می‌شود که اونتادور و اوراکان از آن جمله‌اند. بنتلی سال تاسیس: 1919 این خودروساز انگلیسی به دلیل ساخت خودروهای اسپورت لوکس شناخته شده بود. و قبل از فروخته شدن به شرکت رولزرویس به مدت 12 سال به تنهایی به کارش ادامه داد. زمانی که رولزرویس در سال 1980 با ورشکستگی مواجه شد، بخش بنتلی به ویکرز PLC فروخته شد. نهایتا این فولکس واگن بود که با خرید بنتلی در سال 1998 این برند را نجات داد. بوگاتی سال تاسیس: 1909 بوگاتی از ابتدا به دلیل طراحی‌های زیبایش شناخته شده بود، و توسط طراح و سازنده ایتالیایی با نام " اتوره بوگاتی" تاسیس شد. پس از مرگ بوگاتی در سال 1947، این خودروسازی به طور کامل از هم گسیخت و در دهه 1960 با یک شرکت از بین رفته روبه‌رو بودیم. در سال 1987 رومانو آرتیولی تلاش‌هایش را برای احیاء این برند عملیاتی کرد و نهایتا در سال 1998 این برند در تملک شرکت فولکس‌واگن درآمد. اشکودا سال تاسیس: 1895 این برند تا سال 2000 به شکل کامل وارد قلمرو فولکسی‌ها نشد، اما پس از آن هدفش را ارائه خودروهای ارزان‌تر با کیفیت موتور و فناوری‌های فولکس‌واگن قرار داد. طراحی هوشمندانه به حفظ هویت جداگانه این برند تجاری کمک شایانی کرده است.پورشه
سال تاسیس: ۱۹۳۱
شرکت خودروسازی آلمانی است، که در سال ۱۹۳۱ توسط فردیناند پورشه تأسیس شد. تمرکز این شرکت عمومأ بر طراحی و ساخت خودروهای اسپورت و خودروهای لوکس معطوف بود.
در ماه ژوئیه ۲۰۱۲ گروه فولکس‌واگن، اقدام به خریداری ۱۰۰٪ درصد از سهام شرکت پورشه هولدینگ نمود، که از شرکت‌های زیرمجموعه کمپانی پورشه است و مدیریت بخش فروش خودروهای پورشه را برعهده دارد. پیش‌تر در دسامبر ۲۰۰۹ گروه فولکس‌واگن ۴۹٫۹٪ درصد از سهام کمپانی اصلی پورشه را نیز خریداری کرده بود.




تاریخ انتشار: ۱۱:۰۳ - ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - 11 December 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن