تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817011911




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روی حرف جهانگیری درنگ کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک:

ساعت ۲۴- اسحاق جهانگیری از همان هفته‌های نخست حضور در مقام معاون اولی رییس‌جمهور اراده خود را برای طرح موضوع بسیار بااهمیت پرونده‌ای به نام «بابک زنجانی« نشان داد. بر اساس آنچه رسانه‌های گوناگون ایرانی در ۳.۵ سال اخیر منتشر شده است، جهانگیری بیشترین اظهارنظر درباره پرونده این متهم و مجرم زندانی را که حکم اعدامش نیز صادر شده است، داشته است.

به گزارش ساعت ۲۴، اسحاق جهانگیری روز دوشنبه پس از پایان جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی گفته است: بررسی و روشن شدن ابعاد پشت پرده بابک زنجانی یک ضرورت است. باید مشخص شود چه افراد و مقام‌هایی بابک زنجانی راوارد سیستم کرده و اموال بیت‌المال را به دست او سپرده‌اند. قوه قضاییه باید حتما رسیدگی به پرونده این افراد را در دستور کار قرار دهد. درباره این سخنان جهانگیری چند نکته را یادآور می‌شویم:

۱- آن طور که از سخنان معاون اول رییس‌جمهور برمی‌آید و استنباط می‌شود این است که شخص معاون اول رییس‌جمهور و رییس ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی نیز هنوز نمی‌داند که چه کسانی بابک زنجانی را وارد سیستم کرده‌اند و از کسانی که بابک زنجانی را در اختیار دارند و از او بازجویی کرده‌اند می‌خواهد این افراد را معرفی کند. معنای سخنان جهانگیری که می‌گوید «پشت پرده» این پرونده باید روشن شود این است که معاون اول نیز اطلاعی از پشت پرده ندارد و می‌خواهد که از این پشت پرده آگاه شود.

۲- شاید این تصور نیز باشد که جهانگیری پشت پرده را می‌داند و اطلاع دارد چه کسانی بابک زنجانی را وارد سیستم کرده‌اند اما نمی‌خواهد خودش این اخبار را بدهد و فشار می‌آورد تا مسوولان پرونده این اطلاعات را دراختیار مردم قرار دهند. در این صورت باید یادآور شویم که تجربه ۳ سال اخیر نشان می‌دهد که پشت پرونده زنجانی شاید هرگز بیان نشود و راز سر به مهر باقی بماند و یا اینکه اصولا پشت پرده‌ای وجود ندارد.

۳- با توجه به اینکه دولت و منتقدانش هر کدام یک پرونده را در برابر پرونده دیگر قرار داده‌اند. معلوم نیست این گروکشی تا چه زمانی ادامه دارد. در حالی که منتقدان دولت با تداوم مباحث مربوط به «فساد هشت هزار میلیارد تومانی صندوق ذخیره فرهنگیان» به نبرد با «فساد ۸ هزار میلیارد تومانی بابک زنجانی آمده‌اند» و در شرایطی که هواداران دولت «املاک نجومی» را در برابر پرونده «حقوق‌های نجومی» قرار داده‌اند باید به سخنان جهانگیری توجه اکید داشت. آیا معاون اول رییس‌جمهور قصد دارد گام تازه‌ای در باز کردن گره کور پرونده بابک زنجانی بردارد؟



۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن