تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه بر باطل سوار شود، مَركبش او را ذليل خواهد كرد. كسى كه از راه حق منحرف شود ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814271645




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش 7درجه ای دمای هوای تهران طی 3 روز آینده/پیش بینی هوای پاک در آخر هفته


واضح آرشیو وب فارسی:اتحادیه طلا: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی دمای هوای تهران طی 3 روز آینده با کاهش 7 درجه ای به صفر درجه سانتیگراد خواهد رسید .

به گزارش خبرنگار�راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان  ،بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از اواخر وقت امروز تا فرداشب شاهد بارش باران، رعد و برق و وزش باد در سطح استان تهران خواهیم بود.
بر این اساس هواشناسی کمینه و بیشینه دمای تهران درروزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه را به ترتیب (7 و 16)، (3 و 14) و ( صفر و 12) درجه سانتیگراد پیش بینی کرده است.
آسمان تهران روز آینده ابری همراه با مه صبح گاهی در برخی ساعات بارش باران و وزش باد و اواخر وقت فردا وزش باد شدید و کاهش ابر پیش بینی می شود، همچنین روز چهارشنبه آسمان تهران صاف همراه با وزش باد در برخی ساعات خواهد بود.
هوای تهران تا روز چهارشنبه پاکیزه می شود/دمای هوا به زیر صفر درجه می سد
احد وظیفه مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی در گفتگو با خبرنگار  راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان  در خصوص آخرین وضعیت تغییرات دمایی و سامانه های بارشی ، اظهار داشت: سامانه بارشی از روز گذشته وارد کشور شده که سبب بارش های پراکنده و وزش باد در تهران شده است؛ این پدیده تا فردا جنوب غرب کشور نظیر استان های لرستان، خوزستان، چهار محال و بختیاری، همدان و مرکزی را در برخواهد گرفت.
وی با اشاره به ورود سامانه جدید بارشی، افزود: از امشب(دوشنبه)شاهد افت نسبی دما در سمال غرب کشور یعنی آذربایجان شرقی، غربی اردبیل و همنچنین سواحل دریای خزر خواهیم بود اما این کاهش دما محسوس نخواهد بود.
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی تصریح کرد: از روز چهارشنبه ...
[ مشاهده متن کامل کاهش 7درجه ای دمای هوای تهران طی 3 روز آینده/پیش بینی هوای پاک در آخر هفته در شبکه اطلاع رسانی اتحادیه طلا جواهر و سکه تهران ]اخبار پیشنهادی:





دوشنبه ، ۱۵آذر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اتحادیه طلا]
[مشاهده در: www.tgju.org]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن