تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه‏هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816607794




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرغ ارزان می‌شود؟ | پایگاه خبری تراز


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: در حالی قیمت گوشت مرغ در هفته‌های اخیر افزایش یافت و به حدود ۸۰۰۰ تومان رسیده بود، رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی اعلام کرد که افزایش قیمت این محصول به دلیل بسته شدن یا مشکلات جاده‌های مواصلاتی ناشی از برف اخیر و تعطیلی‌ بازار در هفته گذشته رخ داد و قیمت آن امروز به طور میانگین در تهران به کیلویی ۷۳۵۰ تومان کاهش یافته که به دلیل نبود تقاصای کافی این ارزانی ادامه خواهد داشت.

به گزارش تراز ،قیمت گوشت مرغ طی هفته‌های گذشته مجددا روند پرنوسان خود را آغاز کرد و به کیلویی ۸۰۰۰ تومان افزایش یافت اما مهدی یوسف خانی در این زمینه معتقد است که قیمت گوشت مرغ در هفته‌های گذشته و قبل از برف و سرمازدگی اخیر کیلویی ۶۸۰۰ تومان بود که به دلیل بارش برف و ایجاد مشکل در جاده‌های مواصلاتی تاخیری کوتاه در رسیدن مرغ به بازار مصرف به وجود آمد و باعث افزایش قیمت آن به کیلویی ۷۳۵۰ تومان در بازار پایتخت شد، چراکه در این بازه زمانی مرغداری های استان‌های شمالی که عمدتا در مناطق کوهستانی و خوش آب و هوا هستند با این مشکل مواجه شدند.

وی افزود: در هفته گذشته نیز دلیل تعطیلی های بسیار و عرضه نشدن گوشت مرغ در بازار قیمت آن مجدادا افزایش یافت و به کیلویی ۷۶۵۰ تومان در آخرین روز کاری هفته گذشته (پنجشنبه) رسید اما این روند با از سر گرفته شدن عرضه گوشت مرغ و بازگشت به وضعیت عادی به سمت کاهش قیمت حرکت کرد؛ به گونه‌ای که از دیروز تا کنون متوسط قیمت گوشت مرغ در بازار مصرف تهران به کیلویی ۷۳۰۰ تومان رسیده و اتحادیه نیز این قیمت را به همه اعضای خود اعلام کرده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تاکید کرد: قیمتی بالاتر از کیلویی ۷۳۰۰ تومان را قبول نداریم و غیر منطقی به نظر می رسد اما مردم بابت آنفلوآنزا خیالشان راحت باشد؛ چرا که این بیماری در مرغداری‌های تخم گذار آن هم در چند واحد پرورشی در شهرستان ملارد اتفاق افتاد و سازمان دامپزشکی در حال کنترل و نظارت بر واحدهای درگیر بیماری است و همه مرغداری‌های مشکوک به این بیماری با کشتار گله‌های بیمار مواجه شدند و خطری از این بابت مردم را تهدید نمی‌کند.

یوسف‌خانی گفت که بر اساس اعلام سازمان دامپزشکی آنفلوآنزا شیوع پیدا کرده تا کنون در هیچ یک از نمونه‌های اخذ شده به انسان سرایت نکرده و اساسا سرایت این بیماری به انسان تایید نشده است اما در حالت کلی می‌توان گفت که مصرف کنندگان برای راحت شدن خیالشان می‌توانند این محصول را در دمای بالای ۷۰ درجه بپزند و در این شرایط مطمئن باشند که ویروس این بیماری از بین می‌رود.


منبع: ایسنا

تراز شبکه اجتماعی اخبار اقتصادی تراز نیوز تلگرام بازار اقتصاد ایران


اخبار تراز خبرگزاری اقتصاد ایران بازارمالی fatf





زمانبندی انتشار: 15 آذر 1395 - 14:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن