تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821265742




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشجویان دختر دانشگاه علامه طباطبایی: دیرتر از 9 شب خوابگاه برویم با خانواده‌مان تماس می‌گیرند!


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرآنلاین: جمع زیادی از دانشجویان دختر خوابگاهی دانشگاه علامه طباطبایی در اعتراض به قوانین تبعیض آمیز محدودیت در ساعت ورود و خروج در خوابگاه فرهمند این دانشگاه تجمع کردند. 

دانشجویان دختر خوابگاهی دانشگاه علامه شب گذشته در محوطه خوابگاه فرهمند در اعتراض به مسائلی چون محدودیت ساعت ورود و خروج تجمع کردند.

این محدودیت برای دختران از ساعت 6 صبح تا 9 شب است که در صورت تاخیر یا نیامدن دانشجو با خانواده‌ها تماس می گیرند و با لحنی نامناسب آنها را نگران می‌کنند؛ این در حالی است که محدودیت برای پسران تا ساعت 11 شب است ولی در صورت تاخیر یا نیامدن، مشکلی برایشان ایجاد نمی‌شود.

این تجمع که با حضور تعداد زیادی از دختران خوابگاهی برگزار شد، در اعتراض به قوانین تبعیض‌آمیزی بود که بین خوابگاه دختران و پسران در حال اجرا است و با وجود اعتراض‌های فراوان، مسئولین پاسخگو نبوده‌اند. علاوه بر این رفتارهای توهین‌آمیز مسئولین خوابگاه محل اعتراض بسیاری از دانشجویان خوابگاه دختران شده است، تا جایی که بسیاری از دختران خوابگاهی به خاطر مشکلات فراوان و رفتارهایی قیم‌مآبانه از این دست مجبور به ترک خوابگاه شده‌اند.

در ادامه این تجمع، دانشجویان که در حال خواندن بیانیه‌ای برای اعتراض به این وضعیت بودند با برخورد قهری و نامناسب سرپرست خوابگاه مواجه شدند؛ به طوری که بیانیه از دست دانشجویان کشیده و پاره شد. علاوه بر اين دانشجويان با شعارهايي چون «ما اعتراض داریم»، «مشکل ما صنفیه»، «ما هیچ جا نمی ریم، همین جا هستیم» به اين وضعيت اعتراض كردند.



۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن