تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر گاه يكى از شما وضو بگيرد و بسم اللّه الرحمن الرحيم نگويد. شيطان در آن شريك است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820649125




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزییات تقدیم لایحه بودجه سال 96 به مجلس تشریح شد


واضح آرشیو وب فارسی:هم اندیشی: معاون پارلمانی رئیس جمهور جزییات تقدیم لایحه بودجه سال 96 به مجلس را تشریح کرددکتر حسینعلی امیری معاون امور مجلس رئیس جمهور روز شنبه جزییات برنامه های مربوط به تقدیم لایحه بودجه سال 96 کل کشور به مجلس شورای اسلامی و نحوه بررسی این لایحه را تشریح کرد.
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: وی با تاکید بر اینکه تلاش دولت یازدهم بر این بوده است که لایحه بودجه را در موعد مقرر به مجلس تقدیم کند، گفت: حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه با حضور در بهارستان، لایحه بودجه را به مجلس ارائه می کند.
وی افزود: آقای روحانی در جلسه علنی صبح فردا عملکرد قانون برنامه و همچنین میزان پیشرفت کشور در چارچوب سیاست های کلی برنامه را تشریح می کند و توضیحاتی در مورد ویژگی ها و رویکردهای مهم بودجه سال آینده به نمایندگان مردم ارائه می دهد. "آقای روحانی پس از ایراد سخنرانی لایحه بودجه سال 1396 کل کشور را به رئیس مجلس شورای اسلامی تقدیم می کند و پس از کار نمایندگان خانه ملت برای بررسی و تصویب این لایحه بطور رسمی آغاز می شود."
امیری گفت: بر اساس بند 1 ماده 186 قانون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی بلافاصله کار چاپ و توزیع لایحه بودجه و پیوست ها و سوابق آن آغاز می شود و نمایندگان مجلس پس از توزیع لایحه 10 روز زمان خواهند داشت تا پیشنهادهای خود را در مورد بودجه سال آینده به کمیسیون های تخصصی مجلس ارائه دهند.
وی توضیح داد: کمیسیون های تخصصی مجلس نیز 15 روز زمان خواهند داشت تا گزارش خود را به کمیسیون تلفیق که برای بررسی لایحه بودجه تشکیل می شود، ارسال کنند. کمیسیون تلفیق نیز به مدت 15 روز لایحه بودجه و گزارش های دریافتی را بررسی می کند و در پایان این مهلت که البته با موافقت هیات رئیسه قابل تمدید نیز است، باید گزارش خود را در مورد این لایحه صحن علنی مجلس ارائه کند.
معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی در صحن علنی ابتدا کلیات لایحه بودجه را ...
[ مشاهده متن کامل جزییات تقدیم لایحه بودجه سال 96 به مجلس تشریح شد در پایگاه هم اندیشی یاران انقلاب اسلامی ]اخبار پیشنهادی:





شنبه ، ۱۳آذر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هم اندیشی]
[مشاهده در: www.hamandishi.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن