تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تو را سفارش مى‏كنم به مداراى با مردم و احترام به علما و گذشت از لغزش برادران (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821045295




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چالش برنامه ششم از نظر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تاجگردون:رئیس جمهوری برای ارایه لایحه بودجه 96 به مجلس می آید. منطبق نبودن بودجه با برنامه ششم توسعه یکی از چالش های اصلی است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،غلام رضا تاجگردون ، که بر کمیسیون ،بودجه ی مجلس ریاست می کند ، در گفتگویی به برخی ، احتمالات در محتوای لایحه بودجه کشور در سال 96 پرداخته است و در این زمینه اعلام کرده است که روحانی فردا در جلسه علنی مجلس حاضر خواهد شد.
رئیس کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس، از حضور رئیس جمهوری در صحن علنی فردا برای ارایه لایحه بودجه ۹۶ کل کشور خبر داد.
غلامرضا تاجگردون درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،با اشاره به حضور رئیس جمهور درنشست علنی فردا یک شنبه(14 آذرماه)، گفت: فردا رئیس جمهور برای تقدیم لایحه بودجه 96 کل کشور به مجلس می آید.
نماینده مردم گچساران و باشت درمجلس شورای اسلامی،بابیان اینکه منطبق نبودن لایحه بودجه 96 کل کشور با برنامه ششم توسعه یکی از چالش های اصلی است،افزود:حدس ما این است که دولت لایحه بودجه 96 را براساس سیاست های برنامه پنجم توسعه تدوین کرده باشد.
وی ادامه داد:عمل به سیاست های برنامه ششم از سوی دولت در تدوین لایحه بودجه 96 کل کشور،حدس دیگری است که انجام آن دور از ذهن نیست.
رئیس کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: طبق قانون پس از ارسال لایحه بودجه به مجلس،کمیسیون تلفیق برای بررسی آن تشکیل خواهد شد.
[ مشاهده متن کامل چالش برنامه ششم از نظر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در تابناک ]اخبار پیشنهادی:





شنبه ، ۱۳آذر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnakkohkiluye.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن