تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):اين (امام جواد(علیه الاسلام))مولودى است كه پر بركت ‏تر از او براى شيعه ما به دنيا ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819899166




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فروشگاه لوازم آرایشی در آتش سوخت


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری میزان: آتش سوزی در یک فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی در محله نازی آباد، با حضور به موقع آتش نشانان مهار شد.
 

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،درپی تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 95 و 82 را ساعت 14:32 روز گذشته به محله نازی آباد، خیابان چهارصد دستگاه اعزام کرد.

به گفته بهنام ریاضی معاون منطقه هفت عملیات آتش نشانی تهران، قسمتی از یک فروشگاه 30 مترمربعی با کاربری فروش لوازم آرایشی و بهداشتی آتش گرفته و شعله های آتش در حال سرایت به همه قسمت های این فروشگاه بود.

وی در ادامه گفت: آتش نشانان به سرعت جریان برق و گاز فروشگاه را قطع کردند و با بکارگیری تجهیزات كامل، دستگاه های تنفسی و لوله های آبرسانی آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند و از سرایت آتش به قسمت های دیگر فروشگاه جلوگیری به عمل آوردند.

این معاون منطقه با اعلام اینکه علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی پس از تخلیه اجناس سوخته و ایمن سازی محل حادثه، فروشگاه را تحویل مأموران نیروهای انتظامی دادند و مأموریت خود را به پایان رساندند.




۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن