تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816833533




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت‌الله جوادی آملی: گرفتن خون بهاء حسین بن علی (ع) شعار رسمی شیعه است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: آیت‌الله جوادی آملی: گرفتن خون بهاء حسین بن علی (ع) شعار رسمی شیعه است
مرجع تقلید شیعیان گفت: ما در قبال خون حسین بن علی (ع) مسئولیت داریم و از خدا می‌خواهیم آن توفیق را به ما بدهد که انتقام خون حسین بن علی (ع) را بگیریم.
به گزارش نامه نیوز به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله جوادی آملی در دیدار جمعی از اعضای خانواده مرحومه مرضیه دباغ که در محل بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسراء برگزار شد، با تسلیت رحلت پیامبر گرامی اسلام (صلی‌الله علیه و آله و سلم) همچنین شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیهما الصلاه و السلام در سخنانی اظهار داشت: فقیده سعیده خانم مرضیه حدیدچی معروف به دباغ این فراز دوم شعار رسمی ما شیعیان را به خوبی عمل کرد که «اعظم الله اجورنا و اجورکم بمصابنا بالحسین (علیه السلام) و جعلنا و ایّاکم من الطالبین لثاره»؛ این پیام دو بخش دارد، یک بخش عرض تسلیت و ارادت به خاندان اهل‌بیت علیهم السلام است و بخش دوم جریان مسئولیت‌پذیری ماست که ما در قبال خون حسین بن علی (ع) مسئولیت داریم و از خدا می‌خواهیم آن توفیق را به ما بدهد که انتقام خون حسین بن علی (ع) را بگیریم.


وی ادامه داد: مکتب ما ناتمام نیست و جریان مبارزه الی یوم القیامه ادامه دارد اما طبق بیان قرآن کریم  خون بهاء متعلق به اولیاء مقتول است لذا اینکه ما در شعار رسمی خود از خدا می‌خواهیم این توفیق را به ما بدهد که خون بهاء حسین بن علی را بگیریم یعنی ما بچه‌های ابااعبدالله هستیم ولو اینکه از سادات نباشیم، چراکه پیامبر (ص) یک اعلامیه عمومی داد و فرمود «من و علی (ع) پدران این امت هستیم، بیایید فرزندان ما شوید»، ما هم به این دعوت لبیک گفتیم لذا این شعار برای ما رواست.


مرجع تقلید شیعیان خاطرنشان کرد: مرحومه خانم دباغ از کسانی بودند که به این دعوت لبیک گفت، در این‌که انسان بخواهد این دعوت را لبیک بگوید فرقی بین زن و مرد نیست چراکه اصل دعوت به روح تعلق دارد و روح نه مذکر است و نه مؤنث، لذا ایشان در این مسیر تلاش کردند و در این مسیر که خون بهاء حسین بن علی (ع) را با رهبری امام راحل بگیرند موفق بودند.


 آیت‌الله جوادی آملی با اشاره به همراهی خانم دباغ در سفر به شوروی برای ابلاغ پیام حضرت امام (ره) به گورباچف اظهار داشت: ایشان همراهی مؤدب، متدین و باوقار بودند، گورباچف با آن قدرتی که با آن شوروی بخش وسیعی از جهان را تحت سیطره خود داشت خیال می‌کرد این پیام مربوط به بخش سازندگی کشور پس از جنگ است درحالی‌که پس از شنیدن متن پیام و تعلیم این پیام به او، چراکه این پیام به او تعلیم شد و نه تسلیم، برافروخته شد و آن را دخالت در امور داخلی کشور خود تلقی کرد که به آنها پاسخ داده شد که این پیام به روح شما متعلق است و نه به آب‌وخاک شوروی. در پایان آن جلسه گورباچف جهت مصافحه دست خود را به‌سوی خانم دباغ دراز کرد، این خانم باکمال ادب گفت از دست دادن با شما معذورم اما به شما احترام می‌گذارم، ان شاالله ایشان مشمول رحمت ویژه پروردگار باشد.




منبع: تسنیم


۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن