تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816830731




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دلایل توقف نماد چهار بانک و دو بیمه در فرابورس


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: اداره نظارت بر ناشران فرابورسی اعلام کرد تا چهارم آذرماه امسال هفت نماد در این بازار متوقف بودند که چهار مورد متعلق به بانک ها، دو نماد از شرکت های بیمه ای و دیگری مربوط به شرکت سرمایه گذاری است.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه ایران (سنا)، بانک ایران زمین قدیمی ترین نماد متوقف فرابورسی است که با نماد "وزمین" از بیست و هشتم اردیبهشت ماه پارسال به دلیل تغییر اطلاعات واقعی (حسابرسی نشده) سال مالی 93 نسبت به آخرین پیش بینی آن سال و رفع مبانی فقدان اظهار نظر حسابرس نسبت به صورت های مالی سال 93 متوقف شد.


بیش از یک سال از توقف این نماد بانکی می گذرد و برای بازگشایی نماد، شرکت باید پنج اطلاعیه را در کدال منتشر کند که با وجود پیگیری های مکرر تاکنون این اتفاق نیفتاده است.


بر اساس این گزارش، اطلاعات مورد نیاز شامل «پیش بینی سود هر سهم سال مالی 95 حسابرسی شده (بر اساس آخرین عملکرد واقعی)»، «اطلاعات و صورت های مالی 6ماهه حسابرسی شده منتهی به سی و یکم شهریور 94»، «اطلاعات و صورت های مالی سالیانه حسابرسی نشده منتهی به بیست و نهم اسفند 94»، «اطلاعات و صورت های مالی سالیانه حسابرسی شده منتهی به بیست و نهم اسفند 94»، «اطلاعات و صورت های مالی 6 ماهه حسابرسی نشده به سی و یکم شهریور 95»، «اطلاعات و صورت های مالی 6 ماهه حسابرسی شده تا سی و یکم شهریور 95» می شود.


بانک دی دومین بانک متوقف فرابورس، بیست و نهم تیرماه امسال به دلیل برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عادی فوق العاده متوقف شد.


بانک دی هنوز «اطلاعات درباره تغییر با اهمیت عملکرد واقعی سه ماهه سال مالی 95 نسبت به آخرین پیش بینی ارسال شده شرکت» و «اطلاعات و صورت های مالی 6 ماهه حسابرسی نشده منتهی به سی و یکم شهریور 95» را ارایه نکرده است.


نماد بانک گردشگری بیست و پنجم مردادماه به دلیل تعدیل سود هر سهم بنا به اعلام شرکت، متوقف شده و تا امروز غیرفعال است.


این بانک باید «اطلاعات پیش بینی سود هر سهم سال مالی 95 بر اساس آخرین عملکرد واقعی (حسابرسی شده)» را برای بازگشایی نماد ارایه کند.


چهارمین نماد بانکی متوقف در بازار فرابورس بانک سرمایه است که سوم آبان ماه امسال به دلیل ارایه نکردن اطلاعات متوقف شد و برای بازگشایی باید چهار اطلاعیه «صورت های مالی سالیانه سال مالی 94(حسابرسی شده)»، «اطلاعات و صورت های مالی سه ماهه حسابرسی نشده منتهی به سی و یکم خرداد 95»، «اطلاعات و صورت های مالی 6ماهه حسابرسی نشده منتهی به سی و یکم شهریور 95» و «پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی 95 بر اساس آخرین عملکرد واقعی (حسابرسی شده )» را منتشر کند.


دیگر نماد متوقف فرابورسی بیمه دی با نماد "ودی" است که بیست و چهارم آبان ماه برای برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده متوقف شد. این شرکت برای بازگشایی نماد باید تصمیم های این مجمع را ارایه کند.


بیمه میهن نیز دومین شرکت بیمه ای است که نمادش از اول آبان ماه به دلیل تغییر بااهمیت در سود هر سهم سال مالی 95 در بازار فرابورس متوقف شد.


این شرکت باید دو مورد «رفع ابهام درباره اطلاعات پیش بینی سود هر سهم سال مالی 95» و «اطلاعات و صورت های مالی 6 ماهه حسابرسی شده منتهی به سی و یکم شهریور 95» را ارایه کند.


آخرین نماد متوقف در بازار فرابورس متعلق به شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران با نماد «ثتران» است که بیست و ششم آبان ماه به دلیل تغییر با اهمیت در سود هر سهم سال مالی 95 متوقف شد.


این شرکت برای بازگشایی نماد باید توضیحاتی درباره تغییر با اهمیت اطلاعات واقعی سال مالی 95 نسبت به آخرین پیش بینی سود هر سهم را ارایه کند.




۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن