تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم، بيشتر از آن‏كه با عمر خود زندگى كنند، با احسان و نيكوكارى خود زندگى مى‏كنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817073106




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیش نمایشی بر For Honor


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:

پیش نمایشی بر For Honor "به قلم علی قربانی" گرچه یوبی‌سافت کماکان به عنوان یکی از ناشرین مطرح عرصه گیم خودنمایی می‌کند اما تقریبا می‌توان مطمئن بود دیگر خبری از آن عناوین جریان‌سازش نیست؛ غول فرانسوی در جدیدترین تلاش خود که نام آن For Honor می‌باشد کوشیده تا به سبکی جدید ورود و تا حدی جسارت از دست رفته‌اش را بازیابد. For Honor آغازگر یک فرنچایز احتمالی جدید برای یوبی‌سافت در سبک Hack & Slash می‌باشد که تمرکز آن بر روی مبارزات تیمی و پیوند روح بازی‌های شوتر و Hack & Slash می‌باشد. اتفاقات بازی در حال و هوای قرون وسطایی رخ می‌دهند و قبیله‌های اصلی که بازیکنان می‌توانند نقش هرکدام از آن‌ها را بر عهده بگیرند شامل Knight، Vikings و Samurai می‌شوند. این برش هیجان‌انگیز از تاریخ جهان بنظر می‌رسد تنها در جهت فراهم کردن زمینه‌های گیم‌پلی موردنظر سازندگان باشد، چرا که تمرکز بسیار کم آن‌ها برروی بخش تکنفره نشان دهنده آن است که قرار نیست روایت هیجان انگیزی را از این برهه تاریخی شاهد باشیم. همانطور که پیشتر اشاره کردیم بازی شامل سه قبیله اصلی می‌شود که هرکدام از آنها در طول تاریخ جنگ‌های بزرگ و خونینی را از خود برجای گذاشته‌اند. هرکدام از این قبایل در مقیاس کوچکتر شامل 4 کلاس مختلف جنگجو با ویژگی‌های متفاوت می‌شوند که در زیر به تفصیل آن‌ها را شرح خواهیم داد.

Vanguard: کلاسی بالانس که حرکات دفاعی و تهاجمی قابل قبولی دارد. Assassin: در نبرد‌های کوچکتر در مقابل دشمنان موفق‌تر هستند و دارای سرعت بالایی می‌باشند. البته ضرباتی که وارد می‌کنند آسیب کمی را به دشمنان می‌رساند. Heavies: ضربات آنها مهلک و مرگبار می‌باشد و از ویژگی‌های دفاعی بسیاری برخوردارند. البته سرعت آن‌ها در مبارزات نیز پایین می‌باشد. Hybrids: تلفیقی از سه کلاسی که بالا ذکر شدند می‌باشد و از ویژگی‌های غیرمشترک آن‌ها بهره می‌برد. البته هرکدام از این کلاس‌ها دارای تعدادی زیرشاخه می‌باشند که تابحال تنها تعداد محدودی از آنها معرفی شده‌اند. فایده هرکدام از این زیرشاخه ها آن است که تا حد امکان نقاط ضعف هر کلاس را بپوشاند و به همین دلیل انتظار می‌رود تنوع این زیر شاخه ها تا حد زیادی بالا باشد. تمامی مبارزان و قهرمانان بازی دارای ویژگی و سبک مبارزات مخصوص به خود هستند و از اسلحه‌های مخصوص به خود استفاده می‌کنند. بازیکنان با از بین بردن دشمنان و ضربه زدن به آن‌ها امتیازهای ویژه‌ای را بدست می‌آورند که با به حد نصاب رسیدن این امتیازات می‌توان از امکانات خاصی همچون تیراندازی به سمت دشمنان با تیرکمان و یا منجنیق استفاده کرد.

بخش آنلاین بازی شامل 5 مُد متفاوت به نام‌های Dominion، Brawl، Duel، Skirmish و Elimination می‌باشد. در مُد Dominion بازیکنان در یک نقشه نسبتا بزرگ در تیم های 4 نفره با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. هدف تسخیر قسمت های تحت تسلط حریف می‌باشد. پس از رسیدن به این هدف و بدست آوردن امتیازات کافی، باید تمامی بازیکنان باقی مانده از تیم حریف را از بین برد. در این مُد تعدادی هوش مصنوعی نیز که از خط سلامتی کمتر و دمیج پایین‌تری برخوردار هستند شما را در رویارویی با دشمنان یاری می‌دهند. Brawl: در مُد بازیکنان در تیم های دونفره به رقابت می‌پردازند و هدف از بین بردن تیم مقابل است. همکاری تیمی و استفاده از شرایط محیطی می‌تواند نقشی مهم در تعیین کردن نتیجه بازی داشته باشد. Duel: همانطور که از نامش پیداست در آن بازیکنان به مبارزات تن به تن می‌پردازند. Skirmish: در فلسفه و هدف شبیه به Brawl است و تنها در تعداد بازیکنان تفاوت دارد. اینبار تیم‌ها در 4 به 4 به رقابت می‌پردازند. هر تیمی که بیشترین امتیاز را با کشتن بازیکنان تیم مقابل در زمان مشخص شده بدست آورد، برنده بازی شناخته می‌شود. Elimination: نیز در مورد کشتن و زنده ماندن است. بازیکنان در تیم های 4 نفره در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و هدفشان کشتن و زنده ماندن است. در پایان تیمی که جنگجوی زنده داشته باشد و تیم مقابل را کامل از بین برده باشد برنده خواهد شد.

بازی از یک سیستم مبارزه تاکتیکی‌ و متفاوت‌تر به نام The Art Of Battle نیز بهره می‌برد که به هنگام مواجهه با دشمنان نیرومند‌تر به کار بسته می‌شود. در این حالت بازیکن می‌تواند از سه جهت مختلف بالا، چپ و راست به سمت دشمنان نشانه برود. با استفاده از راهنمایی های موجود در صفحه و دقت در حرکات دشمنان می‌توان به نقاط ضعف و ترتیب حملات آن‌ها پی برد و از این طریق به آنها حمله کرد. انتخاب نقطه ضعف درست علاوه بر وارد کردن آسیب بسیار بر دشمنان، می‌تواند حملات آن‌ها را نیز بلاک کند. البته بازیکنان توانایی‌های ویژه دیگری همچون تنه ناگهانی به دشمن و پا پس کشیدن سریع را دارند. تعیین مقدار قدرت هر حمله جهت هر چه بیشتر حس کردن فضای مبارزه به عهده خود بازیکن گذاشته شده. در تریلر‌هایی که از گیم‌پلی بازی منتشر گشته بارها مشاهده کردیم که همکاری تیمی در طول مبارزات می‌تواند نقش بسزایی در پیروزی و یا شکست تیم شما داشته باشد چرا که اگر تلاش کنید بازیکنان تیم مقابل را محاصره کنید و تک به تک آن‌ها را از بین ببرید، زمان Respawn آن‌ها پس از هربار مرگ افزایش پیدا می‌کند و از این مدت می‌توان برای تسخیر نقاط تحت کنترل آن‌ها استفاده کرد. دیگر نکته جالب مپ‌های بسیار بزرگ بازی هستند که می‌توانید در هر نقطه از با بازیکنان حریف درگیر شوید و هرچه این درگیری دورتر از مرکز جنگ باشد، شانس پیروزی شما افزایش میابد. این نکته می‌تواند در غافلگیر کردن دشمنان نیز تاثیر داشته باشد. اگر یکی از دشمنان را در میدان نبرد از پشت غافلگیر کنید و ضربه‌ای به او وارد کنید، می‌توانید تصمیم بگیرید که با یک حرکت خشن او را از بین ببرید و یا مبارزه را با دشمن تضعیف شده ادامه دهید.

بازیکنان یک نوار قدرت هم به نام Revenge دارند که پس از دریافت ضربه از طرف دشمنان به مقدار کافی و یا وارد کردن ضربه به آن‌ها، می‌توانید این نوار را فعال کنید تا ضربات قدرتمند‌تری را به دشمنان وارد کرده و با هر حمله دشمن آسیب کمتری به شما وارد شود. زمانی که تیم حریف به کسب امتیاز کامل نزدیک می‌شود، بازی به شما پیغام Stand and Fight می‌دهد و اعلام می‌کند که برای دفاع از چند نقطه تحت سلطه وارد عمل شوید و با تمام توان به مبارزه با دشمنان بپردازید تا شانس هرچند کم خود برای پیروزی را از دست ندهید. تنها نکته منفی در نمایش‌های بازی، هوش مصنوعی نسبتا ضعیف یاران خودی بود که بیشتر نقش سیاه لشگر را ایفا می‌کردند و کمتر تاثیری در جریان بازی داشتند. امید می‌رود این مشکل تا عرضه نهایی بازی برطرف شود تا ایده یک جنگ تمام عیار نزدیک به ایده‌آل شود. For Honor یک تجربه جدید با ایده‌ای بلندپروازانه برای یوبی‌سافت محسوب می‌شود. پیوند روح چندنفره بازی‌های شوتر با سبک Hack & Slash راهی است که قبلا طی نشده و شاید اولین تلاش آن هم توسط شرکتی که سابقه جریان سازی و طی کردن راه‌های کمتر رفته شده را دارد نزدیک به موفقیت باشد. موفقیت For Honor در گروی ایجاد تنوع و چالش لازم در بخش چند نفره و برآمدن از پس ایده مبارزه های تن به تن است. جسارت یوبی‌سافت را در پرداخت ایده‌ای جدید و تقریبا جدید تحسین می‌کنیم. اما برای صدور نظر قطعی درباره نتیجه نهایی باید تا عرضه نسخه نهایی منتظر بمانیم. For Honor در تاریخ 14 فوریه 2017 برای پلتفرم های Windows، Xbox One و PS4 منتشر می‌شود.





7 آذر 1395





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن